sobota 12. novembra 2011

Mačací relax


Dnes pár zaujímavý fotiek, ktoré som zatiaľ nezverejnila. Niektoré sú fotené ešte cez leto, keď boli mačiatka malé a druhá polovica je fotená cez túto jeseň.Usmívající se

Na prvej fotke menšia, dospelá mačka Phoebe spolu s malou Tiffany. Obidve sú veľmi maznavé a majú dobrú povahu.


Moja obľúbená fotka súrodencov, fotená cez letné večerné horúčavy. Louis a Tiffany.S vyplazeným jazykem


Z iného pohľadu.


Moje túlivé zlatíčko TiffinkaLíbající.


Pár novších fotiek. Louisova pohodička na mojom gaučíku.Smějící se



Pohľad z hora.


Doobednajší víkendový spánok v mojej na posteliUsmívající se. Tigrovaný Ross so sestrou Phoebe.



Zľava hore súrodenci (chýba brat Rómeo): Tiffany, Louis, Charlotta.
Dole pod Charlottou sú sestry Rikki a Cleo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára