sobota 10. januára 2015

Playline Barbie a Kenovia, ktorí opustili moju zbierku - 1. časť


Na tento článok sa chystám už dlhšie, ale je dobré, že som ho nespracovala skôr, pretože medzičasom o do mňa odišlo viacero bábik.

K predaju mojich playline Barbie a Kenov som neplánovala. Najprv som si len vytipovala asi 4 Barbieny, ktoré ma nikdy neoslovili, buď boli darované alebo som ich kúpila s nejakým nábytkom.

Na prvej fotke môžete vidieť Kelly - Hot Skatin Barbie 1995, ktorá odišla len dva týždne pred Vianocami.
Dostala som ju ako moju tretiu Barbie od Mattela od známej zo Švajčiarska, keď som bola ešte predškoláčka.

Pôvodne som ju vôbec nemala na predajnom liste, ale mama mi len tak povedala, že nech skúsim aj ju predať, možno sa zadarí. Áno, zadarilo sa. Som spokojná odišla do dobrých zberateľských rúk. Pani, ktorej som ju predala už o do mňa kúpila dávnšejšie dve bábiky, ktoré uvidíte na ďalších fotkách.
Dôvod predaja je fakt, že tvár Superstar nepatrí medzi moje obľúbené a tieto staré typy malieb tvarí taktiež sa mi už nepáči.
Od Kelly som si nechala len prilbu a korčule na ľad. Tie som pôvodne zamýšľala tiež poslať s ňou, ale nakoniec rozhodol fakt, že držia aj na Fashionistas nohách a určite sa mi pri mojich projekoch v budúcnosti zíduUsmívající se.


Môj prvý Ken s menom Ken - Sparkle Beach Ken 1996. Ako prvého Kena som dostala jedného nepravého od rodinnej známej. Len tomu sme s kamarátkou zlomili nohu pri hraní, preto moja mama konečne zistila, že by bolo vhodné mi kúpiť mojím pravým Barbie od Mattela aj pravého Kena. A tak na Vianoce 1996 som dostala tohto spolu so Sparkle Beach Skipper z rovnakej série. 5 rokov bol mojím jediným Kenom medzi viacerými bábikami. Najprv som ho nechcela predať, keďže on bol môj "prvý", len jeho zombie telo a nakreslené vlasy rozhodli, že moju zbierku definitívne opustí. Ostali po ňom len plavky, on odišiel v červeno-čiernej súprave, ktorú si môžete pozrieť tu a s nábytkom v čínskom štýle, ktorý pre účely predaja vyrobila firma "Matter".
Kúpila ho jedna mamička ešte na jar minulého roka.Usmívající se


Graciells - Strawberry Barbie 1999 som predala zberateľke, ktorá kúpila aj Kelly, takže som opäť veľmi spokojná, že sa dostala do dobrých rúk. Náhrdelník aj hrebeň putovali s ňou.
Voňavku už dávnejšie zobrala moja mama do svojich materiálov. Aj som sa ju snažila nájsť, ale márne. Graciella je nádherná, milujem na nej jej krásne melírované vlasy, ktoré ostali aj po rokoch zachovalé, bohužiaľ jej chýbali už jej dva palce (na fotke v predstavovacom článku mala ešte jeden). Jeden jej ulomila moja kamarátka pri hraní v detstve a ten druhý sa tiež časom zlomil.Zamračený Aj som jej ho lepila, len nedržal a nakoniec sa stratil.
Mackie tvárička nepatrí medzi moje najobľúbenejšie, rozhodla som sa, že mi bude stačiť medzi mojími DOTW a raz si hádam kúpim aj moju vytúženú BB 002 blondínku, džínsovú Mackie.Usmívající se


Kevin - Hawaii Ken 2000. Tak on bol mojím druhým Kenom. Dostala som ho na Vianoce 2000 spolu s hrdzavovláskou Barbie Riviera 2000. Keďže aj on mal len gumené vlasy a zombie telo, jedna ruka mu dokonca stále klesala. Predala som ho dokonca skôr ako Sparkle Beach Kena. Nechala som si jeho plavky a slnečné okuliare. On odišiel zase v modro-bielom outfite, môžete si ho tiež pozrieť v tomto článku a spolu s iným nábytkom v čínskom štýle, ktorý vyrobila pre účely predaja firma "Matter". Kúpila ho zase nejaké iná mamička na hranie.Usmívající se


Ju som dostala od kamošky zo základky na jedny narodeniny. Nikdy ma neoslovila, vždy patrila medzi moje menej obľúbené Barbie v zbierke. Aj ona mala zachovalé vlasy. Ešte v destve som jej stratila prstienok, ktorý som už ako zberateľka nahradila novým kamienkom.
GG tvráričky v kombinácii s blond vlasmi som mala v zbierke najviac, preto som sa jej "objedla".


Sielo - College Style Barbie 2001 bola mojou poslednou, ktorý som dostala od našej známej, ktorá žila vo Švajčiarsku. Vždy sa mi na tejto Barbie páčilo, že mala bledšie blond vlasy a červený rúž, s ktorým sa od ostatných mojich GG odlišovala. Nechala som si celý outfit a aj doplnky, išiel s ňou len červený hrebeň. Ja som jej obliekla moju šitú školskú uniformu.


Esperanza - Surf City Barbie 2001. Moja obľúbenejšia kráska prvá moja Barbie s telom Belly Button. Jej chyba bola, že mala od výroby poškodenú ľavú ruku - šúpala sa jej. Na vlasoch je vidno, že si už prežili moje detské hranie a z týchto dvoch dôvodov som sa ju rozhodla darovať s Barbie karavanom, ktorý som tiež už predala. Ostali mi po nej plavky a surf. Esperanza odišla v jednom neznačkovom outfite (ten s leopardími šatami).


Fiorella - Weekend Barbie 2004, patrila medzi tie moje Barbie, ktoré mi boli najmenej sympatické. Dostala som ju do daru od tej istej kamarátky zo základky ako Jenny, bola prejavom vďaky za písanie úloh, počas jedného školského polroka, kedy moja spolužiačka nechodila normálne do triedy, ale mala individuálne vyučovanie zo zdravotných dôvodov.
Fiorella opustila moju zbierku ešte pred minuloročnými Vianocami. Išla jednému dievčatku na hranie. Táto Barbie tiež nepatrila medzi moje hrané bábiky a aj účes mala skoro ako nový. Veľmi mi na nej vadila jej veľká hlava. Bola asi mojou prvou Barbie, ktorá mala hlavu v týchto "neprirodzených" rozmerov. Všetky doplnky a celý outfit som si od nej nechala. Už neviem, či osišla v nejakom mojom šitom outfite alebo v nejakom neznačkovom.Nerozhodný
A s jej topánkami odišla už iná Barbie.


Florence - Doll Kitchen GIft set 2007. Tak táto Barbie ku mne prišla len a len kvôli mojej vysnívanej Mattel kuchyne, ku ktorej bola bohužiaľ "pribalená". Hobitie telo a vtedy nová a pre mňa nie moc sympatická tvárička, ju predurčovali medzi prvými adeptkami na predaj.
Odišla tiež pred minuloročnými Vianocami v jarných šatách, ktoré som pred rokmi šila. Jej pôvodný outfit som si celý ponechala.


Miranda - Top Model Hair Wear Summer 2008. A tento predaj určite najviac ľutujem. Moja prvá Barbie na tele Model Muse. Bola mojím tvz. prvým zberateľským počinom. Veľmi som po nej túžila, kúpila som si ju za peniaze, ktoré som dostala za maturitu. Jediný problém, ktorý mi na nej vadil bola jej veľká hlava. Mama ma ku jej predaju nakopla, pred Vianocami 2013 mi povedala, že ak chcem MIdge z Domu snov, ktorá má tiež veľkú hlavu a tvár Steffie, tak nech túto predám a nech mi stačí zatiaľ Midge a BB 002 Model No. 03. Neskôr sa hádam v mojej zberateľskej časti vyskytne nejaká iná Steffinka. Túto "retro" tváričku milujem a raz túžim mať napr. Top model Summer 2007, ktorá má síce veľkú hlavu, ale tú hrdzavovlásku najviac zbožňujem zo všetkých kolekcií Top models.S vyplazeným jazykem
Takmer celý outfit som si od nej nechala, okrem hrebeňu a príčesku. Odišla v šatách, ktoré boli vytvorené podľa DOTW Talianky z roku 2009.


Ako predposledná moju zbierku opustila Nikky - Riviera Nikki 2009. Ju som vtedy kúpila po Vianociach 2009 v zľavách len za 3€. Len vždy som mala s touto Barbie jeden problém. Nemám topánky na tento typ nožičiek,(mám ešte aj jej kamošku Summer z rovnakej série, ktorú ešte predávam) väčšinou chodili bosé, raz som im spravila letné šľapky z korálkov, ale bohužiaľ tie veľmi nedržali na ich plochých nohách.Nerozhodný Taktiež ako u Top modelky Mirandy aj u tejto Barbie mi vadí jej veľká hlava. Inak mám rada tvár Asha, táto má krásnu maľbu tváre. Predala som ju jednej mamičke pre jej dcérku na tieto Vianoce.Usmívající se Nechala som si len plavky, ktoré sa vždy hodia pre rôzne fotenia. Ona odišla v neónovej neznačkovej súprave, ktorú si môže pozrieť tu.


A ako úplne posledná ma zatiaľ opustila Ashanti - Fashionistas Swappin´ Styles Hollywood Divas Artsy 2011.
Chcela som Terke (LilyFashion) rozšíriť zbierku jej bábik, preto som jej dala vybrať z bábik, ktoré predávam. Poradila som jej práve túto pretože bola najkrajšia, má úžané modré očné tiene a nádherné husté vlasy (preto som si ju aj vtedy kúpila + svoje urobilo aj to, že bola v zľave v Tescu) a má aj kĺbové telíčko, ktoré sa pre Terku do jej príbehov dosť hodí. A samotná Terka povedala, že má nejakú černošku len medzi bábikami My scene, takže si vybrala Ashanti, aby mala aj černošku BarbieUsmívající se. U Terky ste ju už mohli vidieť vo silvestrovskom príbehu, kde už dostala aj nové meno - Christine.
Tak pri tejto bábike som na 100% spokojná, že je vo vynikajúcich rukách.Usmívající se
Jej šaty, kabelka a topánky ostali u mňa. Mám mizerne málo spoločeneských šiat a tieto sú obzvlášť moje obľúbené, takže to je dôvod. Tvár Adria mám o niečo menej rada ako tvár Asha a ešte stále mám doma jednu Adriu/Artsy.

Momentálne predávam ešte iné moje playline Barbie + jedného Kena. Keď ich predám viacej, tak opäť urobím článok ako ďalšie pokračovanie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára