nedeľa 8. februára 2015

Flickr Challenge: 1 piece, 5 looks


V tomto článku si pozriete moje "najčerstvejšie" fotky. Opäť som sa rozhodla zúčastniť ďalšej hry na Flickri. Hlavnou témou bola móda.Usmívající se

Úloha bola jednoznačná, ale troška náročnejšia. Mali ste si vybrať jeden kúsok zo šatníka svojich bábik a ten ste sa mali pokúsiť využiť v piatich outfitoch. V každom "looku" mal byť vidieť vybratý kúsok. Zberatelia a zberateľky na Flickr využili dlhé nohavice, šortky, sukne, svetre, kabáty, košele atď. Ja som pôvodne mala vybraté Basic biele tričko od BB 002 Aphrodité. Ako to býva vo zvyku mama mi začala do toho troška "zabŕdať". Poradila mi, že by som mohla využiť hnedý overal, ktorý má na sebe moja Twilight Bella, ktorú som s Edwardom len pred pár dňami konečne rozbalila, pretože s overalom budem iná, odlišná od ostatných.
Nakoniec to skončilo tak, že v piatok neskoro večer sme sa s maminou spoločne "zahrali" a snažili sme sa vytvoriť 5 outfitoch ku hnedému overalu. Vytvorili sme aj sedem, ale nakoniec sme podľa "žánru" vybrali tie pre nás najlepšie.Usmívající se
Na prvej fotke ste ich mohli vidieť už všetky spolu. Troška som sa pohrala v mozaikovom programe.
Ako hlavnú modelku som zvolila moju obľúbenú Megan/Katniss a aby som sa ešte viac odlišovala od ostatných na Flickri, tak som ku každému outfitu vybrala vhodné pozadie.Usmívající se


Prvý Look:
Hnedý overal - Twillight Barbie Bella Breaking Dawn part 2
Oranžový top - S.I.S Babyphat Kara
Fialové šortky - Barbie 4 outfits 2009
Fialové topánky - S.I.S Babyphat Marisa
Kabelka - Barbie Style Midge
Náhrdelník a náramky - Liv Wild outfit



Druhý Look:
Hnedý overal - Twillight Barbie Bella Breaking Dawn part 2
Šaty, kabelka a topánky - Fashion Fever Tube outfit
Slnečné okuliare - Barbie Style Raquelle 2014



Tretí Look:
Hnedý overal - Twillight Barbie Bella Breaking Dawn part 2
Leopardia šatka a zlato-hnedá kabelka - Barbie Style Raquelle 2014
Čierny klobúk - Fashionistas Hottie
Hnedý opasok - by Mary



Štvrtý Look:
Hnedý overal - Twillight Barbie Bella Breaking Dawn part 2
Šaty, kabelka a topánky - Liv Wild outfit
Náhrdelník - by Mary
Slnečné okuliare - Barbie Basic Accessory Pack 02



Piaty Look:
Hnedý overal - Twillight Barbie Bella Breaking Dawn part 2
Čižmy a kabelka - Fashionistas Artsy 2009
Náhrdelník - My scene




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára