piatok 9. januára 2015

Naša vianočná výzdoba - kuchyňa a balkón


Pripravila som pre Vás ešte jeden článok s témou Vianoc. Keďže ten s vianočnými prírastkami a s našou výzbodobou a aj s stromčekom mal pozitívne ohlasy, ofotila som na Troch kráľov celý náš balkón a kuchyňu s vianočnou výzdobou.



Snažila som sa ako som mohla, len balkón sa ťažko fotí v celku, keďže je to malý priestor a stále do niečoho narážate. Všetky balkónové fotky sú fotené bez blesku. Svietilo vtedy krásne slniečko.Usmívající se
Balkón je od minulej jari namaľovaný na terakota, s touto farbou sme nadmieru spokojné, aj keď sa trošku opticky zmenšil.


Tieto lampáše sme si kúpili ešte na Vianoce 2010 v zľaavách v Jysku. Prežili si toho už veľa. Niekde už bolo sklo rozbité, lepila som ho, kvôli našemu sťahovaniu. Predošlé roky, keď sme bývali v dome mali sme ich v kuchyni, rovnako ako aj v byte, len tam sme sa už so stromčekom dosť "mágali", preto sme sa s mamou tento rok rozhodli, že lampáše a soba vyložíme na balkón.Usmívající se



Soba sme kupovali tiež vtedy v Jysku, pomenovala som ho Stella. Veľmi sa mi páči, pretože sob s lampášmi je v mojom obľúbenom škandinávskom štýle.Usmívající se


Mamine aranžmány.


Prírodný stojan zostal po pôvodných majiteľoch bytu, mama si ho aranžuje a pretvára vždy podľa aktuálnych predstáv. Takže momentálne je vo vianočnom duchu.Usmívající se


Vozík, ten už dobre vďaka mačkám poznáte.Smějící se



Mama doňho vložila vianočný veniec.


Snažila som sa ofotiť aj girlandu, len tú by ste lepšie videli, keby som ju fotila zvonka.


Pohľad na pravú stranu balkóna.



Tento veniec sme mali vyložený na vchodových dverách, keď sme bývali v dome.


Trio šišiek, tak tie nám darovala pred pár rokmi naša známa z Českých Budějovic.Usmívající se


A z balkóna som sa snažila ofotiť ešte raz náš stromček.


A tu už nasleduje väčšina fotiek s bleskom, pokračuje výzdobou našej Coca-cola kuchyni. Tieto organzové červené pásy mama vymyslela pár minút pred tohtoročnou Štedrou večerou.Usmívající se Predchádzajúce roky sme mávali napr. jabĺčko nebolo v takej výške.


Slávnostné stolovanie



Aj strieborné črievičky sú na stole ako dekorácia novinka. Vianočné jabĺčko je taký svietnik, dostali sme ho raz na Vianoce od rodinnej známej, môžu to už byť aj viac ako 10 rokov.Usmívající se


Pohľad na našu novú kuchynskú linku, ktorú sme kupovali minulý rok v auguste, pretože starú nám trikrát po sebe zatopilo a väčšia časť hnila a smrdela, takže sme boli ju nútené vyhodiť. Táto je o niečo užšia ako pôvodná biela. Je samozrejem modernejšia a oveľa krajšia. Sama som ju zmontovala asi za 4 dni. Vŕtanie na stenu a pod. veci som už nerobila, to už sme nechali na majstra. Ale aj pritom som asistovala pri práci.S vyplazeným jazykem


Hore na kuchynskej linke má mama zbierku dóz/boxov. Zbiera ich už veľa rokov.Usmívající se Momentálne už nie, pretože ich nemáme kde dávať.S vyplazeným jazykem Dve dózy aj poznáte, tú zelenú - írsku a anglickú telefónnu búdku, ktoré som už využila pri svojich foteniach.Smějící se



Vianočná korčula je našou novou dekoráciou. Asi týždeň pred Vianocami, keď som sa vybrala na poštu, tak pri ceste, ktorou chodievam je aj jedno kvetinárstvo. A vo výklade som zbadala takéto dve korčule. Jedna veľká a druhá menšia. Mama miluje korčulovanie, ako dieťa sa chodievala so svojím otcom korčulovať, taktiež spoločne radi pozeráme MS a ME v krasokorčulovaní v TV.Usmívající se Preto kúpa tejto korčuly bola moja jasná voľba ako vianočný darček pre mamu.Úžasný


Tento vytvorený stromček asi poznáte. Skôr ako dva kríky z mojej exteriérovej diorámy.


A aj hollywoodsky kútik už poznáte z článku "The golden age of Hollywood".


Tento drevený advetný kalendár som dostala asi ako 15-16 ročné dievča od rodinnej známej. Kúpila ho v Metre, boli dva druhy, jeden bol so snehuliakom a druhý bol tento so Santa Clausom. Je moja srdcovka, každý rok ho napĺňam s mini čokoládovými guličkami, ktoré predávajú v Lidli.Usmívající se


Pohľad za stromček. Tabuľa s fotkami, každú jednu poznáte z môjho blogu. A dve magnetické tabule, kde ja mám od mami dovolené realizovať sa.S vyplazeným jazykem
Na hornej sú okrem tmavomodrej, všetky moje vyrábané pohľadnice z posledných rokov, ktoré som mame robila každé Vianoce.
Spodná tabuľa, tak na nej sú vyložené tohtoročné vianočné pohľadnice, ktoré sme dostali, patrí k nim aj tá tmavomodrá z vrchnej tabule od otca.


Keď mama maľovala na jar minulého roka skoro celý byt, tak som ju nahovorila nech namaľuje jednu stenu na červeno v kuchyni, aj keď sa s ňou opticky troška zúži. Coca-cola dózy sme všetky kúpili v Kiku, akurát v tom čase, keď sme sa sťahovali ich mal Kik v akcii, tak sme to využili a prispôsobili sme si kuchyňu celkovo do "COLA" štýlu. Čierno-biele rámiky, tie nám ostali po pôvodných majiteľoch, ja som do nich našla na internete retro fotky, podobné ako sú na Cola dózach z Kiku. Mini cola kamión sme asi aj pred 12 rokmi vyhrali v jednej Coca-cola súťaži. Coca-cola čierny džíp sme získali raz kúpou Zero Coly, s ktorou sa predával.
Jukebox (mini rádio) už poznáte, pôvodne bol kupovaný do Barbie diorámy/baru, ale sa nakoniec usídlil v našej kuchyni.S vyplazeným jazykem
Červené nástenné hodiny sme kupovali v Mercury Markete.
Cola tri kovové obrázky (tie na šachovnicovom pozadí) mama kúpila pred rokmi v Lidli. Len tak, proste sa jej veľmi páčili a prešlo pár rokov a konečne sme ich aj vhodne využili.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára