nedeľa 25. marca 2012

Dosť oneskorené 1. výročie blogu:-D



Ani som sa nenazdala a rok s blogom prešiel veľmi rýchlo.
Môj prvý článok bol vydaný 20. januára 2011. Tak prečo oslavujem až teraz? V januári minulého roka som vydala celkovo 3 články a vo februári 2. Tieto dva mesiace tvorili obdobie, kedy som sa spoznávala s funkciami a celkovou prácou na správe blogu. Moja predstava blogu bola od začiatku jednoznačná, najprv vytvoriť dizajn blogu s ktorým budem na 100% spokojná, naučiť sa zaobcchádzať s blogom a až potom sa aktívnejšie zapájať na návštevy iných blogov.
A tak 24. 03. 2011 nastala konečne moja aktívna blogová "závislosť".Smějící se


Týmto článkom chcem poďakovať všetkým návštevníkom môjho blogu. Najmä Ľubovi, ktorý bol medzi prvými návštevníkmi blogu spolu s Lenkou (Nauriel), ktorá mi okomentovala skoro každý doteraz vydaný článokUsmívající se. Ďalej chcem poďakovať ďalším pravidelným návštevníkom ako sú: Hanneton, Jitka, Eďa, Maruška, Heňa, Nata, Silkmilk, Anukki, Nina, Šárka, Aurewen, Kika, Martinka, Nenca a mnoho iným.Smějící se
Som šťastná, že ste ma prijali medzi seba a
budem rada za každú ďalšiu Vašu návštevu aj cez ďalší rok.
Toľko skvelých ľudí ako spoznala cez blog som nikde inde nespoznala. Pred troma rokmi by ma ani vo sne nenapadlo, že v Česku a na Slovensku existuje toľko ľudí, ktorí zbierajú rôzne bábiky a majú aj iné úžasné tvorivé koníčky a nápady.

Ja a firma "Matter" máme ešte plno kreatívnych nápadov a zberateľských snov, tak sa určite
máte ešte na čo tešiťUsmívající se. Dúfam, že Vás blog neprestane baviť.S vyplazeným jazykem

Vaša Mary


Shaniu a Shade som mala pri ruke, len som ich troška prezliekla, pobrala som pár príslušenstva a nábytku a urobila som rýchlo fotenie. Vietor mi fotenie veľmi kazil, stužky lietali všelikde na terase, ale nie v diorámeS vyplazeným jazykem. Zobrala som aj narodeninových psov: Elvis, Angie a Angela, ktorý sa mi na narodeninovú oslavu dosť hodili.Smějící se







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára