nedeľa 2. apríla 2017

Blanche

Cinderella Lady Tremaine 2015




Predstavujem Vám môj prvý vianočný darček, ktorý som dostala na Vianoce 2016. Je ním Barbie podľa Disneyho filmu Cinderella (Popoluška) postava Lady Tremaine, ktorá je macocha Popolušky. Vo filme ju stvárnila oscarová herečka Cate Blanchett.
Mohli ste ju vidieť napríklad u Ľuba, ktorý ju tiež kúpil vlani.
Už od prvých promo fotiek ma z postáv, ktoré si Mattel vybral stvárniť ma najviac uchvátila práve ona. Jej podoba s reálnou Cate je dokonalá a fantastická. Taktiež sa mi páčila predstava, že by som v zbierke mala aj nejakú "staršiu" postavu okrem Happy Family babičky. Lenže malo to jeden háčik, u nás sa nemali bábiky podľa tohto filmu predávať. Preto veľkým prekvapením pre mňa bolo, keď sa objavila na jeseň 2015 v Dráčikoch Barbie bábika Popolušky v dvoch verziách - svadobná a bálová v modrých šatách. Ostatné postavy nepriniesli, aj tak som bola šťastním bez seba, kto pravidelne sleduje môj blog iste vie, že Popolušku v svadobnej verzii som dostala vlani na moje narodky. Ako Cynthiu ste ju u mňa mohli vidieť tu v jej predstavovacom článku.

Cez E-bay som ju samozrejme vôbec nemala v pláne hľadať. A odradila ma od nej jedna pre mňa podstatná vec. Keďže ja potrebujem mať pre ďalšie používania svoje bábiky na kĺbových telách, musela by som ju tiež prekĺbiť.
Bol v tom jeden háčik, u Valentiny na blogu som sa pred rokom dozvedela, že má tak nesmierne bledé telo, že pre ňu nestačí obyčajné telo od Fashionistas Raquelle, ktorá je viac ružová a menej svetlá. Lady Tremaine pripomína pleťou skôr upírku Barbie z kolekcie Twillight.Smějící se
Túto bábiku si asi navždy budem spájať s Peťkinými chemickými a rôznymi pokusmi ako prefarbiť pohyblivé Fashionistas telíčko tak, aby ladilo s hlavou Lady Tremaine.Smějící se

Tento postatný fakt ma dosť odradil a viac som nemyslela na túto krásku. Okrem samozrejme fotiek zahraničných zberateľov, ktorý si túto bábiku najviac obľúbili z filmu. Dokonca aj také zberateľky, ktoré už nezbierajú Mattelky, ale IT krásky a tie nemuseli prežívať rôzne pokusy s telami, hneď jej šupli bledé IT telo a bolo po starostí.Úžasný
Lenže, keď som na ďalší rok, teda cez poslednú jeseň 2016 zistila, že Dráčik priniesol dodatočne k sérii Popolušky Macochu a dobrú vílu. Vedela som v hĺbke svojej duše, že ju potrebujem mať. A taktiež som vedela, že aké pohyblivé telo nakoniec jej bude vhodné bez toho, aby som platila vysoké ceny za Barbieny s kĺbovými telami, ktoré sú sami o sebe veľmi drahé a krásne a boli by mi ich ľúto obrať o telo.

Zistila som, že najlepšie kĺbové telo je od Lookk Sweet Tea Karličky, lenže tú som chcela mať v zbierke ako samotnú Barbie, ktrorá sa mi páči, nie to použiť ju na telo. A v našich Dráčkoch sa neojavila žiadna Karlička.
Medzitým vlani novembri som kúpila Karličku pod vianočný stromček. Kvôli telu som Macohce odolávala, až som sa zlomila fakt niekedy tesne pred Vianocami, keď ma na ňu nahovorila mami. Preto som sa zlomila a ju konečne kúpila.
Pred mesiacom som sa konečne dostala aj k jej nafoteniu. Dovtedy stála na požičanom stojane so zvyškom mojich Barbie na stojane. Mami aj niekedy "pokukávala" po Karličke, viem si predstaviť, že keby som dala schválenie, tak by Karlu o telo i obrala.Smějící se Ďalšia Karla Look sa odvtedy, čo som kúpila tú svoju v našich Dráčikoch vôbec neobjavovala.
Necelé dva týždne po nafotení týchto snímok sa zrazu akoby zázrakom u nás objavila jedna Karla.
U mňa ju medzičasom mami prezliekla do civilu, kde jej dlhé rukávky zakryli tie plastové rukavice a rozčesala jej vlasy. Urobila z nej modernú kočku.Smějící se
Hneď ako mi prišli financie na účet, som po nej Dráčiku chňapla a Blanche ako sa u mňa volá dostala už svoje nové pohyblivé telíčko. Nehovorím, že je s ním 100% zhoda, ale na prvý pohľad a možno i na fotkách to nebude veľmi vidieť. Mne tento mini nedostatok nevadí, dôležité je, že s ňou konečne môžem "pracovať", hrať sa s ňou a pózovať ju podľa svojich potrieb.Usmívající se

A teraz Lady Tremaine v plnej paráde. Meno som vyberala zo svojho zoznamu mien, ktoré mám napísaný v notese. A je tak troška odvodené od priezviska skutočnej herečky Cate Blanchett - Blanche.
Mám rada posledné roky bábiky, ktoré majú vlastné tváre a "tvrdšie" výrazy tváre, ktoré nie sú "sladučké" a detské.
Preto sa mi Blanche tak veľmi páči.
Má na sebe zeleno-limentkovú róbu. Keď som ju fotila na balkóne, tak sa mi mami smiala, pretože som vtedy mala na sebe ešte vetrovku, ktorá má totožnú limetkovú farbu a s Blanche sme proste farebne ladili.S vyplazeným jazykem
Šaty si nenechávam, sú pre mňa nemoderné a o plesových šatách mám inú predstavu. Taktiež táto kombinácia farieb je dosť divoká i pre mňa, aj keď Macoche podľa mňa veľmi pristane kvôli jej krásnym hrdzavým vlasom.Usmívající se Šperky a topánky tiež neostanú, odídu spoločne so šatami.















Detailné fotky do jej vyzretej tváre.Má krásne modré oči.




Ozdoba do vlasov. Podľa filmu by to malo byť pierko. Ach ten plast, je do hlavy prišitý.


Vlasy majú úžasný odtieň hrdzavej farby. Tak podobný mala u mňa najviac Dream House Midge, len tento je ešte tmavší. A veľmi sa mi páči i dĺžka vlasov. Je to príjemným spestrením mojej zbierky, pretože dlhé, či dlhšie vlasy má väčšina bábik v mojej zbierke.Usmívající se


Plastové zlaté náušnice.


Detail na volán vo vrchnej časti šiat.


Plastové rukavice sú asi to najhoršie, čo môže byť a čo ma úplne pri tejto bábike a zároveň u Mattela vytáča.Křičící Veď aj dievčatká pre koho je táto kolekcia bábik určená si svoje bábiky prezlieka. Tak prečo musel Mattel rukavice práve vyliať ako plast na ruky? To fakt musel šetriť, že mu neostalo na časť látky pre rukavice?Nerozhodný


Detail na plastový zlatý náhrdelník. Škoda, že jej ho na niektorých častiach ešte nevyfarbil na zeleno ako vo filme, bolo by to určite krajšie a realistickejšie.Usmívající se


Pohľad na spodnú časť šiať. Sú krásne riasané a rôzne na seba zložené. Fakt luxus.Usmívající se Lepšie ako pri šatách zberateľských vianočných Barbie za rok 2016. Tu si dal Mattel veľmi záležať a pritom je to len playline bábika určená pre deti.


Zadná strana šiat. zapínanie zvrchu na suchý zips.


A tu je ten detail, čo sa skrýva ešte pod šatami. Takže zadná strana sukne má takú sieťovú podšívku.Usmívající se


Zlaté topánky. Ktoré ešte celkom držia na nohách.


A teraz už len samotné fotky scény, ktorú som vytvorila. Vtedy som fotila aj plesovú scénu, pôvodne mali byť tieto prvky určené pre fotky s Blanche, ale ja som zabila dve muchy jednou ranou a fotila som i ples. Mami mi špeciálne na prianie vyrobila na jednorazové použitie tieto aranžmány do stĺpov, ktoré máme inak v dioráme svadobného salónu. Sú to pôvodne stĺpy do svadobnej torty. Obraz je vianočným darčekom od Ivky a mohli ste ho vidieť v nedávnom článku tu.
Záves vo vínovej farby som urobila z jedného pásu tejto saténovej látky, ktorú som pred rokmi dostala a konečne som našla pre ňu i využitie.Smějící se
Na budúce už isto Blanche uvidíte len v civile a na novom pohyblivom tele.Usmívající se









A ešte tri fotky z netu herečky Cate Blanchett vo filme Cinderella ako macochy Lady Tremaine.Usmívající se



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára