nedeľa 26. mája 2013

Lehátko z Kiku


Dnes Vám Sharon predvedie letné lehátko. Kúpila som hneď dva kusy v Kiku cez minulé leto.Usmívající se

Pretože sme sa v lete sťahovali z domu do bytu, nemala som ho čas ofotiť, neskôr som nemala zapojený internet a ani som sa nenazdala a prišla jeseň a zakrátko zima.
Bolo mi ho divné fotiť cez zimu alebo jeseň, fotenie som odložila na teplejšie obdobie.
Síce momentálne počasie je dosť nepriaznivé a studené, predsa sa len pomaly približujeme k letu a lehátko Vás už naladí na letné dovolenky.Smějící seMrkající




Detail na dolnú časť lehátka. Má dve môžnosti nastavenia výšky a mohla som si vybrať z dvoch farieb sedadla. Prvá bola červeno-biela pásavá a druhá modro-biela pásavá, ktorú som si vybrala, pretože mi príde viac námornícka a mne sa námornícky štýl strašne páči.Usmívající se





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára