piatok 26. júla 2024

LOH Paris 2024 🗼🇨🇵

Dnes 26.07.2024 začínajú v Paríži letné olympijské hry s otvárajúcim ceremoniálom.🎉🗼🎆
Pri tejto príležitosti vzniklo moje nové fotenie a nový "mini" projekt v podobe olympijských kruhov.
NÁPAD A INŚPIRÁCIA:
Toto fotenie vzniklo dosť spontánne. Pôvodne som chcela pofotiť nové Chanel srdcové kabelky💖, ktoré som tento týždeň na začiatku dovolenky vyrobila. Preto som si vytvorila najskôr outfit v parížskom štýle.🥰 Tento som mala v hlave vymyslený ako piaty v poradí pri mojom poslednom narodeninovom projekte v štýle Chanel, keď som vyrobila 4 kabelky rôznych tvarov značky Chanel v miniatúrnej verzii pre moje bábiky.🙂 Tu si ich môžete všetky pozrieť.
Vtedy som ho vylúčila, lebo farebne mi kvôli červenej neladil s ostatnými štyrmi outfitmi v čierno-bielo-ružových tónoch.🤨
Keď som ho ukazovala mami, či môže byť, tak mi povedala, že je skvelý, moderný a štýlový, oveľa lepší ako tie uniformy pre LOH, ktoré z rôznych krajín už videla.😁
Tak sa ma spýtala, či nechcem ho fotiť pre túto udalosť.
Nemusela mi to 3x hovoriť a začala som rozmýšľať aké kruhy vymyslím.
Nemala som už čas si dať niečo v meste vytláčať, tak som prešla pár starších časopisov, či v nich nenájdem nejaký obrázok s motívom olympijských kruhov, ale žiaľ nemala som šťastie.
Doma taktiež na ničom nemám tento motív, preto som premýšľala ďalej.🤔
Chcela som vystrihnúť kruhy z machovej peny, ale žltej som mala už len drobné zbytky.
Kresliť sa mi nechcelo, preto nápad s obrazom kruhov na stene padol.🙄
Už pred obrazom ma napadli plastové kruhy zo starých záclon. Voľakedy sme ich mali neúrekom, našťastie práve tých 5 kusov, ktoré som mala odložených v materiáloch, úplne čakalo na túto príležitosť.😎
Nechcelo sa mi ich maľovať, pretože je to zdĺhavejší proces, keďže maľovanie na plast s mojimi lacnejšími akrylkami je vždy náročnejšie ako na drevo.
Z tohto dôvodu som zvolila obmotávanie farebnými saténovými stužkami, ktoré som mala v každej farbe.💙🖤💖💛💚
Každý kruh som na jednom mieste prestrihla, aby som ich mohla pospájať a aj aby sa mi dlhšie stužky lepšie omotávali.
Vlajka Francúzska je moja veľmi staršia tvorba, mám viac kusov, bola robená do francúzskeho obchodíka so suvenírmi.😊

A Eiffelovka, kto je väčší fanúšik a milovník Paríža a Eiffelovej veže ako ja?🥰🗼😍
Doma mám tieto kovové 4 druhy, od najväčšej po najmenšiu.
Potom mám ešte jednu kovovú, čo je strúhadlo na ceruzky a ešte rôzne miniatúrne z retiazok.
Mám i 3D plastový model alebo i 3D puzzle model.
Ďalej už nepočítam, na akých veciach je ešte ako motív u nás doma.🤣🤣🤣
Táto na fotkách je moja najväčšia kovová.
Už raz pred rokmi som pri nej fotila zamilovaný bábikovský párik.

OUTFIT A MODELKA:
Keiko (zberateľská Barbie Basic 001), pretože má červený rúž a najmä ploché nohy, ktorá obuje tieto červeno-biele Chanel topánky.
Sako, tričko s nápisom Paris, šortky a návleky na nohy sú celý pôvodný komplet od Barbie Stardoll Bonjour Bizou.
Topánky a červená baretka boli súčasťou mojej vianočnej výhry z pred dvoch rokov z Instagramu od autorky Veroniky @my_integrity_daisy.
Srdcová červená kabelka Chanel je moja tvorba.
Náhrdelník a náušnice s motívom Eiffelovky boli darčekom pred 3 rokmi na narodeniny od kamarátky a zberateľky Lenky (naurielpanenky.blogspot.com).











4 komentáre:

  1. Toto je nádherné fotenie :-) Milujem Paríž a všetko s ním spojené, takže ma toto veľmi potešilo :-) Keiko to pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky 😊, áno, viem, že i ty si milovníčka Paríža.❤️
      Fotenie bolo troška prvoplánové, ale keďže ja nepotrebujem vytvárať kontroverzné nápady, tak som to poňala klasicky ako som sama cítila.🥰

      Odstrániť
  2. Koukám, že naušnice se hodily :-D I když tedy poněkud zčernaly :-x Každopádně krásné tématické fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka 💗, som rada, že sa Ti fotenie páči.
      Postupne bohužiaľ Tvoje šperky sčernávajú, ale keďže ich milujem, tak ich stále používam.🥰 Možno niektorým budem musieť prerobiť aspoň retiazky na drôte. Je to vplyvom času, aj pri Katkiných sa mi to stáva....😌

      Odstrániť