sobota 3. januára 2015

Náš betlehém


Ešte teraz, keď je stále vianočné obdobie, tak si dáme ďalší vianočný článok, ktorý opäť bude mimo sveta bábik.Usmívající se


Keď som fotila náš stromček, ktorý ste mohli vidieť v predošlom čánku, tak som konečne ofotila aj náš betlehém, ktorý už máme aj vyše 6 rokov. Kúpili sme z katalógu Neckermann, ktorý v našej republike už pred troma rokmi zanikol, čo je myslím, že škoda.Zamračený
Okrem toho, že v betlehéme svietia žiarovky, ktoré vytvárajú krásnu atmosféru, tak má ešte jednu funkciu. Po stlačení jedného gombíka, vyhráva melódiu Tichej noci.Usmívající se
Keď som bola malá sme mali okrem rôznych papierových betlehémov, aj všelijaké maličké z hliny a pod. A ten "hlavný" betléhem, ktorý sídlil pod stromčekom alebo vedľa neho, ten tvorili len figúrky, ktoré boli položené na vianočnom tanieri. Neskôr, keď som bola väčšia, tak mama z tvrdej krabice/kartóna, z drevenej tapety a slamy, spravila figúrkam aj stavbu. Ale stále to nebolo to pravé orechové. Kúpu tohto betlehému, ktorý vidíte na fotkách, sme sa dokopali až niekedy, keď som už chodila na strednú školu.
Ale som z neho šťastná, pretože figúrok je síce oveľa menej, ale sú krajšie a hlavne, z čoho som ja osobne najviac šťastná je tá drevená konštrukcia/stavba, ktorá je pokrytá machom. Takže jasličky vyzrajú konečne, tak ako si ich ja predstavujem.Usmívající se
A teraz už samotné fotky.


Táto je fotená bez bleska so zapnutou kuchynskou lampou.


Jedna fotka s bleskom na dennom svetle.


A ďalej už nasledujú fotky bez blesku na dennom svetle.Usmívající se Figúrky obsahujú: Ježiška, Pannu Máriu, svätého Jozefa, somárika, kravičku, ovečku, dvoch anjelov, jedného pastiera a samozrejme aj troch kráľov.Smějící se







Betlehém máme vyložený na kuchynskej parapete, aby ho bolo pekne vidno na očiach.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára