sobota 29. apríla 2017

Barbie Bath Fun Playset (2015)


V tomto článku si predstavíme nábytok z novšej série od Mattela.Usmívající se
Asi dva-tri roky som nosila v hlave myšlienku výmeny mojej jedinej kúpeľne, ktorú som dostala ešte v detstve na svoje 8.narodeniny. Tu je článok o nej. Je to krásna elegantná kúpeľňa, ktorej plast má predstavovať vzory podobné samotnému mramoru. Je to jedna z najkrajších kúpeľní, čo Mattel vyrobil, podľa môjho názoru, ale napriek tomu mne osobne dve veci na nej nakoniec vadili. Jednou z chybičiek bolo, že behom rokov mi postupne zažltla.Zamračený


A druhou chybičkou krásy, ktorá mi síce menej vadila, ale tiež som s ňou nebola na 100% spokojná bolo, že proporčne bola kúpeľňa malá, hlavne som to pociťovala pri vani.Nerozhodný Síce som ju i troška prerobila s reálnou mozaikou, ale v terajšom mojom zberateľskom živote som sa s ňou nevyrovnala. A tak, keď som videla prvé promo fotky moderných nových nábytkov na sezónu 2015/2016 som bola nadšená a začala som sa pohrávať s myšlienkou kúpi najmä kúpeľňového setu.
Nakoniec ma k predaju mojej starej kúpeľni a zároveň kúpi vani dohnala jedna vec. Inak by som možno bola ešte dlhší čas váhala zorganizovať túto výmenu. Predávala som niekedy v novembri 2015 nejaký nábytok pre bábiky na bazári a jedna pani/mamička sa ma spýtala, že či by som nevedela vyrobiť kúpeľňu pre bábiky, lebo dcérke k Vianociam zariaďuje domček pre bábiky a nábytky, hlavne kúpeľňu nevie nikde zohnať. Na to som jej odpovedala, že na výrobu kúpeľňe som si zatiaľ netrúfla, ale mám doma jednu, ktorú by som rada predala a tak som jej poslala fotky mailom.
Celá mramorová kúpeľňa s mojím mozaikovým prevedením odišla preč, dokonca i jeden oddelovací múr s mozaikou (ladil mi ako súprava), ktorý som k nej vyrobila som nakoniec s ňou predala. A za tie peniažky som si rýchlo išla kúpiť túto vaňu. Našťastie set s touto vaňou sa dal oproti gauča/posteli z tejto série nábytkov, ktorý mi prišiel až ako suvenír z Prahy, dobre zohnať.Usmívající se
Všetko by bolo i fajn, keby Mattel nezmenil taktiku predaja svojich Barbie nábytkov. Od sezóny 2015/2016 ich balí ako menšie sety, to znamená, že kúpeľňu si na jedenkrát nekúpite ako to bolo napr. pri mojej starej kúpeľni.
Síce vyzerá to, že sú tie nábytky lacné, lebo stoja "len" okolo 8-10€, ale keď si zrátate, že musíte kúpiť samostatne vaňu, ďalej WC a nakoniec sprchový kút s umývadlom, kde je ešte i bábika, tak Vám odíte úsmev z tváre.Smějící se
Náhodou, ak nemáte väčšie potreby, tak Vám stačí vaňa + WC, pretože s toaletou sa predáva i menšie umývadlo, ale bez zrkadla.S vyplazeným jazykem
Takže ako prvú časť, čo som kúpila bol set s vaňou, ktorú Vám v tomto článku na fotkách predstavím.
Modelku mi robila hrdzavovláska Stardollka, ktorá už u mňa teraz nebýva. Nie je vôbec hamblivá, tak sa rozhodla predviesť v "akcii" tento set.Smějící se


Vaňa je veľmi pekná s nožičkami, ktoré sú v súčastnosti veľmi "in" v zariaďovaní interiérov kúpeľní. Farba je niečo medzi modrou a zelenou s motívom mozaiky štvorlístkou. Farba je trošku pre nás s mami taká zvláštna najmä pri našej kombinácii doplkov a zariaďovania v dioráme pre bábiky.
Tiež nie je proporčne dokonalá, najmä je dosť úzka, čo veľmi prirodzené nie je, ale na fotkách a v interiéri domu pre bábiky sa to stratí.Usmívající se


Okrem vani tento set obsahuje ružový košík do vane, ktorý sa dá na jej dva konce nastrčiť. v ňom sú tri dierky, do ktorých sa dá strkať drogéria. Tomuto novému "lego" trendu (tak to nazývam ja) u Mattela veľmi nefandím, lebo síce dieťa, keď sa hrá mu doplnky lepšie držia a nemusia sa strácať. Len žiaľ na iných miestach nemajú dobrú stabilitu a potom nedržia mimo ich základného nábytku.


Ružový košík nastrčenými doplnkami.


Dva sprchové gély, či peny do kúpeľa (proste nejaký typ drogérie) a žltá kačička, čo je milý prvok, ktorému som sa potešila.Úžasný Každá z týchto vecí má špeciálnu úchytku vďaka, ktorej ich môže bábika držať v ruke (na jednom prste). Tento nápad je pre hranie detí skvelý.Usmívající se Chválim ho.


A nakoniec plastový pink koberček. Tento prvok som poslala preč i s inými doplnkami, s ktorými sa ešte stretnete pri zvyšných dvoch kúpeľňových setov, ktoré som si postupne dokúpila.Usmívající se
Ružová farba a plast už v našich realistických diorámach nemajú proste, čo robiť.


A teraz už len fotky Stardollky v akcii, ktoré som fotila minulé leto niekedy koncom júna.Usmívající se















U mňa to žiaľ nebýva zvykom, ale všetko, čo si kúpim ako nové, či je to samotná bábika, fashion oblečenie, doplnky alebo nábytky, ofotím vždy i balenie/krabicu. Pri vani som to zabudla a krabicu som použila na balenie bábika, tak aspoň promo fotka z netu.

Táto séria sa na americkom trhu predávala i s bábikou. Buď s blondínkou Millie alebo ako AA verzia s černoškou Adriou.



Fotky balenia setov s bábikami.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára