sobota 31. decembra 2022

New Year 2023 🥂🍾🍸



Posledným článkom tohto roka Vám všetkým návštevníkom, čitateľom a fanúšikom môjho blogu želám:
 v novom roku 2023 
53 týždňov pohody, 
365 dní šťastia, 
8 760 hodín bez starostí, 
525 000 minút zdravia a 
31 536 000 sekúnd lásky.
🍀🍾🥂🎉🎇
Fotenie prebehlo dosť rýchlo. Odkedy som vedela, že mi Ježiško prinesie pod stromček novú Barbie Looks Heide s hrdzavými vlasmi, tak som mala hlave použiť jej strieborný overal, ktorý mi veľmi evokuje silvestrovský párty čas a použiť sériu "disco" gúľ, ktoré mám doma už pár rokov, sú to pôvodne vianočné ozdoby na stromček.😀 Podarilo sa mi ich raz kúpiť vo vianočnom výpredaji v Tedi.

Keďže som nechcela použiť komplet celú bábiku s overalom, lebo tú budem ešte fotiť samostatne, tak som musela nájsť modelku, ktorej by tiež overal pristal.😊
Najprv som chcela nejakú blondínku, ale druhou voľbou bola Sophie - Barbie Hervé Léger, ktorá má ako jediná vlasy so šedivými melírmi.👩‍🦳
Celú scénu sme sa rozhodli ladiť do striebornej farby.
Vďaka nápadu mojej mami, ktorá vymyslela využiť čísla na kockách, sa scéna podarila.👍
Kocky sú dvojice z kalendára, ktorý je súčasťou takej drevenej priehradkou zostavy, kde si môžete ukladať perá, listy a pod. a má i jeden mini šuflík.
A my sme ju pred rokmi kúpili v Kiku a máme ju vyloženú u seba v kuchyni, kde si ukladáme nožnice, listy a pod.
Za tie roky sa aj trocha poničila a keď som ju pred rokom uvidela v sume len 1€, tak som ju kúpila odznova. Pôvodná suma bola predtým do 10€.🙁
Kik to mal behom rokov v troška obmenených verziách, lenže mu ju cez k.o.v.i.d.o.v.ú éru nekupovali.
Úplne bezchybná nebola, musela som šuflíku dať novú kľučku na otváranie, pôvodná sa pri zlej manipulácii v Kiku zničila.
To je už nepodstatné.
Takže typ písma číslic sa mierne vo dvojiciach líši od seba.🤨
Zvrchu som číslice ešte zakryla so zbytkami striebornej látky, z ktorej som tento rok robila jeden gauč pre Barbie.

Aby čísla neboli zapadnuté, tak sme ich položili na drevenú poličku, ktorú majú naše bábiky v izbe štýle Provence.
Neboli sme si isté, či ju otočíme stranou s poličkami, ale predsa bolo využitie dekorácií na poličkách zaujímavejšie.
A v hlave sme mali, že treba použiť nejaké hodiny.⏲
Takže najskôr nás napadli priehľadné hodiny, ktoré mám zo setu od Gloria krbu, ktorý ste mohli vidieť v 17.dni tohtoročného adventného kalendára - Pozeráme vianočné pohľadnice.
Zhodou okolností som pri nejakom nákupe som sa o skoro 20 rokov neskôr dostala k druhým týmto hodinkám, ktorým som však prerobila ciferník.
Ďalšie rekvizity sme už pridávali ľahšie. Dva silvestrovské papierové klobúky som robila aj pred 4 rokmi a rovnako som vtedy vytvorila i veľké hodiny, pretože som ich potrebovala do honosnej vianočnej diorámy so schodiskom, ktoré tvorilo veľkú diorámu.
Takže zlaté hodiny rozbili troška tú monochromatistickú striebornú "nudu".😃
Poslednými hodinami sú ešte okrúhle malé čierne hodiny sú z puzzle stavby Big Ben, ktorú som dostala v detstve. Je taká 3D a pri jej stavbe sa muselo vybrať z dier zo štyroch strán tieto hodinové ciferníky.  Dve som použila už dávno pri mojich handmade pohľadniciach a dve mi ostali.
Z jedných som spravila hodiny do Provence spálne pre bábiky.💜

Mami chcela, aby scéna vyzerala moderne, preto sme pridali ešte biely rámik nad číslami, priehľadnú stoličku (tú som pred 2 rokmi kúpila ešte s viacerými na slovenskom Modrom koníkovi, je troška vysoká, ale dá sa používať) a nakoniec mi zo stužiek  z čias nášho rodinného kvetinárstva, urobila visiace zdobenie. Na stoličku sme položili veniec zo strieborných rolničiek, ktorý sme pred rokmi kupovali v Kauflande a tento rok sa v adventnom kalendári nevyskytol. 😎
Šampanské som kúpila už pred 10 rokmi v Kiku a pôvodne je to sviečka na narodeninovú tortu. V balení bolo 6 kusov. Odstrihla som im knôty.
Biely stromček už poznáte, vyskytol sa v poslednom záverečnom dni tohtoročného kalendára - Spievame vianočné piesne.🎶
Mami chcela použiť iný stromček, ktorý je drevený a má na sebe nápisy Merry Christmas v rôznych jazykoch. Síce je tiež biely, ale s tými nápismi nám už do silvestrovskej scény nehodil, tak sme si povedala, že sa nič nestane, keď ho zopakujeme.😅
Martini som dostala raz k nejakému sviatku od kamarátky - zberateľky Katky G./zmrzlinky. Od nej sú i náušnice, ktoré ma k tomuto overalu Sophie v ušiach.😎

Vytvorila som i pre toto novoročné fotenie video, keďže som sa ich tento rok naučila robiť.😁








Pieseň: Feliz Navidad
Interpreti: Michael Bublé & Thalia

6 komentárov:

  1. Také Tobě i mami přeji krásný nový rok plný štěstí a úspěchů. Focení opět dokonalé.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná panenka.Líbí se mi v obličeji.Hezké fotky,ostatně jako vždy.Přeji milá Mary Tobé,mamince i všem kočičkám hodně štěstí a zdraví v novém roce.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky přeji všechno nejlepší do nového roku 🙂🍀

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tohle je "stříbrná" pecka ! Je zvláštní, že jsem si ještě před čtením článku říkala - to je takové moderní, panenka je vybraná vzhledem ke stříbrnému odstínu vlasů moc dobře a overal jí sluší mnohem víc než původní zrzce, "zlaté" hodiny krásně rozbijí jednolité stříbrné ladění a použití dvou typů číslic je osvěžující...no a pak se to všechno v tvém postu dočtu :-) Jedna moje oblíbená bytová designérka říká: "Musíte znát pravidla, abyste je mohli kreativně porušit a celek nebyl fádní"... a to se vám s mami podařlo bezezbytku. Hezký rok a zůstávám vaší věrnou fanynkou. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Celé je to jako zimní království, takové stříbrné, ledové a v centru jako slunce září zlaté hodiny. Dokonalé završení starého roku, těším se na ten další s vaší skvělou tvořivostí a fantazií :-)

    OdpovedaťOdstrániť