streda 28. decembra 2011

Sviatočné oblečenie pre štyri dievčatá


V hlave som mala dva týždne ďalší vianočný projekt. A na tento projekt som potrebovala aj hodiace sa oblečenie.

Len nebol čas ho šiť, lebo som dorábala ešte Christmas dream shop a mala som rozšité iné oblečenie. Nakoniec som pár dní pred Vianocami stihla došiť jednoduché tuniky, legíny, šperky a čelenky.

Nápad bol absolútne jasný. Ušiť podobné oblečenie pre všetky štyri dievčatá.
Komplet pre Jacqueline/Barbie som ušila najrýchlejšie. Tunika je podľa strihu od Anduličky, dávno som chcela strih vyskúšať a teraz bola na to vhodná doba. Strih na legíny mám už dávno.


Ostatné tuniky a legíny som robila podľa vlastných strihov. Vivien/Skipper a Mirabel/Stacie som dvakrát robila tuniky. Prvé sa mi vôbec nevydarili. A pri skúšaní si Vivien pofarbila nohu leskou stranou legín (vonkajšia), snažím sa fľak zmazať, ale ešte ho stále vidnoZamračený. Látka na legíny sú staré mamine plavky a zlatá látka je stará mamina šatka.


Dosť zle sa šilo aj na Tiffany/Shelly. Síce má dlhšie nohy oproti starým Shelly, ale telíčko je stále malé. Prvýkrát som šila vôbec na Shelly.


Gauč vyrobila firma Matter na moju žiadosť. Potrebovala som do interiéru nábytok, ktorý by sa hodil ku kozubu a húpaciemu kreslu.




Veľký problém som mala aj s topánkami. Pre Barbie to bolo jednoduché, Stacie mala našťastie aj jedny čierne vo svojej obuvi, Shelly mali aj čierne, ale len jednu topánku, tak som musela voliť žlté a úplne najhoršie to bolo so Skipper. Tá má len samé tenisky a jedny červené topánky. Našťastie sa zmestila do jednej nízkej obuvi pre Barbie, ktorú samotné Barbie moc nevyužívajú.Smějící se


Vivien, Mirabel a najmenšia Tiffany.Usmívající se



Problém som mala aj s náhrdelníkmi. Pretože som skoro všetky zlaté korálky už minula, tak som zvolila na radu mami variantu s čiernou saténovou stužkou. Tej mám veľa, kúpila som ju raz na jeden iný projekt. Nakoniec som ju použila aj na čelenky. Náhrdelníky majú len tri dievčatá, pretože najmenšia má hrozne krátky krk. Barbie a Skipper majú hrubšiu stužku a väčšiu korálku na krku, Stacie má tenšiu s menšou korálkou.


Tiffany so svojím vianočným darčekom.Smějící se


Mirabel.


Vivien.


A nakoniec Jacqueline.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára