pondelok 10. decembra 2012

DOTW 2012 - prvá štvorica


Ako som Vám sľúbila, nafotila som všetky DOTW dievčatá, ktoré som zatiaľ ubytovala v mojej zbierke.Usmívající se



Ako prvú sme si s mamou kúpili Írku a dali sme jej meno Shannon.


Druhú som dostala Austráliu ako darček na narodeniny, dali sme jej meno Kylie.


Tretia k nám zavítala Argentína, dostala meno Consuela.


A momentálne ako poslednú DOTW prišla Čína, ktorú som dostala zase na meniny. Meno dostala Sulyn.








Ich zvieratká. Škoda, že tie budúcoročné už ich mať nebudú.Zamračený Sú zaujímavým a milým spestrením.
Koala Euca, írsky seter Bono, panda Lian a puma Missoula.







Zhodnotenie a zhrnutie:
* najviac sa mi páči Argentína
* Čína a Írsko sú dosť vyrovnané, ale myslím,
že Írsko sa mi páči predsa len o trošičku viac
* najslabším článkom je aj pre mňa Austrália
* jediné veľké mínus je, že Mattel použil staré a široké telá
* ešte dva menšie mínusy sú, že Čína je do svojich šiat zašitá a
Austrália ma obidve ruky vyrovnané,
čo znamená, že neustále jej padá jej koala

Plány do budúcna:
S mamou by sme mali najradšej všetky DOTW. Samozrejme, že je to dosť nepravdepodobné.
Z druhej polovice DOTW 2012 určite chceme Mexiko, Holandsko a menej dôležitá je India.
Z budúcoročných určite zatiaľ len Francúzsko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára