utorok 6. júna 2017

Šaty s dúhou


Opäť článok do kategórie fashion. Tieto šaty ku mne prišli s mojou černoškou Stardollkou Diedreou. Taktiež aj pink kabelka s mačiatkom. Sú to už dva roky, šaty sú od Mattela a ja som ich vtedy mala chuť ofotiť, keďže ešte nebolo teplé jarné počasie, rozhodla som sa vytvoriť si troška skôr letnú náladu. Preto som si k šatám vytvorila rýchlo scénu a požičala som si pár motívov z havajskej diorámy.Usmívající se

Nancy je playline výročná plavková Barbie, ktorá bola vydaná k 50.narodeninám, ktoré Barbie oslavovala v roku 2009. Patrila medzi moje najobľúbenejšie zástupkyne tváre Mackie u mňa zbierke, preto dostala i medzi prvými kĺbové telo. Lenže vlani i ona padla za obeť môjmu triedeniu zbierky. Vlastne pravda je taká, že som nutne potrebovala pre jednu moju Basic kĺbové telo a ona mala pleťovo najvhodnejšie.Smějící se
A hlavičku som nakoniec predala jednej zberateľke bábik na stredné Slovensko.
Takže toto sú vlastne rozlúčkové fotky mojej Nancy.Usmívající se
Šaty som podarovala Nikky krátko po nafotení týchto fotiek. Jej fotky ste s nimi mohli vidieť tu.



















K šatám som dostala i tento ružový náhrdelník. Len som ho s nimi nefotila, pretože sa mi nevzdali k nim vhodné.


Šaty samostatne.


Detail na ružový náhrdelník a pink kabelku s mačiatkom.


Nakoniec sa mi podarilo šaty s náhrdelníkom aj identifikovať. Sú od jednej staršej Fashionistas s tvárou Summer, ktorá ich mala v tomto veľkom packu.Usmívající se





A kableka s mačičkou pochádza z tohto trojpackového Fashionistas fashion setu oblečenia a doplnkov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára