piatok 23. decembra 2011

Christmas dream shop - prvá verzia


Predstavujem Vám náš najnáročnejší projekt. Christmas dream shop. Začali sme ho robiť ešte pred Dušičkami a robili sme ho postupne každú voľnú chvíľku. Pracovali sme na ňom společne s mamou. Naša práca bola pol na pol.

Mama spravila základnú stavbu, stĺpy, markízu, vence, všetky dekorácie s čečinou, svietniky, adventný veniec, stromček... Celú predajňu rozložila a naukladala všetok tovar.
Šaty boli robené pôvodne na tento projekt, ale použila som ich aj na známu vianočnú scénuUsmívající se. Obchod je urobený z Barbie krabíc, strop je priehľadný. Použili sme zelenú samolepiacu tapetu na markízu, pozadie a pásikové steny obchodu zvnútra a zvonka sú oblepené vianočným baliacim papierom. Na podlahu sme použili drevenú samolepiacu tapetu. Dekorácie z umelej čečiny ako sú veniec a girlanda na markíze a pod. pochádzajú z domácich kvetinárskych zásob.





Kandelábe je vianočná dekoráciu, ktorú som si objednala na minulé Vianoce z Neckermanu. Na
niektorých fotkách bude aj svietiť, tak si všimnite.Mrkající Stĺpy majú konce vrchnákov od kávy.


Stromček sme kupovali v tento rok a ozdobili sme si ho podľa vlastných predstáv. Gule sme kúpili v Hypernove a boli najmenšie aké majú v Nitre. Hodili by sa menšieNerozhodný. Mašle sme robili zo stúh, ktoré sme kúpili v Lidli. Reťaze sú kupované v Tescu. Anjelik na špici je zo zásob.


Schránka je vytlačená z netu


Krb je robený z rámika na fotky, kde je vložený vytlačený motív z kozuba. Rámik je čiastočne oblepený kamennou samolepiacou tapetou. Zvončeky na kozube sú zo zásob. Bubon je vianočná ozdoba.


Pohľadnice na stene, vrchné sú vo viktoriánskom štýle a spodné sú s motívom medveďou. Stojany na pohľadnice som vystrihovala z farebných papierov. Tašky na kozube sú všetky vytlačené z netu.


Vence robila mama, ďalej sú tam girlandy a aj anjelské vlasy, ktoré som balila do sáčkov, ale na tejto fotke nie sú vidno.

Truhlica je vytlačená z netu a je do nej strčený kúsok látky.


Pult je urobený z drevených rámikov na fotky, ktoré som nafarbila na zeleno, mreža sa používa na dekoráciu aranžmánov, my sme ju použili na vystavenie výrobkov. Pohľadnica so Santovou poštou sú vytlačené z netu a urobila som im stojany podľa návody z netu. Húpacie koníky sú dekorácia na stromček, ktorá bola kúpená v Lidli. Vrchná časť je robená z krabičky od šperkov je otapetová a je nalepená na dvoch vianočných penových gulách. Pôvodne gule neboli, ale pult bol nízky.


Pokladňa z papiera.


Svietnik robila mama.




Zlatá stolík je tiež rámik, ktorý je prepílený na polku, druhá je na ľavej strane. Je nafarbený na zlato. Svietnik robila mama, taška so Santom je vytlačená z netu ako aj papiere na písanie v nej.


Pohľad na adventý veniec.


Všetky krabičky sú vytlačené z netu. Vianočné krabice s guľami, vianočné spoločenské hry, na druhom poschodí sú krabice s pohľadnicami a krabica s baliacimi papiermi.


Vrchnú poličku tvoria vianočné krabice s guľami. Na druhej poličke sú vianočné boxy, kde sú naukladané vianočné baliace papiere, ďalej krabica s vianočnými pohľadnicami.



Sánky a taška sú vytlačené, panáčikovia sú ozdoby na stromček, anjel v taške tiež, vianočné kvety sú zo zásob.


Ľavá strana: papierové taniere vytlačené a nalepené na tvrdý kartón. Hodiny tak isto.


Anjel je dekorácia na stromček, betlehem a advetné kalendáre vystrihnuté a vytlačené z netu.



Trúbky sú dekorácie na stromček.


Tašky s "Botticelliho" anjelmi, v nich boli pôvodne malé sošky anjelov, ktoré využijeme v inom projekte. Bubny vianočné ozdoby na stromček a sú z domácich zdrojov. Barbie ich používali na výzdobu vo svojom dome.


Prvé poschodie: krabičky sú vytlačené a Santa medveď je moja pečiatka z detstva.
Druhé poschodie: Krabičky veľké sú puzzle a dve krabičky s ozdobami. Všetko vytlačené z netu.


Na obidvoch poličkách sú krabičky vytlačené z netu a buď majú slúžiť ako puzzle alebo darčekové krabičky.


Drevený domček slúži na dekoráciu miniatúr, dolná časť je zase krabička na čajové sáčky. Obidva som nafarbila do tradičných vianočných farieb.



Svietniky robila moja mama z domácich zdrojov. Krabičky a knihy sú vytlačené z netu. Santa bol na jednych švajčiarskych cukríkoch z detstva. Anjelikovia sú dekorácie na stromček a bývali ako výzdoba do Barbie domu.


Panáčikovia sú ozdoby na stromčkek, ktorým sme odstrihli nite. Čižmy sú z netu a dala som im špagátik. Ostatné krabičky sú tiež z netu.


Plno tašiek, krabičiek od výmyslu sveta vytlačených z netu.



Druhá časť rámika ako stolíka nafarbeného na zlato. Krabičky s mačkami sú z netu ako aj krabičky s lízatkami, perníkmi a bomboniéra Merci.


Miska v tvare soba, ktorú som kúpila v mojej obľúbenej predajni Kik. Perníky a lízatká som vyrábala sama z plastelíny. A poviem Vám, že to bola riadna piplačka.


A teraz si pozrite detailne rôzne miniatúry, s ktorými som sa pohrala. Gramafónové vianočné platne.


Baliace papiere v krabičke.


Mačkacia vianočná dopisná súprava, ktorú som si musela vytlačiť.


"Ozajstná kniha" v ktorej sa dá aj listovať o príchode Santa Clausa. Tiež je vytlačená z netu.


Otvorená kniha.


Krabičky so sviečkami, mašlami a hviezdou na vianočný stromček.


Vianočné gule na ktoré som veľmi hrdá. Všetky som robila sama z drôtu a korálkov.





Betlehem vytlačený z netu. Nalepila som ho na tvrdý papier, najhoršie bolo vystrihnúť miniatúrne postavičky.


Niektoré adventné kalendáre sa dajú aj otvárať. Napr. aj tento.



A nakoniec fotky so zákazníkmi. Prvá ide Teresa so Susie.


Ďalej Blaine s Tommym.







Ďalší zákazníci Mandy, Vivien (Skipper) a Nikki (Shelly).







A poslední zákazníci Scarlett a Christobal.












Túžim vianočný pokoj v sebe mať,
ktorý nám raz Ježiško prišiel dať.
Zo všetkých darov, Pane môj,
si volím vianočný pokoj.

Holy and Jolly Christmas!!!
Veselé Vianoce a šťastný Nový rok 2012
želá
Mary

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára