pondelok 16. februára 2015

Lian a jej nový život


Minulý rok v novembri som Vám predstavila Lian - baletku Kaylu, ktorá kráto potom dostala nové kĺbové telo od Fashionistas Raquelle Clutch - Sharon. Síce jej na 100% nesedí, ale mne to nevadí, hlavne, že má kĺby.S vyplazeným jazykem
S novým telom som Vám ju už ukázala v článku Jesenný odpočinok/Lazy Sunday.

V tomto článku sa pozrieme na Lian detailnejšie ako sa jej s novým telíčkom žije.Usmívající se
Okrem kĺbového tela som jej rozpustila vlasy. Len druhýkrát živote som bábike prelievala vlasy s horúcou vodou. Lian dokonca trikrát, kým som nebola dokonale spokojná.
Tieto fotky použijem aj do témy Premena na mesiace január a február u Niny.Usmívající se
Lian som vytvorila provizórnu izbu. Kozmetický stolík ste už mohli vidieť pri Style Terese - Melanie. Stolík, baldachýn, posteľ s prikrývkou a nočný stolík s lampou mám z trojposchodového Barbie domu, ktorý sme s mamou kúpili pred rokom na Bazošovi. Hádam sa raz dočká aj on predstavenia. Určite ho predbehnú aj dôležitejšie zberateľské resty.Nerozhodný
A teraz nasledujú už len fotky samotnej LIan.




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára