štvrtok 4. júla 2024

Turtle Island 🌴🐢🌺

Ostrov korytnačiek je moje prvé letné fotenie. Inšpirovala ma informácia, že 16.06. sa každoročne oslavuje Svetový deň morských korytnačiek.🌊🐢
Síce som už vtedy vedela, že presne na ten deň letné fotenie nestihnem uskutočniť, 
ale myslela som si, že by bolo super týmto fotením privítať tohtoročné leto.🌞
SCÉNA A DOPLNKY:
Z detských čias mám 4 gumené morské korytnačky, ktoré som si nechala i pre môj svet zberateľských bábik. Tá piata malá sa volá Ohana a bola súčasťou zberateľskej Barbie Hawaii z kolekcie Dolls of the World (bábiky zo sveta), ktorú som si kúpila v prvých rokoch môjho zberateľstva, čo je už vyše 10 rokov.😊

Vo svete mojich bábik oficiálne začína leto tým, keď ja vytiahnem dekoračný piesok na fotenie.📸
Síce jeho odpratanie nie je moja obľúbená činnosť, ale piesok dodá vždy viac autentickosti do mojich letných fotení. Ako klasiku často využívam aj moje palmové stromy, ktorých mám 5 kusov.🌴
Pôvodne ide o palice, ktoré sa dávali do izbových rastlín ako podpery. Máme ich z čias rodinného kvetinárstva. Nápad z nich urobiť palmy mala ešte moja mami pri tvorbe Barbie sveta mojich bábik z detstva. Ja som ich pred pár rokmi "vyšperkovala" a urobila so im stojany i s pomocou dekoračnej kôry, aby mohli i samostatne stáť, bez opory.🙃

Drevený smerovník s nápismi havajských miest je tímová práca mojej mami a mňa.
Dekoračné smerovníky sme pred pár rokmi videli na Pintereste a rozhodli sme sa skúsiť si nejaký vyrobiť pre seba.🙂
Mami narezala drevené latky a nafarbila stojan, ja som zase spravila nápisy.
Tento smerovník je náš úplne prvý. Pôvodne boli na ňom jarno-veľkonočné nápisy, ktoré som vďaka jednej súťaže s bábikami na Flickri prerobili na nápisy Hippie štýle a nakoniec pre ďalší ročník rovnakej súťaže som ich prerobila na túto konečnú "havajskú" podobu.
Ja jednoducho milujem Havaj a v letnom období ma nesmierne baví sa vždy hrať s touto témou.
Nápisy presne udávajú názvy reálnych miest na Havaji.🌺

Jednotlivé vyššie uvedené veci som spojila dohromady a vytvorila mini krátky príbeh bez slov ako sa dvojica vybrala na havajskú pláž pozorovať morské korytnačky.

BÁBIKY/MODELKY:
O výbere Kena som mala jasnú predstavu, môjho hrdzavovlasého fešáka Patricka som ešte cez letné obdobie nefotila, tak to bolo potrebné napraviť.😃
Partnerku som plánovala inú, ale nakoniec mi padla do oka moja obľúbená dedrová kráska Alisha, pretože k vybratým plavkám sa jej tmavšia pleť úplne hodila.
Vytvorila som k týmto plavkám špeciálne šperky, keďže žiadne zo zásoby šperkov sa mi nehodili.
Najmä všetky pôsobia alebo sú elegantné.👑
Trošku som sa inšpirovala aj pôvodným náhrdelníkom, ktoré plavkám patrili. Ten aj mám, ale má ho moja Barbie z kolekcie Cali Girl, nastálo a nemienim to meniť.😶
Z bývalej roboty, kde som viedla kreatívne krúžky mi ostali po zrušení, kreatívne materiály, ktoré som si mohla nechať. Medzi nimi boli i malé mušličky, ktoré mali dierky, asi museli byť pôvodne z nejakého náhrdeln9ka či náramku. Preto sa s nimi dá pracovať. Veľkostne sa úplne hodia pre veľkosť Barbie.😎
Pôvodne som obom chcela dať na nohy letné sandále, ale k športovému štýlu plaviek u Alishy viac sadli tenisky, tak som som nakoniec zmenili i letné šľapky u Patricka za biele teniskoidné topánky.😅

Patrick - zberateľský Ken BMR 1959, druhá séria
Outfit:
- plavky/šortky: po mojom Kenovi Hawaii z detstva
- topánky a ľadvinka: jeho pôvodné
- slnečné okuliare: z nejakej Fashion sady pre Kena z môjho detstva
- náhrdelník: moja práca
- náramkové hodinky: od staršieho klbového Fashionistas Kena

Alisha - zberateľská Barbie BMR 1959, prvá séria
Outfit:
- plavky a žltý náramok: od Barbie Cali Girl
- biele tenisky: Barbie Fashionistas 90 Rainbow Dress
- slnečné okuliare: od Barbie Keith Haring 
- prstene: jej pôvodné
- náušnice a náhrdelník: moja práca
- plážová kabelka: moja práca

Obsah kabelky:
- dva časopisy Vogue: moja práca
- chrupky Doritos: moja práca
- čierny fotoaparát: od bábiky Liv Alexis It´s My Nature
- červený ďalekohľad: Barbie Loves Angry Birds
- opaľovací krém: od Kena Blainea Cali Boy



























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára