sobota 17. júna 2017

What´s your favorite female figure?


Keďže sa Vám veľmi páčil nábytok s doplnkami v havajskom štýle, tak som sa rozhodla zverejniť práve tento článok, v ktorom môžete vidieť celú havajskú izbu/diorámu.Usmívající se
Toto je jej stará podoba, vlani v auguste sme ju s mami prerobili a dodali do nej posteľ, preto sú fotky i spomienkové ako vyzerala pred zmenou.

Inak oproti fotkám v článku s dúhovými šatami sa zmenili, zdokonalili nožičky pri stolných lampách.
Tieto fotky som fotila kvôli Tag game/hre na Flickri vlani vo februári, keď sa po Tag hrách roztrhlo vrece.
Táto je na tému Ktorá ženská figúrka/bábika je Tvoja najobľúbenejšia. Pri tejto otázke nemám stále inú odpoveď ako moja milovaná a vytúžená a zatiaľ jediná IT kočka v našej zbierke - Corrie Poppy Parker.Usmívající se
Fotky sú samozrejme menšej kvality, lebo sú fotené narýchlo a s bleskom, keďže boli robené večer za krátkych zimných dní.
Ratanový biely gauč, kresielko a stolík sú retro a vzácny kúsok z roku 1982 od Mattela. Vydražila som ich na nejakom európskom E-bayi ešte pred 4 rokmi. K tejto súprave patrí ešte malý stolík, ale ten predávajúca nemala v ponuke na dražbe.
Nábytok je proporčne úplne skvelý, proste reálne sedí k bábikám. Staré dobré Mattel časy.
Pôvodné sedáky sme prekryli modernými látkami, ktoré na fotkách nie sú ešte zavreté, ale vlani sme ich konečne i prišili.
K setu patria samozrejme i iné vankúše, ale my sme si urobili vlastné hodiace sa havajskému štýlu.Usmívající se Kto chce vidieť ako vyzeral nábytok originálne, keď ku mne prišiel, tak tu máte jeho predstavovací článok.
Stolíky s lampami, stropnú lampu, 2 taburetky, kvetináče s kvetinami, dekoračná stena na ľavo tabuľa s havajskou tematikou, všetky steny, či obraz s rybou sú tvorba mojej mami. Steny chceme ešte zmeniť na lepšie, ale nepodarilo sa nám stále nájsť vhodnú tapetu.Nerozhodný
Ukulele na stene je moja práca, ktoré som vyrábala asi pred 4 rokmi do projektu - obchodíka so suvenírmi Hawaiian Melody shop.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára