sobota 11. mája 2013

Sharon


Fashionistas Raquelle Clutch Wave 2 2012



Predstavujem Vám ďalší prírastok v mojej zbierke. Tento raz v playline kategórii. Svoju prvú Raquelle som si kúpila hneď ako som ju u nás uvidela ešte v januári minulého roka. Neskôr, keď sa objavila nová séria Fashionistas som svoju kúpu prvej Raquelle troška ľutovala. Obdivovala som ju napr. aj u Ľuba. Nedávno ste ju mohli vidieť zase u Anawi.
Na túto Raquelle som sa bola veľakrát pozerať v Tescu. Mali len jeden kus a obávala som sa, že ju niekto kúpi, pretože bola spomedzi všetkých blondínok najkrajšia. Ale sumu okolo 15€ som už nechcela investovať do ďalšej playline Barbie. Preto ma pred Vianocami napadlo, že keby sa neminula, Tesco by ju zlacnilo ako väčšinu hračiek po Vianociach. Bola som dosť prešpekulovaná a mazaná, skryla som Raquelle úplne dozadu do regála pred ostatné Fashionistas. A ďalej som ju nechala na osud.Usmívající se
Prešlo pár týždňov a presne 2812.2012 sa moja mama vybrala na nákupy do Tesca. Bola zvedavá, či už Tesco dalo zľavy aj na hračky.
Mama mi zavolala na mobil, že objavila Raquelle za 8€!, (síce ju premiestnili medzičasom do iného regála) a spýtala sa ma, či mám ešte stále o ňu záujem. Ja samozrejme šťastná ako blcha som odpovedala, že ju rozhodne musí zobrať.Smějící se Je to moja druhá najlacnejšia Barbie v playline zbierke.
Meno som sa jej snažila vybrať na písmeno "S", pretože jej dvojča Samantha má tiež meno na "S". Prvé normálne americké meno, čo mi napadlo bolo Sharon.
Fotky mám už nafotené od januára, ale Sharon predbehlo plno iných článkov.
Mám nafotené aj fotky s jej sestrou Samanthou, ale aj plno iných. Máte sa na čo tešiť.Usmívající se


Krabica v tvare kabelky.


Zadná strana krabice.


Obrázok z Barbie seriálu Dom snov.


A Sharon je už oslobodená z krabice











Veľmi sa mi páči, že má červené pery a tým jej môžem ladiť outfity do červenej farby.


Sharon má hnedé melíry vo vlasoch, ktoré sú pre mňa prirodzenejšie ako ružové u Samanthy.


Pohľad na šaty, ktorú sú pre mňa príliš prekompenzované. Lososové farebné ladenie sa mi inak páči.Usmívající se


Detail na kožušinu, ktorú by som pri týchto šatách vynechala.Nerozhodný


Zadná strana šiat, ktorá je opäť bez vzoru.


Pre mňa je to prvá Fashionistas Barbie, ktorá má prsteň. Pohľad aj na pekný čierny náramok.Usmívající se


Topánky. Sú fajn, dôležité je, že držia na nohe.


Súčasťou balenia bol aj prsteň pre dievčatá. Ja som ho zatiaľ zaradila medzi naše materiály na tvorenie. Alebo ho podarujem sesternicinej dcére, ale tá je ešte naň maličká.


A na záver ešte pár fotiek s taburetkou a dekoráciami.Usmívající seMrkající




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára