utorok 4. apríla 2017

Dalilah


Barbie Holiday Blue Gown 2016


Predstavujem Vám môj prvý tohtoročný prírastok, ktorým je Barbie Holiday Blue Gown, 2016, tvár Claudette 2014.
Inak už ste ju u mňa mohli vidieť na novom pohyblivom tele vo valentínskom príbehu pre tento rok.

Mňa táto kráska zaujala hneď na promo fotkách a to kvôli jej "odutej" tváričke, ktorá sa mi neskutočne páči oproti jej kolegyniam z rovnakej série. Dobrá správa nastala, keď som sa dozvedela, že ich prinesú i na Slovensko a do Čiech. Zlá správa nastala, keď som sa dozvedela ich predajnú sumu. 50€ a vyššie, za ktorú sa na našom trhu predáva by som za ňu asi nikdy nechcela dať. Pretože ja si zrátam 5 x 5 najskôr a až potom kupujem. Je síce zberateľská, ale plastový top, úroveň šiat, či certifikátu nemôžu byť rozhodne pri takejto sume u mňa vítané. Preto s myšlienkou jej kúpy som sa viac nezapodievala. Bola som smutná, lebo som ju chcela vidieť aspoň v hračkárstve, čo mi umožnil Alltoys, kde som ju pozerala len zdiaľky. Nechcela som otravovať predavačky za to, čo vôbec nemienim kúpiť, keďže u nás v Alltoys majú zberateľské Barbieny nad pultom pokladni.Nerozhodný Čo je podľa môjho názoru marketingovo zlá stretégia, ale to je ich vec. Veď ako kupujúci a potenciálny záujemca si vždy chcem tovar najskôr okukať a až potom sa rozhodnúť, či kúpiť alebo nekúpiť.

Vráťme sa ale v čase, na Claudette som si opäť spomenula, keď ju pár dní pred Vianocami predstavil u seba na blogu Ľubo. V dobrom som mu ju vtedy závidela. On si objednal i hnedovlásku v červenom z tejto série.
Potom boli Vianoce a objavila sa zase ako vianočný darček u Ivky(babakat). Už tam sa opäť objavila menšia závisť, samozrejme, že každému ja doprajem.Smějící se V tom istom mesiaci sa objavila i u Hanneton.
To som bola ešte v pohode, ale keď sa mami asi prvý januárový týždeň prehrabávala zo zábavy na rôznych stránkach internetových hračkárstiev, tak objavila, že aj alza.sk predáva hračky a medzi nimi boli i zberateľské Barbie. Pre obe to bol veľký objav storočia.Smějící se A mami zistila, že majú znížený ceny na vianočných Barbienách, moja pozornosť sa opäť zbystrila a pri slove, že aj černoška je v zľave som už odpadávala.
Len sa mi nepáčilo, že blondína a hnedovláska boli ešte o 5€ vyššej zľave ako černoška. A tak som vyčkávala, aby ju ešte zľavili. Útrpne som sa chodila každý deň pozerať na stránku alzy, že či okrem zníženia sa i nevypredala, pretože niektoré zberateľky si ju tiež nakoniec objednali. Napríklad i Nikol (Rachelle).
A totálne som už bola "hotová", keď som zistila, že i Nikky si ju kúpila a cestou vyzdvihnutia samotnej bábiky z osobného odberu na Alze absolvovala vďaka messengeru virtuálne so mnou, kde mi posiela hneď aj aktuálne fotky. O tom a o jej predstavení tejto vianočky ste sa mohli dočítať tu.

Keďže Claudette už na mňa vyskakovala i "z chladničky", vrátane Flickra u zahraničných zberateľov má tiež veľký úspech, tak som to už jednododucho nemohla vydržať a rozhodla som sa ju objednať. Rozhodlo i to, že doma som mala i telo vhodnej farby a to od Made to Move opálenej Kayly s blond vlasmi, ktorú som dostala od mami na jeseň, keď mám meniny. Keďže s Kaylou som na 100% nebola spokojná, vadila mi jej veľká hlava a čelo, ktoré boli pre mňa príliš výrazné a do očí bijúce, takže som bola pevne rozhodnutá ju "obetovať" pre blaho vianočky.S vyplazeným jazykem
Tiež som bola spokojná, lebo som vedela, že Alza má v Nitre i odberné miesto, ktoré je i na celkom dobrom a strategickom mieste cez, ktoré ja pravidelne chodím domov. To bolo pre mňa ďalšie veľké plus. Poštovné som neplatila, ale 1€ áno za privezenie tovaru na sklad alebo niečo v tom zmysle.Usmívající se
Keďže som sa dohodla so zberateľkou Monikou, s ktorou sme si nejaké tie vlani telá pe bábiky vymenili, že ona telíčko zoberie i so stojanom. Monike sa najviac páiča telí Model Muse, na ktorých by rada mala každú bábiku zo svojej zbierky. Monika a okrem toho šije niekedy, keď má čas aj krásne modely pre svoje bábiky.Usmívající se
Alza má veľmi rýchle dodanie. V piatok poobede som ju objednla a na druhý deň ráno mi prišla smska, že je už u nich na sklade. Tak v sobotu poobede som už išla pre ňu.
Vôbec ma absolútne nesklamala je nádherná a okúzľujúca, jednoducho diva s veľkým "D"!
Barbie typu Holiday, či Birthday som vo svojej zberateľskej kariére nikdy nemala, tak som ostala v miernom, ale nakoniec v pozitívnom šoku.Usmívající se
Meno som vybrala zo svojho afro-amerického zoznamu mien a práve toto, pretože mi pripomenulo pesničku Delilah od speváka Toma Jonesa.

Fotky samotnej bábiky. Krabica je nádherná, vynikajúci nápad zo strany Mattela. Snehová guľa je ozaj krásnym balením a kto by s ňou prekvapil na Vianoce pod stromček, tak je to ozaj pravý vianočný darček.



Preklady textu v rôznych jazykoch, ktoré moju mami bavili ich v každom jazyku skúmať ako v iných krajinách nazývajú Vianoce.Smějící se


A tu už po vybalení z krabice.


Stojan je biely, keďže pod šatami ho vy nezbadáte, tak som ho vyfotila zvlášť.


A tu nastalo sklamanie, Mattel sa rozhodol šetriť a zmenšil certifikát a taktiež kvalitu. NIe je z krásneh trvdého papiera ako mal vo zvyku, ale na obyčajnom tenkom papieri. Ach.Zamračený











Detailné fotky do jej úžasnej tváričky. Milujem jej našpúlené pery a troška odutú tváričku.Usmívající se




Krásne dlhé vlasy, dĺžkou moje najobľúbenejšie.Usmívající se


A detail na zapletený vrkoč na jej ľavej strane vlasov.


A tu je ten ďalší nedostatok Mattelu pri tejto série. Na prvý pohľad na promo fotkách som najskôr nezbadala, že je to čitstý plast. Keď som opäť zhliadla fotky vianočiek, nechcela som tomu uveriť, že Mattel bol toho bol schopný. Veď všetky kolekcie vianočných - Holiday bábik Barbie mali vždy prekrásne vysoko honosné šaty, ktoré boli do detailu vyzdobené, jednoducho luxus. A teraz toto. Posledné roky to s touto kolekciou ide čím ďalej, tým viac dole....Zamračený
Inak sa mi šaty veľmi páčia. Sú vyslovene bálové a také nadýchané som ešte doposiaľ nemala.
Ako ste si mohli všimnúť na fotkách z tohtoročných mojich Oscarov, či na fotkách plesovej sezóny, šaty som upravila podľa vlastných predstáv. Od začiatku som vedela, že ich prerobím, keď budem mať túto bábiku.
Dala som tento plast hneď preč, ešte neviem ako ho využijem. A na šaty som našila pod prsia tri rady z vlnovkovej "hadej" stužky z mojich zásob vo veľmi podobných farbách (bledomodro-strieborné) aké sú jej šaty. A teraz som spokojná a budem ich využívať aj do budúcna.Usmívající se


Pohľad na náramok. Celkom pekný, tento typ som ešte nemala.Smějící se
Nechty tentokrát nemá namaľované.


Dolná časť šiat, sú nesmierne naberané a široké. Pod tým "tylom" je taká troška šušťavá látka.
V krabici bol pod šatami i taký kartón, aby i v krabici šaty krásne držali tvar.
Tyl je taký krásny s modrými trblietkami po celej sukni.Usmívající se


Zadná strana šiat.


Strieborné lodičky. Takýto typ ešte nemám, ale nenormálne na tomto type tela padali dole. Bola som z nich pri fotení na nervy.Nerozhodný Uvidíme ako budú držať na inom tele.


A keďže je to Holiday Barbie (vianočná), fotky museli byť aj v takomto štýle. Bábikám som ešte v polovici januára neostránila vianočnú výzdobu z ich domoch, tak som využila vianočné ozdoby na krbu s vencom na stene z ich elegantnej obývačky a otfotila som ju v tejto atmosfére. Šaty sú veľmi široké a ťažko sa mi dávali do záberu. Zatiaľ som podobné nikdy nefotila.Smějící se
Určite by sa fotky hodili viac pred Vianocami alebo počas VIanoc, ale Delilah prišla až skoro na konci januára.Nerozhodný




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára