piatok 14. decembra 2012

Orlando


Orlando - BB 002 jeans collection - No.15



Predstavujem Vám môj dlho nedosiahnuteľný zberateľský sen. Je to Barbie Basics 002, No.15, tvár Harley Ken, 2011.
Mohli ste sa s ním už stretnúť napr. u Ľuba, HXM a Nenauli.
Po tomto chlapíkovi som pátrala od minulého septembra vo všetkých Dráčikoch. Keď som sa dozvedela, že z druhej polovice BB 002 priniesli k nám na Slovensko veľmi málo kusov bábik bola som dosť sklamaná a nešťastná. Stále som dúfala, že sa niekde aj v Nitre objavia. V tomto roku som už pomaly prestala dúfať. Ďalší svetlý okamih prišiel, keď som si založila v júni Paypal. Teresu model 11 sa mi podarilo rýchlo zohnať za priateľnú cenu. Samozrejme, že som pátrala na E-bay aj po ňom, ale nikde nebol za normálnu cenu. Lacný model 15 bol len nahý, ale ja som ho chcela aj oblečeného ako sú všetky moje BB.
Asi okolo augusta písal Ľubo na svojom blogu, že u nich v Dráčiku majú z BB 002 model 15. Trošku som závidela, že u nás sa nikdy nič neobjavíNerozhodný.
Ale krátko na to mi Ľubo poslal správu, či by som nechcela aby mi kúpil model 15, ktorého by mi na dobierku poslal. Ja som s tým s veľkou radosťou súhlasila.
Len práve vtedy sa blížil termín nášho sťahovania, tak sme sa dohodli, že zatiaľ model 15 bude musieť ostať uňho doma. Nastal jeden podstatný problém, s ktorým som nerátala. Prekládka a problémy s internetom sa pretiahli o dva mesiace dlhšie.Zamračený Nemala som dlhší čas žiadny prístup internetu.
Našťastie všetky zádrheli sa nakoniec vyriešili a model 15 konečne mohol
prísť ku svojej novej rodine. Ale určite sa mal aj u Ľuba dobre medzi toľkými kráskamiSmějící se.
Ľubo týmto TI ešte raz veľmi pekne ďakujemMrkající.
Výber mena bol dosť náročný. Prvýkrát, keď som videla model 15 na promo fotkách sa mi strašne podobal na Antonia Banderasa. Ale za ten dlhý čas sa môj názor podstatne zmenil. Nepodobal sa mi už na nikoho. Meno som mu nakoniec vybrala zo zoznamu amerických mien z netu.
Je pekné, trocha pre mňa exotické.Usmívající se Po dlhom texte konečne nasledujú aj fotky.






Certifikát.


Pohľad na vrecká a gombíky.


Pohľad na zadnú stranu nohavíc.


Topánky má rovnaké ako model 17.












Teraz módna prehliadka. Dostal tričko s dlhým rukávom z jedného outfitu pre Kenov.




Okuliare a košela je od jedného plážového Kena, topánky sú z jednej sady obuvi pre Kenov



Topánky, okuliare a šiltovka sú z Fashionistas outfitu pre Kenov.





Orlando si našiel v novej rodine aj svoju pravú lásku. S ňou sa Vám predstaví v ďalšom článkuMrkající.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára