sobota 18. mája 2013

Ako mačky okupujú celú moju izbu:-P


Aby sa články striedali, dnes je rad na fotky s mačkami.Mrkající
Pravidelní návštevníci blogu vedia, že moje mačky sa vyskytujú všade, kde sa len dá. Radi ležia na mäkkých miestach, ale často si nachádzajú aj nové a hlavne zaujímavé miesta na spanie.Smějící se

Pred troma mesiacmi si našli nové miesto na spanie, na tvz. kontajnerové spanie.
Kontajnery=koše na prádlo u nás slúžia ako koše na nahromadené materiály na našu tvorbu pre bábiky. Síce máme dve stavané skrine v byte, ale pre nás je to stále málo miesta, tak materiály dočasne skladujeme v týchto košových kontajneroch.
Mačky začali chodiť spať na najvyšší kontajner a tak sme im naň ustlali prikrývku.
Vzdadu za kontajnermi môžete vidieť niečo mojej plyšovej zbierky plyšákov z detstva, ktorá mi robí stále radosť.Usmívající se


Zľava do prava: Cleo, Ross a Emma.



A na ostatných zvyšných fotkách, ktoré som fotila niekedy v januári môžete vidieť znovu "moje" obľúbené prútené kreslo, ktoré ako vidíte vo veľkom zvyčajne okupujú naše mačky.Smějící se


Louis (hrdzavý kocúr), za ním je Emma (tigrová mačka), Rachel (čierno-biela mačka), pri Rachel je vidieť hlava Tiffany, vedľa Louisa je Rikki (tmavo-tigrovaná mačka) a úplne vpravo je Phoebe (tigrovano-biela mačka). A nakoniec amostatne spiaca je Charlotta (čierna s hrdzavým fľakmi).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára