piatok 16. marca 2012

Irish fairy tale shop


Predstavujem Vám projekt pre mesiac marec: Irisch fairy tale shop. Ako ste si mohli všimnúť, každý mesiac sa snažíme vyrobiť alebo prerobiť niaky projekt.
Pôvodne sme s mamou mali na pláne iný projekt, pretože sa k nám dostala Shannon, mama sa rozhodla rýchlo spraviť tento írsky obchod so suvenírami.
Skúsenosti s obchodmi so suvenírmi z rôznych krajín sveta už máme veľa, pretože práve s nimi sme začínali pred 7 rokmi. Robili sme ich každý rok na moje oslavy narodenín a menín.

Väčšina starých projektov je už rozobratá a pripravená do budúcna na zmeny ako je napr. zmenšenie budovy alebo pridanie papierových vecí, ktoré som objavila pred rokom na internete. Proste sme sa zdokonalili a staré projekty sa nám už nepáčia.S vyplazeným jazykem


Budova je vyrobená z rôznych krabíc, ktoré mama berie z Lidla domov. Vyhrabáva ich v košoch v Lidli a autobuse sa na nás ľudia dosť divne pozerajú, keď ideme s rôznymi krabicami domov.Smějící se Mama vytvorila opäť celý základ budovy sama.
Vonkajšie steny sú otapetované zelenou samolepiacou tapetou z domácich zásob. Vnútorné steny sú z bledozeleného tenkého papiera, ktorý je najlacnejší a na steny absolútne stačí.
Strechu tvorí priesvitná krabica z niakeho nábytku pre Barbie.
Na podlahu sme použili drevenú samolepiacu tapetu, ktorá priestor pekne oživila, pretože tam už bolo veľa zelenej farby. Týmto zdravím Ľuba, pretože zelená farba je jeho obľúbenáSmějící seS vyplazeným jazykem.


Preto sme sa s týmto projektom tak veľmi ponáhľali, lebo Íri oslavujú 17. marca Deň Sv. Patríka. A kedy by bolo lepšie obdobie ako cez tento sviatok?!
Je to pre nich národný sviatok. Týmto zdravím Silkmilk, pretože čiastočne uhádla náš projektUsmívající se.


Shannon a Bono čakajú na zákazníkov.


Nápis som vyrábala ja. Z jednej kreatívnej súpravy z Lidla mám penové písmenká, ale len v troch farbách: modrej, červenej a žltej. Okrem nich mám z jednej 30 korunovej predajni plno penových srdiečok v rôznych farbách. Pomocou základnych písmen zo súpravy som si vytvorila vlastné zelené písmenká zo srdiečok. Tie som nakoniec nafarbila zlatou farbouu, pretože zelená by nevynikla.


Jedna z vonkajších strán budovy. Okná sú vytvorené z dvierok z čajových krabíc. Nafarbili sme ich na zeleno a mama okno ešte rozdelila na malé okná aby tak vytvorila tradičnú írsku budovu, väčšina pubov má takýto štýl. Aj my máme jeden v Nitre.


Pravá strana vnútra interiéru.




Na tejto strane sa nachádza drevená krabička, ktorú sme nafarbili na zeleno. Dostali sme ju na Vianoce, tak sme ju konečne aj využili.


Kotlík plný mincí a dúha sú jedným z typických írskych znakov. Nedalo mi to a musela som si aj niaky vyrobiť. Kotlík je menšia časť Kinder vajca, ktoré som nafarbila na čierno. Rúčku som spravila z bužilkového drôtu, mince sú vystrihnuté z mäkkej peny, ktoré som ešte nafarbila na zlato. Dúha, klasické farbebné papiere.
Taniere (ešte nalepené na tvrdý papier) a dve kanvice sú vytlačené z netu. Plus nalepila som na 1 kanvicu korálku ako úchytku.


Vlajky, nápisy a motívy Írska som vytlačila z netu a nalepila na paličky zelenej a oranžovej farby. Stojany sú z cievky na niť a niakej umelohmotnej blbosti. Otapetované zelenou tapetou.


Obraz so Snoopym z netu, orámovala som ho zo žltými paličkami.


Stojan na časopisy, dve cédečká, dve knižky a plagáty. Je vytvorený z jedného lupeňa dekoračného kvetu.


Girlanda s írskymi motívmi, obrázky tiež z netu.


Ľavá strana vnútra interiéru.


Tašky sú vytlačené z netu. Taburetka je potiahnutá zelenou látkou, stojí na kockovej korálke a ozdobená zelenou saténovou stužkou. Stôl je vyrobený z krabice od krému prelepenej tapetou, vrch stola tvorí časť z rozpadnutej drevenej Eiffelovej veži. Je nafarbená na zeleno.


Čokoládky, vytlačila som si motívy ako obal. Hrubší papier som obalila alobalom.


Škriatok/leprechaun je ďalší základný motív Írska. Vytlačený z netu a orámovaný zo žltými a zelenými paličkami.


Časopisy z netu. Stojan je tiež z jedného lupeňa dekoračného kvetu.


Opäť girlanda s írskymi motívmi z netu.


Ďalšia girlanda.


Stred obchodu.



Polička je z čajovej krabice, ktorú sme nafarbili na zeleno a zlato.


Mapa Írska z netu orámovaná s paličkami.


Obrysy tašiek som si vytlačila na farebný papier a nalepila som na ne nálepky, ktoré mala pri sebe Shannon. Obrysy krabičiek som si tiež vytlačila z netu a nalepila naň motívy z vnútornej časti krabice od Shannon.


Moja prvá srdcová záležitosť z tohto obchoda sú tieto "cukríky". Flaštičky mám od maminej sesternice, ktorá ich pozbierala so svojich liekov. Nalepila som na ne írske motívy, zaviazala saténovú mašlu. Cukríky som vyrábala z farebnej plastelíny, oranžové sú korálky.


Tašky vytlačené z netu, nalepila som rúčky zo saténovej stužky. Vedľa je poschodová misa, ktorá je súprava s taniermi a kanvicami. Je podlepená tvrdým papierom a dotvorená korálkami.


Klobúk už poznáte, môj nápad, je vyrobený z filcu a čiernej saténovej stužky. Krabica z netu.


Druhý klobúk a ďalšia krabička z netu.



Obrazy z netu, ktoré som orámovala z drievkami.


Stôl s pokladňou. Je to otapetovaná krabica z farby na vlasy. Vrch stola je drevený štvorlístok, ktorý je nafarbený na zeleno. Máme ho z niakej dekorácie.


Moje obľúbené pohľadnice z netu, urobila som im stojan, štvorlístok je nálepka.


Pozadie je z vnútornej krabice od Shannon. Je trošku zrezaná aby sa mestila na stenu.


Prví zákazníci: Brian so Stacey.




Prichádza Angela.





Prichádzajú Shania s Kaylou.







Prajem Vám Happy St. Patrick Day!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára