sobota 22. decembra 2012

Vianočné pohľadnice 2012


Keby sa ma niekto opýtal bez čoho si neviete predstaviť Vianoce, jednou z odpovedí by bolo - bez vianočných pohľadníc, hlavne tých, ktoré vyrábam jaSmějící se.

Prvej rade omlúvte kvalitu niektorých fotiek, pretože som fotila neskoro večer pred ich uložením do obálok. Bolo to dosť na rýchlo.
Niektoré pohľadnice pravidelný návštevník blogu videl cez vlaňajšie Vianoce.
Väčšina z nich je ale tohtoročnou novinkou.Smějící se
Na jeseň som si v Lidl kúpila krásne vzorované papiere s rôznymi motívmi napr. Vianoc, kvetín a pod. Chcela každý nový papier vyskúšať, preto ich je dohromady 15.
Prvá s vianočným stromčekom je úplne mojím nápadom. Stromček pochádza z jednej girlandy, ktorá je skvelým tvorivým materiálom.


Druhá je novinkou a trošku som sa nechala inšpirovať internetom. Táto mi ostala do zásoby na budúce Vianoce.


Túto som už vyrábala aj minulé Vianoce, len má inú mašlu.


Druhá pohľadnica, ktorú som už vyrábala. Je v škandinávskom štýle a robila som ju podľa starého vianočného čísla časopisu Kreativ. Na nej som zmenila len motívy ponožiek.


Tretia, ktorú som už viackrát vyrábala. Patrí medzi obľúbené mojej mami. Inšpirovala ma naša stará pohľadnica, ktorú sme raz dostali. Na tejto som pre tentokrát zmenila len červený papier, ktorý bol minule červený, ale rebrovaný.


Už som ju raz vyrábala asi pred 4 rokmi, len bola troška väčšia a mala až 4 vianočné gule. Je podľa starého vianočného čísla časopisu Praktická moderní žena.


Táto je podľa jednej knihy na výrobu pohľadníc. Ja som si na nej pozmenila pozadie. Tiež som ju robila vlani, Šárke sa veľmi vtedy páčila a ja som sa ju rozhodla opäť vyrobiť a už ste ju mohli vidieť u nej na blogu, pretože som jej ju poslala.Mrkající


Ďalšia z noviniek, moja momentálne najobľúbenejšia. Inšpiroval ma opäť internet. Mame sa veľmi zaľúbila, takže si ju vybrala na tohtoročné Vianoce.Usmívající se


Novinka inšpirovaná internetom. Mama si ju tiež zamilovala, ale dve nemôže dostať na jedny Vianoce, takže ju dostane až na budúce Vianoce.Smějící se


Najjednoduchejšia pohľadnica. Robila som ju narýchlo ešte minulé Vianoce, len nebola vtedy ofotená.


Ďalšia, ktorú som už vyrábala. Je podľa časopisu Kreativ a na nej sa neodohrala žiadna zmena.


Táto by sa dala nazvať staro/nová, pretože na nej som zmenila len farby a vzory. Inšpirovala ma tiež jedna naša poslaná pohľadnica.


Posledná, ktorú som už parkrát vyrábala. Je v škandinávskom štýle a robená podľa vianočnej kreatívnej sady z Lidla, ktorú som dostala pred pár rokmi. Túto už raz dostala aj moja mama.


Predposledná novinka, ktorá je troška inšpirovaná s internetom. Zatiaľ ostala do zásoby na budúce Vianoce.


Poslednou novinkou, ktorú som dokončila len dnes je podľa moje ho
vlastné know-how.Smějící se Tiež ostane do zásoby na ďalšie Vianoce.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára