sobota 1. apríla 2017

Vianočné darčeky 2016 od Šárky


Toto je druhý článok, ktorý je pokračovaním o vianočných darčekoch, ktoré som dostala na Vianoce 2016 od zberateliek bábik. V tomto si predstavíme tie od zberateľky Šárky, ktorá ich pre tentokrát neorientovala pre moje bábiky, ale čisto len pre mňa.Usmívající se

Je to už štvrtý rok, čo sme si spoločne so Šárkou darovali vianočné darčeky a vzájomne sme sa prekvapili.
Milá Šárka veľmi si všetky darčeky opäť cením a čo najsrdečnejšie Ti týmto článok ešte raz za ne Ď A K U J E M!♥♥♥
A teraz si darčeky rozoberieme troška do detailov.Smějící se

1. Dve servítky

Šárka si veľmi dobre pamätá, že mám doma "menšiu" zbierku servítok, tak mi vždy na narodeiny a Vianoce zopár pribalí. Teraz dve, ktoré sú vo väčších rozmerov ako klasické malé.
Prvá s motívom poštových pečiatok, obálok a pod.


Druhá, ktorá je troška rozmerovo menšia oproti prvej. Je na nej vyobrazený motív dvoch 100€ bankoviek. Veľmi dobre sa mi na ňu pozerá. Motivuje ma myslieť na peniaze, aby ku mne od všelijakých miest prichádzali.Smějící se

2. Vianočná pohľadnica


Šárkina ručná tvorba. Vyzerá veľmi profesionálne, akoby bola kupovaná. Vidno, že sa posunula vyššie pri výrobe pohľadníc oproti predchádzajúcim rokom. Je štýlová a moderná, také typy mám veľmi rada.Usmívající se

3. Prívesok na kľúče Garfield


Keďže chovám mačky, mám rada mačky, som vlastne mačkárka, to zanemná, že mám rada aj Garfielda, preto Šárka išla týmto smerom. Plus mám zbierku i kľúčeniek, ktorú ja sama nerozširujem, ale keď mi niekto nejakú zaujímavú podaruje, nikdy sa neurazím.Smějící se
Tento Garfield je veľmi zaujímavý. Okrem toho, že je kľúčenka, svieti mu nos a vydavá zvuk mňaučania po stlačení gombíka.
Moje mačky mu, ale veľmi nerozumia a nevedia si jeho zvuk "vysvetliť".Smějící se


4. 5 ceruziek s motívom Minnie Mouse

Veľmi som sa týmto týmto ceruzkám potešila, lebo doma mám už dlho staré ceruzky, ktoré sú buď lámavé alebo už aj veľmi malé. S týmito ceruzkami pracovať ako sen. Takže som veľmi vďačná za ne.Usmívající se
A Šárka si proste ako kamarátka dobre pamätá, že mám rada Disneyho rozprávky a postavičky, obzvllášť dve základné - Mickeyho a MInnie.Úžasný


5. Postavička Mickeyho Mousa z plastelíny

Na tento sáčok som sa dosť pozerala, lebo na prvý pohľad, keď som vybalila som si nebola istá na čo práve celkom slúži.Nerozhodný Pretože na zadnej strane obalu nebol český a ani slovenský preklad na štítku.
Zistila som, že sa jedná o kreatívnu mini sadu - vytvor si svoju Disenyho postavičku z plastelíny. Na postavičku okrem troch farebných plastelín (červenej, čiernej a žltej) potrebuje postavec, tvár a ruky z tenkého kartónu, ktoré sú súčasťou tohto balenia. Vlastne napr. tvár urobíte do tvaru guli, na ktorú sa pripevní plochý obrázok tváre Mickeyho Mousa a týmto istým spôsobom sa urobia i ruky. Videla som totiž neskôr aj video na youtube s foto postupom výroby.Smějící se
Zatiaľ som nemala čas ju vyrobiť, takže som ju ani neotvárala zo sáčku, aby mi nevyschla.



6. Peňažke s motívom Paríža


Verte, či nie, ale na tohtoročné Vianoce som dostala 2 peňaženky od dvoch rôznych osôb. Na tom by nebolo nič zaujímavé, keby neboli obe s motívom Paríža.
Túto s nápismi "PARIS, FRANCE a Eiffelovky som dostala od Šárky. Tá si ako moja dobrá kamarátka pamätá, že je milujem Paríž a všetko, čo sa okolo Eiffelovej veže krúti.Smějící se
Táto peňažke nakoniec skončila u mojej mami, ktorej predošlá peňaženka bola už dlhšie v opotrebovanom stave, preto som sa rozhodla jej ju darovať, prišla mi veľmi vhod. A mami si dávnejšie niekde na internete prečítala, že podľa feng shui červená peňaženka priťahuje peniaze.Úžasný A táto má vnútornú časť práve v tmavom červeno-ružovom odtieni. Úspešne ju s radosťou stále nosí a používa.


Detailnejšie fotky vnútornej strany peňaženky.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára