štvrtok 1. júna 2017

Jamila


The Look Barbie -

City Shine Pink Dress 2015


Opäť prišiel na radu jeden predstavovací článok. Ako to u mňa na blogu býva, snažím sa vždy svoj narodeninový prírastok predstaviť čo najkratšom časovom období mojich narodenín. Dnes oslavujem presne svoje 26.narodeniny. Čas rýchlo letí, ešte si pamätám, keď som tu na 20.narodky prestavovala Diane von Furstenberg. Ach, nostalgia ma pochytila.Smějící se
Túto kočku som si ja nadelila sama na narodky.
Je ňou Barbie The Look z kolekcie City Shine Pink Dress 2015 s tvárou Pazette.
Do tejto tváričky som sa zamilovala, keď Ľubo priniesol na náš prvý nitriansky zraz ako prekvapenie svoju Holiday AA 2013. On s tou bábikou, vlastne tvárou nie je asi stále nejako vyrovnaný, ale nám sa s Nikky páčila. Doniesol nám ju v peknom civilnom oblečení, čo je lepšie ako jej pôvodné vianočné šaty. Táto tvár sa inak vyskytla na samých drahých kúskoch a Holiday bola prvá pomerne "lacná" zberateľská, ktorá dostala túto tvár. Druhou je táto The Look kráska.
Inak sa priznám, že stále Holiday sa mi páči viacej ako Look, kvôli krajšej maľby tváre i keď Look má zase tmavšiu pleť, čo je sa mňe lepšie páči.Usmívající se
Jamila je inak i mojou oficiálne prvou Barbie z kolekcice Look. Ja som bábikám Look neprišla veľmi na chuť, pretože oproti slávnej kolekcie Basic sú slabší odvar, čo sa tvárami, účesmi a celkovou vizážou týka.
Najprv u nás neboli dostupné prvé Look, čo vyrobili a mne sa páčili. A keď dorazili konečne i k nám, tak tie sa mi už nepáčili alebo keď sa mi nejaká kočka z kolekcie ľúbila, tak tú kolekciu k nám nepriniesli, čo je prípad i tejto Pazette.
Lenže niekedy koncom novembra 2016 nastalo pre nás zberateľov v ČR a v SR jedno veľké prekvapenie. Zistilo sa, že v Košiciach v jednom Dráčiku sa začali objavovať bábiky Look zo starej série. Totiž k nám v roku 2015 priniesli len jarnú kolekciu a jesennú už pán Mattel ČR nemal záujem priniesť.Nerozhodný
Preto to bol pre nás veľký zázrak a prekvapenie v jednom. A tak pribudli bábiky Look z tejto druhej vlny The Look City Shine napr. Heni (HXM.vyrobce.cz), či Nikky (nikusikba.blog.cz).
Potom ostalo ticho ako po búrke. Darmo som chodila čumieť i do našich predvianočne naladených Dráčikoch. Jednoducho nič, ale nie len v Nitre, ale i v iných kútoch Čiech a Slovenska. Takže sa človek nakoniec upokojil a sústredil sa len na nadchádzajúce VIanoce.Smějící se
Lenže v marci sa začali konečne objavovať i Bratislave, kde sa s Nikky stala hlavná zásobovačka týchto Look pre iné zberateľky.Smějící se Napríklad aj pre Hanneton (barbie-hanneton.blog.cz).
Vtedy už som zbystrila opäť svoju pozornosť i ja a trošku som v dobrom závidela tým, ktorým sa podarilo si niektorú Look City Shine kúpiť.
Na začiatku apríla dala Heňa fotku z Dráčika v Košiach. A vtedy som ju tam uvidela. Heňa sa mi ponúkla, že ak ju chcem, pre mňa ju kúpi. Napísala som jej, že si dám deň do rozmyslenia a potom sa ozvem. Na druhý deň večer som jej napísala, že nech mi ju kúpi. To bolo vo štvrtok a na druhý deň niekedy okolo obeda mi prišla do roboty správa s fotkou, kde už bola moja vytúžená Pazettka.Usmívající se
Heňa je poklad, šikovná, talentovaná a veľmi rýchla baba. Takže jej ešte raz v tomto článku srdečne ĎAKUJEM, pretože u nás v Dráčikoch sa tieto Look krásky zatiaľ nikdy neobjavili. Neprešiel ani týždeň a už bola doma. Okrem toho, že som ju zháňala som riešila ďalší "problémiK" a to aké farebne ladiace kĺbové telo jej dať. Diskutovala som s touto problematikou s Nikky, s Ľubom, s Hanneton a nakoniec ako s poslednou s Katkou/zmrzlinkou.
Poctivo som študovala fotky na Flickri, kde ju mali zberatelia prekĺbenú. Mojim osobným favoritom bola spočiatku Fashionistas Artsy, to bolo vtedy, keď som si nemyslela, že ju u nás vôbec kúpim. Lenže to som sa prerátala, táto kočka je proste tmavšia. Takže ako druhá kanditátka bola Made To Move černoška v žltom tope, ale nebola som si vôbec istá. Katka mi chcela pomôcť a našla všelijaké fotky, kde bola táto kočka už pohyblivá. A píše mi, že podľa nej by to mohla byť The Look Night out kĺbová černoška Mbili. Vtedy sa mi rozsvietilo svetielko v hlavičke a začala som opäť raz porovnávať fotky na Flickri. Nebola som si stále istá s kúpou tejto Mbili ako darkyne tela. Na fotkách sa vyskytovala na telách MTM, ale kľudne to mohlo byť telo od najnovšej MTM futbalistky. Tak som sa to rozhodla nakoniec risknúť, v ten týždeň ako prišla som kúpila i Look Mbili. Sú skoro pleťovo totožné, Katka sa skvelo trafila.Usmívající se
Bola som spokojná i s tým, že mi ostatnú po Mbili krásne šaty a skvelé doplnky.
Takto ku mne prišla Jamila. Meno som jej vybrala zo svojho zoznamu černošských mien, ktorýs som si pred rokmi zostavila z internetových mien, ktoré sa mi páčia. Je také viac "pravé" černošské, čo sa mi pri tejto kráske viac páči.Úžasný

A medzitým, keď Jamila prišla sa mi stala jedna vec. So zberateľkou Monikou sme mali opäť rôzne obchodíky, jej ružové šaty som vymenila za niečo iné a stojan s jej telom tiež išiel k nej, keďže na rozdiel odo mňa ona potrebuje pre svoje výstavné kočky Model Muse telo a ja zase kĺbové, preto sa vzájomne dopĺňame. Preto som uprednostnila a urýchlila fotenie tejto kočky. Vtedy sa mi akurát pokazila 9-ročná pamäťová karta vo foťáku, skoro ma trafilo, nevedela soma ako ju dofotím. Bol víkend, v sobotu som pri prvom pokuse niečo nafotila, v nedeľu som sa pokúšala ju dofotiť, fotila som asi tak, že som mala zapatý i PC, kde som fotky automaticky išla uložiť, lebo pri každom ďalšom pokuse sa mi karta chcela už len formátovať a nič by sa mi už neuložilo.Zamračený Nie všetky fotky mi vyšli, niektoré boli poškodené, našťastie väčšia polovička sa vydarila. Tieto fotky sú vlastne oficiálne posledné, čo som so svojím starým foťákom urobila.
Ešte plno archívnych fotiek z neho uvidíte, ale takto sa s foťákom starým lúčim.Usmívající se

A teraz už fotky prrednej strany krabice.


Zadnej strany krabice.


Detailné portréty na Kaylu a Mackie z tejto kolekcie.


A toto sú všetky štyri kočky z druhej polovice Look City Shine 2015. Ružové a modré šaty sa mi najviac páčia z tejto štvorice.
Ako druhá sa mi páči kučeravá hrdzavovláska Aphrodité so svojím jedinečným účesom.Blond Mackie je pre mňa opäť totálna nuda, čo bola skoro totožne vyrobená každej jednej Look série.Nerozhodný Kayla ma neoslovila hlavne kvôli účesu, ale aj tak ju považujem za jednu z najslabších zberateľských Kaylí, čo vyrobili. Šaty sa mi nepáčia ani pri jednej, sú pre mňa trošku lacné a nie sú príliš z peknej látky vyrobené. Je to môj vkus, ja mám radšej inú eleganciu, i keď uznávam, že lesklá móda je už druhý rok v kurze, ale mne sa páči v inom prevedení.


Ešte pripútaná vnútornej krabici.


Certifikát pravosti.


Na bielom stojane.


Teraz už len samotné fotky.













Detailné pohľady na jej krásnu tváričku.



Pohľad na vlasy. Ich dĺžka je pre mňa primeraná. Som rada, že má kratšie vlasy oproti polovice bábik v mojej zbierke. Hustota vlasov je normálna, taktiež primeraná pre zberateľskú Barbie. Farba vlasov je iná ako majú moje ostatné černošky, je taká hnedo-medová, čo sa mi veľmi páči, takže som veľmi spokojná.Usmívající se


Detailný pohľad na náušnicu. Pekné strieborné, taký tvar som nemala. No, keďže sú z plastu a mňa už Katka/zmrzlinka ako súkromná klenotníčka mojich kočiek rozmaznala, ja už plastv v zbierke nechcem. Preto som ich zo šatami vymenila s Monikou ako som už v tomto článku písala.


Detailný pohľad na pink šaty. Ružovú a najmä pink mám rada, pripomínajú mi módu z 80.rokov v období serálu Dynastia.Smějící se


Zadná strana šiat, sú na patentky, čo je pri zberateľskom kúsku super.Usmívající se


Strieborný náramok, ten som si nechala, taký druh som ešte nemala. Manikúra je tiež pink, ladí so šatami.Usmívající se


Strieborná plastová listová kabelka. Tú si tiež nenechávam.


Asi najviac som sa potešila z jej outfita z týchto pink topánok. Takú farbu a tvar som ešte nemala.Usmívající se


Dlhšie som rozmýšľala v akom bonusovom štýle ju nafotiť. Odvíjala som sa a chytila som sa jej názvu "City Shine". Jamila si proste vyrazila von do vyššej spoločnosti.Smějící se Najbližšie, keď ju stretnete na blogu, uvidíte ju na novom kĺbovom tele.Usmívající se









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára