utorok 3. februára 2015

Záverečné kolo Lily Fashion


Pravidelní návštevníci môjho blogu iste vedia, že sa od minulej jari pravidelne zúčastnujem súťaže Lily Fashion hľadá Topmodelky a Topmodelov 2014
u Terky. Usmívající se

V 1. kole bola témou plesová sezóna - ja som sa zúčastnila so svojou Marisol/Dariou Dr. No (fotky cez tento mesiac zverejním aj tu na blogu). Skončila na 3. mieste ako aj bábika od Blanky s počtom hlasov 2 (zúčastnilo sa päť súťažiacich).
V 2. kole bola témou jarná móda - ja som sa zúčastnila s Nancy (výročná Barbie), ktorá vtedy dostala nové kĺbové telo. Skončila na 2. mieste spolu s bábikou od Zuzky s počtom hlasov 4 (zúčastnili sa 4 súťažiace).
V 3. kole bola téma červený koberec
- ja som sa zúčastnila s Priscillou (BB 003 Model No.02). A toto kolo som vyhrala s počtom hlasov 18 (zúčastnilo sa 6 súťažiacich).
V 4. kole bola téma Black & White - ja som sa zúčastnila s mojou Shakirou, ktorá v tom období dostala tiež kĺbové telo.
Skončila na 2. mieste s počtom hlasov 12 (zúčastnilo sa 7 súťažiacich).
V 5. kole bola téma Svadba a pri tejto téme som použila fotky z môjho archívu, keď som sa cez jar v roku 2012 tejto téme dosť intenzívne venovala. Zúčastnila som sa s Iman (BB 001 Model No.08, Jeremy (BB 002 Model No.17), Shade (BB 2.5 Model No.08) a malá Deidre (Kelly Club 5 School bunch Deidre).
Skončila som opäť druhá s počtom hlasov 11 (zúčastnilo sa 6 súťažiacich).
V 6. kole bola téma jesenná móda - zúčastnila som sa s Deborah (BB 002 Model No.14). A aj toto kolo som vyhrala s počtom hlasov 20 (zúčastnilo sa 7 súťažiacich).
A týmto sa chcem poďakovať všetkým, ktorí za mňa a moje bábiky hlasovali.Usmívající se

V tomto poslednom kole nám Terka určila aj podmienky:
- po 1. mali sme si vybrať bábiku, ktorá sa predchádzajúcich kôl Lily Fashion už zúčastnila
- po 2. mali sme urobiť fotky samostatnej bábiky na pódiu
- po 3. mali sme urobiť aj fotky bábiky s jej partnerom/manželom
- a po 4. bábiky mali byť oblečené v róbach hodiacich sa na galavečer

Terka zatiaľ posledné kolo nezverejnila, takže aj u nej sa máte isto ešte na čo tešiť.Usmívající se

A teraz už moje fotky ako som zládla posledné kolo, posúdťe sami.Mrkající
Vybrala som Shakiru a opäť som použila šaty, ktoré mala na sebe Daria/Marisol v prvom kole súťaže, pretože večerné róby mám len tri a táto sa Shakire hodila najviac. Vymenila som len kabelku, táto je elegantnejšia. A zobrala si na galavečer posledného kola súťaže aj svojho partnera Christobala. U mňa tvoria nový pár, ale o tom až v inom článku.S vyplazeným jazykem



Kvetiny dodala aj s výzdobou firma "Matter".Smějící se
Shakira má na sebe šaty od Ashanti Fashionistas Swappin´ Styles Hollywood Divas Artsy, topánky sú z jednej zberateľskej sady doplnkov, kabelku som minulý rok dostala pri kúpe jedného kozmetického stolíka a náhrdelník má od Samanthy Fashionistas Raquelle 2012.
Christobal má na sebe Fashion Avenue oblek z roku 2005 a topánky od Jeremyho (BB 0002 Model No.17).







A teraz štyri fotky samotnej Shakiry vo večernej róbe, ktorú milujem.Úžasný





A posledná séria fotiek je "pódiová".






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára