sobota 18. mája 2013

Liv accessories pack - Liv´n life - Bowling night


Neodolala som a s mojimi blížiacimi sa narodeninami som si kúpila ešte jeden balíček od bábiky Liv. Prvý bol zameraný na filmový večierok/párty a tento je zameraný na bowlingovú noc.



Na predstavenie doplnkov som si vybrala Rosalindu, ktorej sa nové tenisky hodia na nohy a je aj farebne zladená k ostatným doplnkom.Smějící se







Pri fotení som využila kolky, ktoré som dostala k časopisu Káčer Donald, ktorý som si v detstve kupovala.Usmívající se









Doplnky obsahujú bowlingovú guľu a tašku, do ktorej sa dá guľa vložiť.


Aj keď je kabelka plastová, veľmi sa mi páči.


Tenisky sú tiež skvelé v mojej obľúbenej kombinácii čierna s pink.


A nakoniec je to pizza na tanieri a plechovka s drinkom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára