sobota 24. januára 2015

Gratulačná a kondolenčná pohľadnica


Akoby som to napísala, aby som spojila tieto dve témy pohľadníc dohromady.
Asi takto: každý človek sa raz narodí a každý raz umrie. Nechcem byť depresívna hneď na začiatku roka, ale bohužiaľ prvýkrát za tých pár rokov, čo sa venujem výrobe pohľadníc, som musela vyrobiť aj moju prvú kondolenčnú pohľadnicu.


Problém som mala pri výbere pozdadia. Mami mi poradila toto s motívom kvapiek, ktoré majú pri tomto fotení zobrazovať slzy šťastia a zároveň smútku....


Túto gratulačnú pohľadnicu som vyrábala pre svoju druhostupňovú sesternicu, ktorej sa 20.12. 2014 narodili cisárskym rezom dvojičky - Bianca a Jonáš. Má ešte dve deti - 4 ročného Lukáša a 2 ročného Matúša.
Pohľadnicou som sa nechala inšpirovať ako zvyčajne internetom. Tam, keď som si zvolila slovo dvojičky, tak som našla toľko prekrásnych a zaujímavých pohľadníc, že bolo aj ťažké si vybrať tú pravú. Nakoniec som vyrobila podľa vybratého vzoru len dve detské body s menami detičiek.Usmívající se Ostatné motívy a názov som si pokombinovala s inými gratulačnými baby/twins pohľadnicami.


Ako druhú som vyrábala kondolenčnú pohľadnicu. Umrel rodinný známy äpár hodín pred Silvestrom) a zároveň pre mňa vzdialený príbuzný z otcovej strany. A keďže sme nešli na pohreb, lebo nám zabudli dať vedieť termín pohrebu., tak som musela na žiadosť mami vyrobiť svoju prvú kondolečnú pohľadnicu. Opäť som sa trošku nechala inšpirovať na internete a vytvorila som si túto, ktorú vidíte na fotkách.Usmívající se
Dúfam, že tento typ pohľadníc nebudem musieť bežne vyrábať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára