streda 1. mája 2013

Liv fashion - Liv´n Comfy outfit


Predstavujem Vám môj druhý outfit (veľký pack) od bábiky Liv. Zakúpila som ho v našom najväčšom Dráčiku niekedy po Vianociach. Samozrejme moje srdce by mi nedovolilo ho tam zanechať.Smějící se Je pre mňa perfektný, kľudne by som si ho vedela predstaviť aj pre seba.

Prvý Liv outfit, ktorý ste videli bol v rockovom štýle. Tento je zameraný na domáco/športový štýl. Ako modelku som vybrala Christelle, ktorá sa na blogu už dlhšie neukázala, tak si fotenie mohla konečne užiť aj ona.Smějící se Pri fotení som použila gauč z beach room, ktorú ste na blogu mohli pred dvoma rokmi vidieť.











Šatka.

Sveter. Ten je dokonalý.


Teplákové nohavice.


Športová kabelka.


Náramky.


Žabky, ktoré nie sú vhodné na klasickú Barbie nohu, ale Skipper tak má ďalšiu obuv.Usmívající se


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára