štvrtok 26. februára 2015

Vianočné darčeky 2014 od Terky


Tu je druhý sľúbený článok o darčekoch z posledných Vianoc. Ešte Vás čakajú tri várky. Potom končíme.S vyplazeným jazykem
Okrem Šárky mi vianočné darčeky poslala aj Terka (Lily Fashion). Tie od Šárky ste videli nedávno, tu.
Takže Ježiško nechodil len z Jihlavy, ale aj z Pacova ku mne do Nitry.Smějící se


Milá Terka, aj Tebe sa chcem ešte raz veľmi pekne poďakovať, že si na mňa myslela a darovala mi toľko krásnych darčekov. Veľmi si to cením. Ď A K U J E M!

Darčeky som rozdelila na dve kopy. Prvá je určená pre mňa, to je táto väčšia kopaSmějící se.
Tvorí ju pohľadnica, náušnice, placka pre šťastie (tak ju nazvala Terka), mini Tic Tac, vzorka francúzskeho parfému a diár pre rok 2015.


Detainejší pohľad. Tic Tac zatiaľ nechávam v Barbie kuchyni. Je taký milý a veľkosťou zaujímavý pre bábiky.Úžasný
Placka pre šťastie, tak tú som zatiaľ dala do Argentíny - obchodu so suvenírmi.
Parfém má veľmi jemnú a príjenú vôňu, použila som ho len trikrát, zatiaľ si ho šetrím len na dôležitejšie udalosti.
Kvetinkové náušnice mám momentálne v ušiach. Sú krásne a ľahké, preto ich veľmi rada nosím v ušiach.Usmívající se
Diár tiež využívam, s tým mi Terka urobila veľkú radosť. Od novembra minulého roka som si zháňala nový malý kalendár, ktorý by sa mi hodil do skrinky pracovaného stola. Väčšina, ktoré som v obchodoch videla bola buď zbytočne predražená alebo mala nepekný dizajn. Našťastie Terka asi čítala z mojich myšlienok, keď tetno diár pre mňa kupovala. Je síce v angličtine, slovenské mená sa chystám ešte do neho dopísať, ale dizajnovo a veľkostne mi presne trafila do vkusu.Usmívající se


Detailný záber na diár.


A detailný záber si zaslúži aj vianočná pohľadnica, ktorú Terka pre mňa vyrobila. Je veľmi šikovná a kreatívna, táto pohľadnica patrí medzi jej vianočné prvotiny.
Stromček a celkový dizajn pohľadnice je moderný, čo mám ja veľmi rada.Usmívající se Takže pre tieto Vianoce som mala šťastie a dostala som až dve ručne vyrábané pohľadnice. Jednu od Šárky a túto od Terky. Celé Vianoce zdobili magnetickú tabuľu v našej kuchyni.Mrkající


A čo ma veľmi "dostalo" bolo, že Terka úplne rovnakú pohľadnicu vyrobila aj pre moje bábiky. Obdivujem ju, že sa jej to chcelo. Musela to byť piplačka. Vo vnútri bol aj text, kde priali vianočné sviatky Terkine bábiky/obľúbený párik - Ethan a Teresa.Usmívající se


A tu máme menšiu kopu, ktorá bola určená pre moje bábiky.Usmívající se Tvoria ju bláznivé klapky na uši, vianočná mini pohľadnica a bledomodrá tutu/dolly sukňa.


Detailnejšie pohľady na klapky (tie tiež vyrábala Terka) a vianočnú pohľadnicu.


A posledný pohľad je na tutu/dolly sukničku, ktorú tiež vyrábala šikovná Terka. Sukňu aj klapky Vám ešte predvediem v samostatnom článku na mojich bábikách.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára