štvrtok 10. novembra 2011

Prívesky z guliečiek


Po troška dlhšom čase pridávam pár fotiek z mojej novej tvorby. Tentoraz som sa zamerala na tvorbu príveskov na kľúče alebo na kabelkyUsmívající se.

Korálkov mám odmaličky veľmi veľa. Najmä od maminej tety. Veľa sa ich zachovalo z komunistických čias. Mama tiež od malička vyrábala rôzne šperky alebo vyšívala korálky na šaty pre svoje bábiky. Aj po nej som zdedila množstvo korálkov.
Plno šperkov som cez rôzne prázdniny vždy rozobrala a vytriedila podľa druhu, veľkosti a farby a dnes si kľudne môžem otvoriť vlastný obchodSmějící se.
Posledné týždne ma zaujali korálky, z ktorých sa robia guličky. Nápad mám z českého časopisu Praktická moderní žena, ktorý je ešte z decembrového čísla z roku 2007. Nikdy som sa k nemu nedostala, buď nebol čas alebo boli iné záujmy.
Pretože mala moja mama koncom októbra narodeniny a ja som uvažovala akú tvorivú prácu o do mňa nestola, spomenula som si na guličky z korálkov.
A nezostala som len pri jednom prívesku. Ešte som spravila ďalšie dva.Usmívající se
Materiál tvorí: korálky, nilonová niť, krúžok na prívesok a rôzne zbytky retiazok.


Prvý je najjednoduchejší. Tento je určený pre mamu. Farbu som zvolila jej obľúbenú - modrú.


Druhý bol najzložitejší a najprepracovanejší. Zvolila som ružové tóny, pretože mám tejto farby najviac. Prívesok je viacej luxusnejší, kvôli počtu guličiek a kryštálikovým korálkom.


Tretí a momentálne posledný je najjednoduchejší. Tento si nechávam na svojich kľúčoch. Je viac športovnejší. Na miesto retiazky som použila bužírky/scoubidou.

Mám napláne ešte jeden väčší prívesok s touto technikou. Ten až na budúceSmějící se.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára