nedeľa 22. februára 2015

Joey a jeho tajné skrýše:-P


Zistila som, že od novembra minulého roka som na blogu neuverejnila žiadne fotky s našími mačkami. Snažím sa každý mesiac nejaké fotky v jednom článku venovať vždy mačkám.
Takže v tomto článku sa to chystám napraviť. V PC sa mi už dosť nahromadilo plno zaujímavých momentiek s mačkami.S vyplazeným jazykem

Tento článok sa bude výlučne týkať kocúra Joeyho.Usmívající se
Asi v novembri minulého roka sa mi stala taká smiešna vec. V tejto obývačkovej stene mám jednej poličke, ktorá sa nachádza nad bustou Nefertiti a nie je vidieť, tak v nej máme uloženú všetku bižutériu, čo s mamou vlastními.
Raz večer, keď som sa vrátila domov, tak ako vždy som si najskôr dávala dole ťažšiu bižutériu a robila som ako väčšinou viac vecí naraz. Preto som z nepozornosti zabudla zavrieť dvierka na skrinke. Keď som dokončila iné potrebné veci, tak som automaticky zavrela dvere od skrine. V hlave som už riešila iné veci a nevšimla som si, že som v poličke zamkla Joeyho.Smějící se
Po pár minútách, keď som sa vrátila do obývačky, tak mi môj zrak padol na túto skrinku, v ktorej máme egyptské dekorácie. Jedna z nich je zlatá maska Tutanchamóna a vedľa nej náš Joey viťazoslávne sedí.S vyplazeným jazykem Rýchlo som zobrala foťák a ešte dve minúty som ho preto nechala vymknutého.Úžasný A vzniklo takýchto pár záberov. Na prvej fotke je ešte vidno aj Raquelle, ktorá takto bežne skáče po nábytku a odtiaľ väčšinou aj na obývačkové dvere.Usmívající se Plus na prvej fotke sú vidieť aj mačacie taniere, ako som už spomínala bol večer a v tom čase mali mačky aj svoju večeru na chodbe. To aby ste vedeli, že na chodbe nemáme celé dni rozťahané taniere.Mrkající


Fotky sú fotené s bleskom, preto Joeymu svietia všelijako oči.Usmívající se




A v čase Vianoc sa Joey dostal aj do izby s pracovným názvom "Jonathan Adler", pretože sa prerábali niektoré steny v domoch pre bábiky a tak bola príležitosť sa veľmi jednoducho do nich dostať.Smějící se



Kuk!!!




P.S. V izbe je okrem vianočnej výzdoby aj menší "neporiadok". Ten nastal po prezliekaní bábik do vianočnej diorámy Last Christmas in Switzerland.Rozpačitý

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára