sobota 12. novembra 2011

Wild cat


Už od septembra mám ušité legíny s leopardím vzorom. Ale nemala som čas k nim vymyslieť tričko a doplnky. Buď nebol čas alebo som šila niečo iné.Usmívající se


K modelu som si požičala svoj obľúbený kožený kabát s leopardím motívom, ktorému som urobila nový opasok aby ladel s modelom. Oproti minulému opasku je pružnejší, tenší a ľahšie sa s ním manipuluje.



Model bol už od začiatku určený pre Angelu. Angela prešla dvoma zmenami. Prvou zmenou sú rozpustené vlasy a druhou, že som jej prepichla uši. Moje prvé prepichnutie uší, nacvičila som si to na Angele a možno časom prejdú touto zmenou aj zberateľské Barbie.


Detail na opasok.


A dostávame sa k celému modelu.


Ako som už na začiatku písala prvé som ušila legíny. Inšpirovala ma čelenka za 1 €, ktorú som kúpila so zámerom šitia. Po spáraní dvoch častí mi ostalo dosť látky. Najlepšie je, že látka je elastická.


Aby celý model nebol nudný a nezlieval sa dokopy, musela som tričko urobiť z inej látky. Najkrajšie sedí čierna látka. Tričko je šité z rovnakej látky ako Halloweenské šaty. Strih na tričko som si robila sama. Nevedela som, či bude okolo krku alebo bez ramienok. Nakoniec mi prišlo lepšie okolo krku.


Pohľad na tričko. Zapína sa len na krku, pretože je z pružnej látky a dá sa ľahko natiahnuť na telo.


Legíny mám podľa jedného strihu z netu. Topánky sú zo Basics sady.


Opasok sa zapína vpredu (kolečká sa dajú ľahko otvárať).


Náhrdelník je z jednej retiazky a korálkovú guličku som urobila podľa mojej obľúbenej techniky, ktorú využívam pri tvorbe kľúčeniek.


Náušnice sú z tej istej retiazky a sú zakončené zlatou korálkou.


Fotiek mám dosť veľa, nevedela som prestať fotiť, tak Angele model sekne.Smějící se



Trocha som si pomyslela, že niekto si takto môže predstaviť pravú zlatokopku, ale našťastie Angela nie je ten typSmějící seSmějící se.










A celkom som zabudla na čelenku.S vyplazeným jazykem

Mám ešte na pláne dva modely s leopardím vzorom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára