sobota 21. februára 2015

Vianočné darčeky 2014 od Šárky


Asi aj minulý rok som dosť poslúchala, pretože som dostala vianočné darčeky aj z Jihlavy.Smějící se
So Šárkou sme si už tretíkrát dávali vianočné darčeky.
Opäť ich bolo dosť veľa.
Milá Šárka♥, ešte raz Ti srdečne ďakujem, že si si so mnou robila starosti. Všetky darčeky ma veľmi potešili.Mrkající


1. darček - 4 servítky

Šárka vie, že zbieram aj servítky, tak preto mi aj tento rok nejaké poslala. Len ich nejako zanedbávam a nemám ich čas vkladať do albumov. Musím to cez tento rok konečne napraviťUsmívající se.


Detailnejší pohľad.


2. darček - vianočná pohľadnica

Tento rok som tiež dostala aj ja vyrobené pohľadnice. Túto robila Šárka, druhú uvidíte čoskoro.
Je krásna, so snehuliakom, v modernom duchu, čo sa mi tak páči.Usmívající se

3. darček - šité srdiečko s anjelikom (dekorácia)


4. darček- pentelka s motívom Minnie Mouse

Šárka vie, že mám veľmi rada Disneyho postavičky, najmä myšací párik Mickey a Minnie. Pentelka mi robí radosť v stojane pri PC medzi ostatnými perami a ceruzkami.Usmívající se


Dve detailnejšie fotky. Pentelka má na vrchu aj gumu.Úžasný


5. darček - sklenený mini betlehém

Je krásny, hneď po jeho rozbalení som vedela, že bude vhodný veľkosťou pre moje bábiky. A som ho uložila ako tovar do vianočného obchodíka Christmas dream.Usmívající se

6. darček - figúrka medvedíka Me to You

Túto úžasnú figúrku malého medvedíka vyrobila Šárka. Na výrobu rôznych figúrok a postavičiek je proste expert. Medvedík pôsobí ako originál/kupovaný.
Šárka vie, že mám doma menšiu zbierku rôznych plyšových medveďov a taktiež ako ona aj ja mám obzvlášť rada medvedíkov Me to You.Usmívající se


A ešte tri detailnejšie pohľady na medvedíka zo všetkých strán. Je proste rozkošný.♥




7. darček - je crazy Eiffelova veža

Šárka tiež vie ako ja milujem Paríž a Eiffelovku. Preto mi aj jednu podarovala. Táto Eiffelovka nebola jediná, ktorú som posledné Vianoce dostala. Doma ma pod vianočným stromčekom čakali ešte dve.S vyplazeným jazykem
Rôzne druhy Eiffeloviek mám už doma veľmi veľa. Líšia sa len veľkosťou, materiálom a pod. Raz Vám moju malú zbierku nafotím.Úžasný


Táto od Šárky je taká iná, "špeciálna", jednoducho v bláznivom duchu, čo sa mi veľmi páči, pretože takýto typ ešte nemám.S vyplazeným jazykem
Nasledujú fotky po vytiahnutí z krabičky. a detailnejšie zábery.
Zatiaľ sa usídlila vo francúzskom obchodíku so suvenírmi pre bábiky. Uvidím, či ju časom niekde nepresuniem.Usmívající se




Ešte mám pre Vás pripravené 3 články, v ktorých Vám ukáže ďalšie vianočné darčeky, ktoré som dostala od iných blogerov/zberateľov.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára