piatok 14. decembra 2012

Dva adventné Barbie kalendáre


Tieto krásne bývalé adventné kalendáre som Vám chcela ukázať ešte vlani. Časovo som to vtedy nestihla. Mám ich už pár rokov, dostala som ich ešte v čase, keď som navštevovala základnú školu.Usmívající se


Čokoládky sú už dávno zjedené, ale kalendáre som si samozrejme nechala. Pôvodne som ich nechávala v pôvodnom 3D stave, ale pre lepšiu manipuláciu som im pred 2 rokmi vystrihla ich predné strany s motívom a nalepila na tvrdý papier. Dnes už slúžia len ako plagáty na mojej poznámkovo-dekoračnej tabuli nad počítačovým stolom.Usmívající se


Tento kalendár je starší. Dostala som ho pri stretnutí sa s "pravým"Mikulášom u suseda, ktorý vtedy ešte veril na Mikuláša a rodičia mu ho "objednali" aby prišli k nim domov spolu s čertom. Smějící se
Kalendár mal v mieste nápisu Merry Christmas (ten tam nalepila neskôr mama) kľúčenku v tvare srdca so zrkadielkom. Má pink farbu a nachádza sa v našich tvorivých materiáloch.


Druhý som dostala asi dva roky po prvom. A dostala som ho dokonca dvakrát! Prvý doma od mamy a druhý od tých istých susedov ako ten prvý. Jeden som si nechala a druhý sme podarovali mojej kamarátke.Usmívající se Kalendár mal tiež pri sebe aj prílohu, ale už si nepamätám akú. Asi niaky náramok.Nerozhodný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára