sobota 31. januára 2015

Shamballa náramky I.


Minulý rok som sa rozhodla, že sa naučím vyrábať shamballa náramky. Tento môj nápad sa mi vydaril a teraz sa môžete pozrieť na moje dokončené výtvory.Usmívající se


Kto nevie, čo je shamballa náramok tu je vysvetlenie. Zdroj je z internetu.

Význam Shamballa Naramku podľa starovekých zvytkov Tibetu a Indie predstavuje akási krajina skrytá v centre Ázie. Táto krajina je domovom obyvateľov na vysokej duchovnej úrovni pre ktorých je charakteristické osvietenie, mier, pokoj a šťastie. Shamballa je energia, ktorá má moc liečiť a o ktorú môžeme kedykoľvek požiadať prostredníctvom obyvateľov Shambaly.


Význam Shamballa Náramku v modernom svete má hlavne ako symbol lásky, šťastia a slobody. Ktorý zároveň pripomína, že je tu akýsi duchovný svet na ktorý by sme nemali zabúdať. Samozrejme význam shamballa náramku môže byt pre každého iný. Pre niekoho predstavuje prostriedok sebarealizácie a pre niekoho je to ďalší trendový doplnok.

Náramok tvoria predovšetkým koráliky každého druhu a od toho sa odvíja aj ich cena. Koráliky môžu byť drevené, cz sklom, drahokamy, zirkónmi či s materiálov ako je zlato, striebro či hlina. Najčastejšie používaná farba je v tomto prípade čierna, biela, strieborná.

Význam náramku pri nosení nemusíte hľadať nasilu, samozrejme okrem športovej alebo inej nevhodnej činnosti pri ktorých by ste šperk poškodili, je shamballa náramok vhodný na všedné donesie. Či už do práce alebo večer do spoločnosti, či už máte na sebe bežné oblečenie alebo elegantné, shamballa náramkom nič nepokazíte.

Kto by sa chcel dozvedieť ešte niečo viac o tom ako sa dostali Shamballa náramky do sveta módy, nech sa pozrite tu.

Materiál, ktorý potrebujete ku výrobe vlastného náramku je len veľmi dlhá vosková alebo kožená šnúrka v rôznych farbách a koráliky rôznych tvarov a farieb. Základom výroby je staroveká technika viazania uzlov - macramé a medzi ne pridávate korálky. Výhodou týchto náramkov je, že vďaka svojmu mechanizmu nasadzovania sú veľkostne nastaviteľné a prispôsobia sa tak každej šírke zápästia. Je vhodný nielen pre dámy, ale aj pre pánov.Usmívající se

S nápadom vyrobiť si vlastné Shamballa náramky prišla moja mama. Videla, že všetky celebrity nosia tieto náramky a proste zistila, že sú veľký módny trend. A tak sa rozhodla, že si naštuduje pár videí na Youtube a naučí sa ich aj ona vyrábať. Kupované originál náramky bývajú drahé a doma máme plnú zásobu korálkov, tak prečo si nevyrobiť vlastné. Postup je dosť jednoduchý, keď sa ho naučíte, tak jeden náramok vyrobíte aj za 15-20 minút.
Mama si už 5 vyrobila pre seba a ďalšie tri vyrobila ako súčasť vianočných darčekov pre niektorých členov našej rodiny.Usmívající se
Ja som zatiaľ vyrobila len štyri.
Prvý, na ktorom som sa zároveň učila postupy výroby, tak ten bol určený pre otca. Jeho výroba mi zabrala vyše hodinu, pretože som nechcela aby mi postup ukázala mama. Myslela som si, že bude pre mňa ľahšie, ak sa postup naučím aj ja cez videá na Youtube. Zhodou okolností som si vybrala asi samé najhoršie videá, vôbec mi výroba nešla. Hodinu som sa zbytočne namáhala, tak nakoniec predsa len vysvetlenie od maminy bolo najlepšie pochopiteľné. Takže po hodine trápenia druhý pokus o náramku pre otca vyšiel. Pri druhom pokuse mi výroba trvala menej ako pol hodinu.S vyplazeným jazykem
Tieto tri, ktoré uvidíte som robila na Vianoce pre blogerky: Niku, Šárku a Terku.Usmívající se
Snažila som si vybrať korálky podľa ich obľúbených farieb a v tom duchu som vyrobila celkový dizajn náramkov. Z domácich zásob som si vybrala korálky a nakúpila voskové šnúrky (tie sa najviac míňajú).
Kúpila som si dva farené varianty šnúrok: čiernu a bielu.
Pri tvorbe náramkov mám vždy len jeden problém odstrihnúť si potrebnú dĺžku. Keďže ja mám po mame dosť úzke zápästie, tak sa mi ťažko odhaduje veľkosť pre iných. Preto som sa snažila vyrobiť taký "stred" podľa jediného kupovaného náramku so vzorom zástavy Veľká Británia, ktorý som si kúpila pred dvoma rokmi, keď som nemala ani potuchy, čo Shamballa náramok vlastne je.S vyplazeným jazykem


Prvý dostala Terka (http://lilyfashion.blog.cz/).


Druhý dostala Nika (http://nikusikba.blog.cz/).


A tretí išiel k Šárke.

V budúcnosti sa chystám ešte vyrobiť nejaké náramky aj pre seba, ktoré budú aj v iných farbách, tak potom samozrejme aj tie ofotím a zdokumentujem.Úžasný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára