piatok 23. júna 2017

Summer season 2017


V článku o vianočných darčekoch, ktoré som dostala od Ivky (Babakat) som spomínala, že som od nej ešte minulý rok dostala veľmi milé prekvapenie. Niekedy začiatkom vlaňajšieho leta mi Ivka napísala na Facebook správu, že aké farebné varianty by sa mi páčili na plavkách, ktoré sa chystá pre mňa spraviť. Ja som vtedy zabudla, že mi ešte cez zimu spomínala plavky, ktoré by mi rada pre bábiky vyrobila. Takže to bolo pre mňa prekvapenie.Usmívající se

Taktiež sa mi opýtala na aké Mattel Barbie telíčko by som plavky potrebovala a v akých farebných variantách. Odpísala som, že typ tela Fashionistas, keďže momentálne väčšina bábik z mojej zbierky má toto telo. Kĺbové zberateľské Pivotal je v menšom zastúpení a nové Made to Move telá sa u mňa v tom čase poriadne ešte ani nevyskytovali v žiadnom kuse. Teraz sú pomaly v počte Pivotal, ale to nie je v tomto článku podstatné. Farby som si vybrala v tónoch, ktoré sa u mňa vyskytujú menej šatníku, napr. ružovú a fialovú som úplne vylúčila. Napísala som, že mám rada modrú a posledných rokoch som si veľmi obľúbila i hnedú.Usmívající se

Za veľmi krátky čas, čo mi Ivka napísala pred letom na FB mi poslala fotku červených plaviek, aby som presne vedela ako sa majú obliekať na telo bábiky. Tým pádom som vedela, že sa už môžem tešiť na balíček, ktorý mi krátko na to aj dorazil.
Radosť bola veľká, plaviek v šatníku bábik až tak veľa nemám, takže sa išlo skúšať.
Veľmi som si priala minulé leto urobiť svoj vysnívaný bazén pre bábiky i aby som tieto plavky od Ivky mohla s nimi nafotiť, ale z časového hľadiska k tomu ani minulé leto neprišlo, tak dúfam, že ho nakoniec toto leto už konečne vyrobím podľa svojich predstáv.Usmívající se

Nakoniec som fotila plavky až v septembri, úplne na konci leta, keďže som aktuálne nestihla ich i hneď vložiť na blog, tak som sa rozhodla ich až o rok odložiť. A kedy by bol vhodnejší čas ako prvé letné dni v roku?Smějící se
Vtedy som už mala len tri Stardollky, tak som sa ich rozhodla využiť na toto letné fotenie.
Plavky sú made by Babakat a náušnice na všetkých troch kočkách sú zase made by Zmrzlinka.

Takže Ivka moja, ešte raz Ti srdečne Ď A K U J E M za krásne plavky!♥
A na jeseň sa môžete tešiť, lebo Vám ukážem od Ivky inú jej tvorbu, ktorú moje kočky dostali do svojho jeseň/zima šatníka.Úžasný

Ku každým plavkám Ivka vyrobila i letné tašky. Každá jedná sa dá otvárať, čo je super, Mattel by sa mal od Ivky učiť.Smějící se Moje najobľúbenejšie sú oranžovo-biele, pretože sú najsexi.Smějící se


Diedrea Vám predstavuje modré dvojdielne plavky.




Pohľad na zadnú stranu plaviek.


Detail na tašku.


Hailey dostala červeno-čierne plavky.




Pohľad na zadnú stranu.


Tvarovo sa mi táto taška páči najlepšie. Je v takom retro štýle.Usmívající se


A do tretice dvojdielne oranžovo-biele plavky dostala Roxy.




Pohľad na zadnú stranu.


Detailný pohľad na tašku.


Vlaňajšom letnom článku o oslave výročia vymyslenia bikín ste mohli vidieť jedno moje nové letné pozadie. Už v tom článku som spomínala, že som si dokúpila v Kauflande vo výpredaji ešte druhé. Sú to pôvodne drevené moderné obrazy do interiéru.
Oba sú v letnom štýle. Aj toto druhé mi čiastočne poslúžilo ako pozadie. Taktiež som vyvetrala i svoje dve letné lehátka, ktoré kúpila pred 4 rokmi v Kiku. Usmívající se
Každá z troch kočiek dostala i ručne vyrábaný časopis a opaľovacie krémy od Mattela Náramky mimo jedného sú od Mattela, rovnako ako slnečné okuliare, ktoré majú dievčatá v outfitoch.
Kokosové orechy na pitie som pred 4 rokmi vyrábala do projetku/obchodíku so suvenírmi Hawaiian melody.

Teraz si už len vychutnajte plážové fotky s Hailey, Roxy a Deidreou.
Mala som aj viacero snímok, lenže septembrové slnko svieti na balkóne kratšie, tak niektoré ostali príliš tmavé a išli do koša.Nerozhodný









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára