nedeľa 16. apríla 2017

Happy Easter 2017


Tak ako každý rok i tento Vám chcem zapriať krásne veľkonočné sviatky prostredníctvom môjho veľknončého fotenia/projektu. Usmívající se
Tohtoročné veľkonočné fotenie som mala v hlave už dlhšie, vedela som, že chcem opäť využiť lampáš ako záhradný domček, ktorý som použila i pri poslednom vianočnom fotení anjelských Vianoc, kde bol vtedy úplnou novinkou. Tak prečo ho nevyužiť opäť, že? Len teraz sme ho s mami prerobili do viac hodiaceho sa štýlu na obdobie jari i Veľkej noci.
Všetky veľkonočné miniatúry som si požičala z nášho veľkonočného obchodíka Happy Easter shop pre bábiky, ktorý sme vyrábali s mami už pred 6 rokmi.


Farebných šiestich zajačikov, či veniec so zajacom, ktorý visí z vonkajšej strany nad dverami mám ešte z môjho detstva, kde ich mami dekorovala vždy na Veľkú noc.
Papierové veľkonočno-jarné mávatká/zástavky mám vytlačené dávno z internetu. Košík, v ktorom sú zastrčené som plietla ja tiež ešte pred 6 rokmi.
Zelený košík s veľkými vajíčkami som si kúpila pre bábiky ešte pred dvomi rokmi práve na účely Veľkej noci u bábik.Usmívající se :-)
Drevené malé vajíčka v drevenej zelenej ohrátke sú už taká rarita. Pochádzajú z Ruska a máme ich už mnoho rokov a mohli ste ich už vidieť aj v ich vlastnom predstavujúcom článku z pred dvoch rokov. Veľkostne sú pre moje bábiky celkom vhodné. Hnedý fúrik som kúpila pred pár rokmi v mojom obľúbenom obchode Kik.
Zelený košík vo fúriku pred vchodom do skleníka som si pre bábiky kúpila pred dvomi rokmi v obchodíku ľĽdovka. Mohli ste ho vidieť prestavený v článku tu.
Dve drevené debničky boli tiež aj vo vianočnom fotení - anjelských Vianoc, taktiež sú z mojej dielne. Zajačie biele uši sú moja ručná práca, vyrábala som ich pre vlaňajšie veľkonočné fotenie s bábikami.Usmívající se
Veľkonočno-jarnú atmosféru na skleníku dotvorila trávová girlanda, ktorú som objavila v tomto roku v papierníctve Panta-Rhei. Veľmi sa páčila mojej mami, ktorá v nej videla potenciál pre modernú veľkonočnú výzdobu, keďže som vedela, že sa jej páči, tak som sa ju rozhodla nakoniec pre ňu kúpiť. Mami ju vytvarovala na skleníku a taktiež naaranžovala všetky miniatúry v ňom.Úžasný8-)

Okrem tohto záhradného domčeka/skleníčku nás s mami inšpiroval nový outfit od bábiky Bratz, ktoré ja nezbieram, ale oblečenie majú krásne vypracované. Táto séria Bratz je modernejšia, bábiky sú v rovnakej výšky ako Barbie a majú celokĺbové ruky. Práve kvôli totožnej veľkosti a výške oblečú Barbieny ich outifity. Mám to už vyskúšané z minulosti, vlani som z rovnakej série takto kúpila dve Bratz z tejto série len kvôli outfitom. Obe bábiky som potom umiestnila do nových domovov. A teraz, keď som uvidela, že už aj 2 mesiace majú túto sériu Bratz bábik v zľave, stále mi vŕtali hlavou. Najmä bábika v tejto blúzke bola vždy vypredaná, keď som sa ja už konečne spamätala, tak pri mojom tohto týždňovom stretnutí som neodolala a bábiku som si kvôli týmto blúzkovým šatám v boho štýle som ju musela predsa mať.S vyplazeným jazykem Čelenka (tú musím v budúcnosti prerobiť, je väčšia, pretože Bratz majú veľkú hlavu), blúzkové šaty a pančuchy sú Bratz, hnedé čižmy sú od Fashionistas Artsy 2010, zvolila som ich preto, že vysoké hnedé čižmy má i v origináli bábika Bratz v tomto outfite.

Náhrdelník je tiež novinka, vyrobila som ju z normálnej náušnice špeciálne pre tento outfit, ktorý som nemala vôbec naplánovaný použiť pre modelku Jacqueline. Už pred rokom som kúpila krásne retro šaty značky Mattel, ktoré majú žltú farbu a látka má motív malých bielych zajačikov. Keďže som mala problém pri výbere vhodných šperkov a topánok k tomuto outfitu, preto som vďaka maminej dobrej rady, ktorú som počúvala, zvolila nakoniec tento outfit, ktorý sa Jacqueline k jej pleti, líčeniu tváre a farbe vlasov viac hodí.Usmívající se

Ako modelka sa predstavuje zberateľská Barbie The Look Sweet Tea, u mňa Jacqueline, ktorá je môj vianočný darček k posledným Vianociam


























Malý zajko ráno vstal,
veselo sa usmieval.
Slniečko ho hladkalo,
bolo mu moc veselo.
Práce má dnes moc a moc,
prajem krásnu Veľkú noc všetkým priateľom a známym tu na Facebooku.

Mária/Mary, firma "Matter" a naša štvornohá malá ZOO chlaptých labiek,

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára