pondelok 17. apríla 2017

Hoppy Easter


Nápad na túto scénu fotenia mám už hlave vyše mesiaca. Chcela som na Flickri urobiť jeden experiment, či táto séria fotiek viac zafunguje ako jedna, ktorú som mala na súťaži a na blogu ju ešte len uvidíte.Usmívající se


Len som sa k tomu nebrala. Scéna mala byť taká ako ja s mami nazývam "flickrová klasika", kde sa nejaká bábika Poppy Parker túli plyšovému medvedíkovi, len ja som chcela na miesto medvedíka dať zajačika.
A keďže pri tohtoročnom fotení Veľkej noci som pôvodne chcela obliecť Jacqueline (Karlička) do týchto šiat, ale nakoniec mi na nej nesadli, tak mi ostalo troška ľúto a mami napadlo mi poradiť, že nech oblečiem Corrie a ofotím ju konečne s plyšovým zajačikom.Usmívající se Nakoniec Corrie sadli šaty viacej, asi aj preto, že Jacqueline má bledšiu pleťovku a tak preto lepšie vynikli na Corrie, ktorá má normálnu "klasickú" farbu pleti.
K šatám som už doladila jedny náušnice od Katky/zmrzlinky, taktiež ma napadli použiť i tie vyrobené uši z minuloročného veľkonočného fotenia a vyskúšali sme i nové vytúžené topánky = gladiátorky, ktoré som si pred dvoma mesiacmi konečne kúpila, keď boli v Dráčiku o 1€ lacnejšie.Úžasný
Plyšového zajačka mám už aj 10 rokov, nosila som ho na školskom batohu ešte na základnej škole. Bol pôvodne ako kľúčenka, len ja som ho pred pár rokmi odstrihla a dala do veľkonočného obchodíka Happy Easter.
Scéna je veľmi jednoduchá, myslím tým v mojom prípade, pretože som využila "len" našu stenu na balkóne, ktorá sa mi farebne k jari hodí a umelú trávu z Kiku, ktorú som si zaobastarala už pred 4 rokmi.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára