streda 17. júla 2024

Pineapple outfit 🍍

Druhým pokračovaním letných outfitov z Pepca sú tieto šaty s motívom ananásov.🍍
Tento outfit sa mi páči o chlp viacej ako dvojdielni s motívom plameniaka, ktorý ste videli tu.
Šaty sú veľmi roztomilé, tiež sa hodia bábikám, ktoré pôsobia mladistvejšie. Páči sa mi kombinácia bielo-ružových prúžkov a sukni s podtlačou ananásov.💛
U mňa už pár rokov vyvoláva pocit leta tieto letné prvky ako sú melóny, ananásy, citróny, tukany, plameniaci, monstery, kaktusy..., ktoré sa často používajú do motív oblečenia, bytového textilu & bývania, klasických dekorácií nielen na terasu a záhradu.😊

TVORBA SCÉNY A MINIATÚRY:
Scéna je rovnaká ako pri outfite s plameniakom, ale má samozrejme zopár odlišných detailov v podobe obrázka s motívom ananásov, ktorý som vložila do rámiku. Mala som šťastie, že z bývalej roboty mi ostala kolekcia letných papierov z Tediho, ktoré neboli ani použité.🍉
Na stôl som položila biely drevený kruh ako prestieranie, tentokrát som ho otočila pôvodnou stranou, pretože sa mi farebne k scéne hodila. Týchto kruhových prestieraní mám veľmi veľa, pretože to boli pôvodne letné visiace girlandy z Kiku. Pred kovidom bol Kik štedrejší a veľmi veľa vecí sa mi podarilo kúpiť za 0,10€, keď som si počkala postupne na najnižšie zníženie v kontajnerových zľavách.🤩
Vďaka nim máme i 4 drevené ananásy v troch farbách: žltý, ružový a modrý, práve ten ružový som si vybrala do tohto fotenia. Všetky sme ich kúpili po kuse iba za 10 centov.
Už pár rokov máme vďaka nim v byte krásnu letnú atmosféru.🌞

Váza s kvetom je tá istá ako pri plameniakovom outfite. Je od Mattela z Barbie jedálenského setu. Pôvodne v nej bola plastová kytica ruží.🌹
Kokosový koktejl som vyrábala dávnejšie ako ten u "plameniaka", je trošku o chlp menší a vlani som pridala nápad v podobe plátku citrónu.🍋
Malý ananás je z čias nášho rodinného kvetinárstva. Pôvodne bol napichnutý i s iným ovocím (tie ostatné boli pre bábiky veľké) v umelej dekorácii s listami. Už vtedy moja mami vedela, že bude vhodný pre moje bábiky v detstve.🤣

Kreslo je moja staršia práca, tyrkysový vankúš som vymenila za oranžovo-žltý, ten robila dávno mami a stolík je tiež jej staršia práca.

MODELKA/BÁBIKA:
Opäť som hľadala nejakú mladistvejšie pôsobiacu Barbie a najmä takú, čo sa hodí bannaiela farba a černoškám sa podľa mňa veľmi hodí, dobre odráža tmavšiu pleť.
Deidreu som už dlhšie nefotila (Barbie Stardoll Pretty in Love).🥰
Už pár rokov mám sériu letných dámskych náušníc z Tesca a tieto ananásové sa k šatám na 100% hodili.💯
Náramky sú kombinácia strieborného z nejakého fashion packu od bábiky Liv a žltého z korálkov z mojej staršej tvorby.😎
















Aj tieto šaty sú kvalitne ušité, môžu sa rovnať úrovňou Mattelu.👗
Pekne ušité a pružné. Zapínanie opäť na suchý zips. Skúsim vyskúšať, či ich neoblečú i Barbie moletky.🤔
Topánky sú rovnaké ako pri plameniakovom outfite, ale sú v striebornej farbe, z mäkkého plastu, pre to sa ľahko obúvajú. Tiež si ich zatiaľ nechám. Kabelka pôjde preč.
Kabelka je z tvrdšieho plastu a napodobňuje nejakú od Mattela.
Pre mňa je krajšia ako tá z plameniakovho outfitu, ktorá má tvar mašle, táto je proste pre mňa normálnejšieho tvaru.😄


Detail na prednú a zadnú stranu šiat.



Detail na kabelku a topánky.👜👠


A ako balenie originál vyzeralo.


2 komentáre:

  1. Plameňáci se mi líbily víc, ale ananasy taky nejsou špatný 😉 Na tomhle oblečku mi asi vadí ten horní lem sukně... Každopádně fotící zákoutí je skvělé. Už dlouho přemýšlím že jsi takovýhle provázkový nábytek udělám, ale zatím na to nedošlo... 🤔

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ananás je jedno z mojich obľúbených ovocí a aj motív ananásu mám veľmi rada, takže ma fotenie potešilo. Myslím, že výber tmavšej modelky bol veľmi dobrý krok. Zátišie na fotenie opäť dokonalé.

    OdpovedaťOdstrániť