štvrtok 18. júla 2024

Flamingo & Pineapple outfits 🦩🍍

Vlaňajšie nové outfity z Pepca ma natoľko inšpirovali, že som sa rozhodla im vytvoriť nové a najmä realistické kabelky. 👜
Aj sa mi to vlani koncom augusta podarilo, ale nepodarilo sa mi ich už odfotiť, keďže ani samostatne neboli odfotené, tak ako mám vo zvyku. Preto som všetko odložila až na ďalšie leto.🌞

NÁPAD, INŠPIRÁCIA A TVORBA:
Kabelku v tvare ananásu som vymyslela dosť rýchlo.🍍
Pred pár rokmi som si kúpila v Kiku drevené monstery a súčasťou balíčka boli i 6 filcových ananásov.
Nevedela som ako ich využijem, keďže vtedy mi išlo iba o tie "monstery".
Kabelka sa otvára na patentky.👝

S kabelkou motívom plameniaka to už bolo zložitejšie.🤨
V hlave som mala predstavu, že i ona by mala byť v tvare plameniaka.
Našla som si tri videá na Youtube, kde vytvorili plameniakove kabelky pre bábiky z machovej gumy.
Zdali sa mi však už príliš na môj vkus "gýčové".😅
Preto som inšpiráciu začala hľadať v reálnych dámskych kabelkách na leto na mojom obľúbenom Pintereste.
A tak vznikla letné kabelka z bledohnedej prírodnej "sieťkovej" látky, ktorá nám ostala z čias rodinného kvetinárstva, ktorá slúžila na dekorovanie aranžmánov.
Máme i iné farby, ale tie sú úzke, pretože sú to stužky.
Najväčšou piplačkou bolo vyrobiť plameniaka.🦩
Najskôr som si obkresila vzor malého plameniaka z Googla.
Vystrihovala som totiž mini kúsky z farebného filcu. Nohy som urobila až na tretí pokus.
Kabelku som ozdobila brmbolcovou stužkou v ružovej farby z Kiku. 
Doma mám túto stužku i v iných farbách.

SCÉNA A MINIATÚRY:
Tentokrát som scénu trocha obmenila. Keďže bábiky sú dve, potrebovala som niečo väčšie.
Zobrala som z Barbie patia veľkú sedačku, ktorá je súprava tej jednomiestnej, ktorú som mala pri obidvoch samostatných fotení outfitov.😊
Vymenila som jej vankúše, pôvodné, čo ku sedeniu patria sa farebne vôbec nehodili.
Tyrkysový a oranžovo-žltý boli pri predošlých foteniach, kvetinový mi navrhla mami, že do scény zapadne. Stolík z maminej tvorby je ten istý, rovnako i váza.
Kokteily sú z mojej staršej tvorby a boli tiež pri predošlých dvoch foteniach.
Novinkou je koberec, ten je od Mattela a bol súčasťou jedného plastového Barbie gauča, ktorý už nemám. Farebne mi do scény úplne zapadol.💯
Visiaca ozdoba v podobe plameniaka a ananásu nám visí pár rokov na kuchynských dverách cez letné obdobie.🌞
Pôvodne som plameniaka kupovala v Kiku tiež za účelom fotení s bábikami.
Drevený ananás bol z kreatívneho balíčka z Kiku. Keďže bol z bledého dreva, prefarbila som všetky 4, čo boli v balíčku akrylovými farbami.
Neskôr mami vymyslela takúto dekoráciu, kde oba motívy nalepila na drevený rámik na fotky, ktorý prefarbila na bielo.🙂
Na toto fotenie bola dekorácia ako stvorená.

BÁBIKY A OUTFITY:
Amanda blondínka (Barbie Basic 002, Model No.12).
Deidrea černoška (Barbie Stardoll Pretty in Love).

Oba outfity sú z Pepca.
Vymenila som pôvodné topánky za letnejšie sandále na vysokom podpätku.
Ružové sú z fashion packu z kolekcie Fashion Fever.
Bledomodré sú tiež z kolekcie Fashion Fever, ale od Barbie Teresy.
Kabelky sú moja vlaňajšia letná tvorba.
Visiace náušnice sú dámske z Tesca.
Ananásové náušnice sú dámske Gate.
Ružový a strieborný náramok sú z rôznych fashion packov od bábik Liv.
Žltý korálkový náramok je moja tvorba.

























A spravila som i krátke video.🌞


2 komentáre:

  1. Tohle diorama se mi ze všech tří líbí nejvíc. Co se týče kabelek, myslím si že ses rozhodla dobře, když si místo kabelky ve tvaru plameňáka udělala tuhle verzi. Plameňák tam je, ale přitom to není tak kýčovité. No a ananásek prostě roztomilost sama 😉

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie tvoje kabelky sú úžasné <3 <3 Súhlasím s Lenkou, že toto tretie fotenie je najlepšie a ukázala si aj moje obľúbené platformové šľapky <3 Musím ich už aj ja niekedy opäť vytiahnuť na svetlo božie :-D

    OdpovedaťOdstrániť