pondelok 1. apríla 2013

Veľkonočný stánok


Predstavujem Vám náš veľkonočný projekt - veľkonočný stánok. Na tomto projekte sme pracovali celý veľkonočný víkend. Obávala som sa zlého a pochmúrneho počasia, ktoré trvá u nás už 10 dní, ale moje modlitby boli vyslyšané a keď som sa dnes ráno zobudila vedela som, že nesmiem ani minútu zahávať a musím ísť fotiť.Smějící se

S mamou máme tento projekt v hlavách už od projektu vianočného stánkuUsmívající se.
Keď sme v Kiku zbadali mini veľkonočné ozdoby bolo jasné, že ide o vyššie znamenie aby sme vytvorili veľkonočný stánok. Tentokrát sa vyrábal rýchlejšie a ľahšie, pretože sme vychytali chyby na vianočnom, najmä pri stavbe strechy.Nerozhodný


Strechu sme museli vyrobiť iným štýlom. Vianočná strecha na stánku bola veľmi ťažká. Táto je vyrobená z krabice od BB, ktorá je ľahšia ako tvrdý kartón. A na ňu mama postupne nalepila lekárske paličky, ktoré si najskôr postrihala podľa potreby. Ja som strechu nafarbila na bledozeleno. A mama nakoniec z vnútornej strany ešte nalepila drevenú samolepiacu tapetu aby krabicový papier zakryla.Usmívající se



Na rozdiel od vianočnej strechy má táto ešte pridanú plochu v strede aby mikádové palice, ktoré držia stánok sa nevykrivili a strechu nezhodili ako sa nám to stalo u vianočnej, ktorú budúcnosti prerobíme spôsobom ako je táto.


Giralndu vyrábala moja mama z našich domácich zásob. Postavičky ako sú zajačikovia a kuriatka sme kúpili ako mini visiace ozdoby v Kiku. Mama im len odstrihla visačky.
Podľa týchto ozdôb sme zvolili farbu stánku. Oranžovo-zelený, oranžová som namiešala príliš výraznú, ale nakoniec aspoň odrazí od bledooranžových ozdôb, ktoré lepšie vyniknú.Usmívající se
Základ stánku tvorí mini krabica Pilos z Lidla po ktorej sme dlšie pátrali, chceli sme totiž rovnakú ako pri vianočnom stánku, lebo veľkostne nám najlepšie vyhovovala. Troška ju mama zrezala.



Ako predavačku som vybrala Esmeraldu, pretože jej šaty nám k stánku najviac pasujú. Tentokrát som už nestíhala nič jarné ušiť.Nerozhodný


Pohľad na stánok bez predavačky.


Visiace ozdoby vyrábala moja mama z domáceho materiálu. Zelené vajíčko je zo sady z Kiku.


Vence vyrábala mama, nápis Happy Easter som písala ja, zelené vajíčko je tiež zo sady z Kiku.


Oranžové vajíčko je tiež zo sady z Kiku.


Pohľad na jednotlivé miniatúry.


Ohrada s kuriatkom. Kuriatko a búdka pre vtáčiky je miniatúra z Kiku, zelený plot a miesto, kde je postavené je troška upravená a dotvorená veľkonočná ozdoba.


Pokladňa je guma, ktorú som raz dostala ako malé dieťa.


Vajíčka sú spomínané miniatúry z Kiku a sú položené na jednom vrchnáku od niečoho...


Štvorica posledných miniatúr z Kiku. Inak tieto ozdoby mali aj v prevedení do hneda, ktoré sa nám zdalo menej veľkonočné a veselé.Nerozhodný


Na ľavej strane sa nachádza ešte kormútková dekorácia. Vyzdobený narcis sme mali raz na jednej nemeckej veľkonočnej bomboniére.


Na pravej strane sa nachádza ešte stojan od cievky na niť, ktorý som prefarbila na žlto a mama ho dozbobila prírodným materiálom a zapichla doň žlté babuliatka.


A na pravej strane vedľa babuliatok sa ešte nachádza dekorácia s oranžovými kvietkami.




A ako to už býva u mňa vo zvyku, posledné sú fotky so zákazníkmi.Smějící se Prvá prichádza Samantha.






Ako druhý prichádza Sebastián so psom.






Ako tretia prichádza Chandra.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára