pondelok 5. decembra 2011

Christmas dream dress


Jednoduché vianočné šaty, ktoré som šila cez minulý víkend som chcela nafotiť už celý týždeň, ale jediný slnečný deň v pondelok som akurát nemala čas. Na väčšinu fotiek som použila blesk, teraz ide hlavne o ne, tak ten blesk až tak nevadíUsmívající se. Farba šiat zodpovedá originálnemu pohľadu okaSmějící se


Červená látka pochádza z maminej starej blúzky. Zlatá hrubšia stužka je z domácich zásob, rovnako ako hviezdičková priesvitnáUsmívající se. Tentokrát som viacej materiálu nepotrebovala.


Strih na šaty mám z MMB, ale videla som ho aj na jednej inej stránke. Ja som bola strihu robila len šaty, rukávy, pelerína, čelenka a kabelka je podľa vlastného strihu.


Diane som vedela, že je tá pravá na vianočnú atmosféru. Je honosná, luxusná a od mojich narodenín sa na blogu nevyskytla.


Už od septembra som mala jasno podľa akého vzoru šiat sa budem inšpirovať. Sú ušité podľa jednej Barbie zberateľskej vianočnej Barbie. Uhádnete, ktorej?
Som zvedavá na Vaše tipySmějící se.


Šaty podľa, ktorých som svoje ušila sa mi už páčili dávnejšie, keď som ich prvýkrát zbadala v jednom Barbie časopiseUsmívající se. Vtedy som sa ich pokúšala ušiť, ale nebolo to ono, nakoniec vôbec nevypadali ako vianočné šatyNerozhodný.


Diane von Furstenberg je veľká krásavica.


Šaty mali byť dlhšie, ale aspoň sa tak neopakujem po pôvodných. Na Fashionistas Barbie boli dlhšie.Nerozhodný Kabelka je ušitá aby vypadala ako mešec. Mohla byť aj trošičku menšia. Inak je funkčná.Smějící se


Teraz si Diane dá dole svoju pelerínu. Pelerína sa vzadu zapína na patentku.
Mašľa je celá prišitá, pretože nedržala ako som si predstavovala.




Náhrdelník je klasický zo zlatej retiazky, na ktorej je zavesená červená korálka. Náušnice som sa bála opäť raz vybrať, pretože Diane je pre mňa veľmi vzácna. Ale tak nevadia, pretože sú zlaté, rovnako ako prsteňa a náramok, ktorý nie je vidno.Usmívající se


Zadný pohľad na šaty.



Fotka so stromčekom a darčekmi. Ale o stromčeku až nabudúceS vyplazeným jazykem.


Diane si dala dole čelenku. Čelenka je nazberkaná s klobúkovou gumičkou.


Zlaté topánky sú z jednej Mattel súpravy topánok.


A nakoniec dve fotky bez blesku, pri "sviečkach". Fotky nie sú také výrazné.


Ľúči sa s Vami Diane.

Ako ste mohli vidieť zmenila som celý dizajn blogu do vianočného štýlu. Fotenie záhlavia s Diane ste už mohli niečo vidieť v tomto článku, ale detailnejšie fotky a popis vyrobenia fotoateliéru a môjho trápenia s fotkami až v budúcom článku.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára