sobota 9. októbra 2021

Autumn Sweater 🍁


Aj tento rok som nemohla dopustiť a nevytvoriť aspoň jedno typicky jesenné fotenie.🍁🍂
Mala som však i patričný dôvod, ktorý ma inšpiroval k vytvoreniu tohtoročnej jesennej scény.
Vlani na Vianoce 2020 som dostala od kamarátky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com) vianočné darčeky. Tie si navzájom dávame už zopár rokov odkedy sa viac osobnejšie kamarátime.💗
Katka vie aká som ja (samozrejme i moja mami) fanúšička/y tvorby z dielne Ivky Kuciánovej.💛
Tá tvorí/pletie/šije neskutočné modely, ktoré sú do najmenších detailov prepracované.
Katka mi poslala pod stromček hneď dva super kúsky.
Bledomodrý svetrík, ktorý predstavím troška neskôr a tento terakota/oranžový dlhý sveter.
Kto je zvedavý alebo si už nepamätá, nech pozrie februárový článok tu.
Ten, keď som hneď uvidela, tak som proste vedela, že bude vhodný na fotenie jesennej sezóny.
Ja to pri niektorých veciach proste hneď cítim, čo je k čo mu vhodné a čo nie.
Svetrík si počkal pár mesiacov na svoj veľký deň "D".😎
Cez prvý októbrový víkend svietilo krásne slniečko a bolo ešte aj dosť teplo.
Spolu s mami sme vymysleli scénu, aby bola v niečom iná ako tá z vlaňajšieho fotenia s pončom.
Táto je o niečo menšia. Mami ju sama naaranžovala.
Fotenie napriek priaznivému slnku a teplu malo jeden nedostatok v podobe vetra.
Ten mi prvých fotkách komplikoval fotenie. Opadané mini jesenné listy či slama mi lietali všelikde na lódžii a smerovník tiež nebol veľmi stabilný.
Našťastie sa vietor nakoniec umúdril a fotenie som úspešne dokončila.😊

Smerovník s jesennými nápismi sme vytvorili v tíme Mary & mami. Mami ho celý postavila, nafarbila a ja som naň ho s rôznymi ozdobnými písmami napísala na papieriky (s jesenno-halloweenskými motívmi) rôzne farmárske nápisy v anglickom jazyku.
Tieto smerovníky máme na každé ročné obdobie, vlastne jarné už nemáme, to sa kvôli jednému foteniu do A-Z súťaže s bábikami na Flickri zmenilo na letné. Budeme to musieť do budúcna ešte zmeniť.
Smerovníky slúžia na dekoráciu v našej vlastnej kuchyni na parapete.
Máme dva letné, tento jesenný a jeden zimno-vianočný.
Sú to také naše srdcové záležitosti. Mami také napozerala opäť raz na obľúbenom Pinterese a rozhodla sa mať vlastné. Keďže u nás také obchody zatiaľ nepredávajú, rozhodla si ich vyrobiť sama.
Neskôr sme už ďalšie dva vyrobili ako darčeky na mieru k okrúhlim narodeninám do našej rodiny.
Sú takým jedinečným darčekom, ktorý ostane na pamiatku.💖

 Veľké tekvice som už pred pár rokmi kúpila v Kiku.
Menšie mám menej rokov, tie som kúpila v jednom záhradkárskom obchodíku.
Fúrik je tiež z Kiku, kúpa okolo roku 2015.
Vidly sú miniatúrne dekorácie a menšie stohy sena pochádzajú z čias nášho rodinného kvetinárstva.
Rozkošné jesenné mini lístky sú dekorácia, ktorú mi raz poslala tiež kamoška Katka G., tá ich kupovala v ich miestnom kvetinárstve. Mám ich aj viac, len sú nalepené na jesennom strome, ktorý ešte uvidíte pri inom tohtoročnom fotení.
Paleta, tak to je pôvodne podložka pod poháre. Kúpila som ich v počte 4 kusov v obchode Tedi.

Ku svetru sme museli vybrať nejakú vhodnú modelku, ktorá je viac jesenný typ.
Vlastne, moja mami vyhlásila už vlani, že sa táto farba svetla hodí najviac hnedovláskam.
Tak sme išli podľa tejto schémy. Vlani ho mala doma na sebe hnedovláska Penelope/Angelica.
Tentokrát sme vybrali Sharayu (Barbie Loves Bond Octopussy).

K svetríku dostala šedé tričko s nápisom LOVE s krátkym rukávom zo setu Life in the Dream House Midge.
Šedé rifle sú od Barbie Style/Módnej ikony Raquelle z prvej vlny.
Bronzové čižmy sú od Barbie That´so Raven.
Oranžové náušničky sú z dielne Lenky/Nauriel .
Crossbody kabelka v hnedých tónoch je starší darček od Katky G. z jej tvorby.

Takto sme spojili tvorbu super troch šikovných českých ručičiek - Ivky, Lenky a Katky.
Všetkým trom zberateľkám a tvorivým dušiam z lásky ešte raz ďakujem.💚💛💗
















A ešte detailné fotky svetra na figuríne. Tie maličké gombíky sú také rozkošné.😍





12 komentárov:

  1. Krásné podzimní fotografie. Při pohledu na první fotku mě hned napadlo, že svetřík je od Ivy a že má barvu, která se k podzimu hodí. A také se mi moc líbí směrovník, obě jste s mamkou moc šikovné.
    Měj krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, vidno, že tvorbu Ivky veľmi dobre poznáš.😎🥰 Smerovníky si nás získali, takže určite ešte nejaké pribudnú.😊

      Odstrániť
  2. Krásné zátiší a povedené fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné jesenné fotky. Svetrík je úžasný a naozaj na prvý pohľad evokuje jeseň :-) Soraya je krásny jesenný typ, takže sa do fotenia extrémne hodí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, jj, táto Daria je jesenný typ🥰, len sa volá Sharaya, druhá blond Daria je Soraya. Inak je to v pohode, mená sú dosť podobné a chápem, že sa dajú ľahko domotať. Však je to aj tak nepodstatné.😉

      Odstrániť
  4. Krásný svetřík, líbí se mi jak barvička, tak i vzor. A navíc zapínací svetříky já mám moc ráda, i když je často nepletu. No a vše dokresluje opět dokonalé diorama :-) Miluju takový krásný slunečný podzim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka. Mňa tiež potešil, že je to svetrík na zapínanie lebo taký typ bábiky ešte nemali.🙂 Táto jeseň bola obzvlášť veľmi prekrásna.💗 Najmä kvôli slnečnému počasiu. Aj ja takú krásnu a pomerne teplú jeseň milujem. 😇

      Odstrániť