sobota 10. júna 2017

Barbie Fashion Fever Living Room Purple Velvety Couch (2006)


Predtým ako si predstavíme môj druhý narodeninový prírastok, ukážeme si inú oblasť týkajúcu sa bábik, ktorá patrí do kategórie nábytok od Mattela. Je ním obývačka z kolekcie Fashion Fever z roku 2006.Usmívající se


Pre väčšinu zberateľov bábik Barbie je názov Fashion Fever veľmi dobre známym pojmom. Označuje sa ním kolekcia bábik Barbie, ktorá sa balila prevažne do tubových balení (neskôr ku koncu do klasických krabičiek) z rokov 2004 až 2008. Podľa mňa to bolo jedno z najlepších období v novodobom svete playline bábik Barbie. Bábiky mali všetky fantastické štýlové oblečenie, rôznorodé tváre s nádhernými maľbami a krásnymi účesmi. Okrem bábik sa predávali pod kolekciou i módne veľké i malé balíčky oblečenia a doplnkov a taktiež štýlové veľké i malé sady nábytkov. Proste Barbie raj v mojich očiach. Ja som v začiatkoch FF kolekcií končila pomaly základnú školu a o bábiky Barbie som sa menej zaujímala. Preto som toto obdobie mala v detstve menej osledované.
Mám z tejto éry len dve bábiky (už mi ostala len jedna, druhú som predala), 6 malých setov oblečenia, jeden veľký set oblečenia, 2 doplnkové sety, jeden malý a jeden veľký set nábytku. Malý pozostával z mačky s mačacím stĺpom na škrabanie a veľký tvoril fashion butik, ktorý som už pred pár rokmi poslala do sveta, pretože pre mňa už bol detský.
Už ako zberateľka som sa začala zaujímať o všetko, čo má značku Fashion Fever. Nábytky patrili medzi moju prioritu.
Sledovaním rôznych slovenských bazárov som po rokoch dospela k záveru, že sa veľmi málo vo všeobecnosti na bazároch predávajú nábytky a ak sa i nejaké objavia nie sú z tejto kolekcie. Preto som vždy zbystrila pozornosť, keď som náhodou niečo našla, čo by mohlo byť z tejto slávnej éry. Bazoš.sk pozerám pravidelne každý deň, pretože je na bábiky u nás na Slovensku najlepší. Potom je to už väčšia bieda, ako druhý je pre mňa Modrykonik.sk a na treťom mieste je Bazar.sk.
O ostatných sa menej známych sa radšej nebudem vyjadrovať. Náš Mimibazar.sk je úplne trápny s pár stranami, kde väčšinu inzerátov s bábikami tvoria aj tak len odkazy na samotné internetové hračkárstva.Nerozhodný
Asi pred vyše 2 rokmi sa konečne moje dlhoročné čakanie vyplatilo a niečo som konečne objavila. Bol to tento fialový gauč s doplnkami. Lenže pani na bazári ho predávala vo veľkej kope, kde bol aj nejaký Barbie hrad. Mami mi poradila, že nech sa jej skúsim opýtať, či by mi nepredala len túto nábytkovú časť. Tak som pani ponúkla podľa mňa slušnú cenu. Spočiatku bola prekvapená, ale súhlasila. Tak ku mne po rokoch prišiel fialový gauč, pestrofarebná lampa s kvietkami a zelený stolík. Len ma veľmi mrzelo, že chýbal najmä paraván a že pani mala na fotkách i ten vankúš, ale keďže som ho zabudla spomenúť, samozrejme mi ho s gaučom nepribalila.Nerozhodný
Okrem paravánu a vankúša mi ešte chýbal k setu i biely chlpatý koberček. To boli tie najzákladnejšie časti. Nerátam už mimo nábytkovú časť, ktorú tvoria fialové topánky a kabelka vo fialových odtieňoch s časopismi. Ale aj tak som bola šťastná.
Ja mám totiž všetky nábytky/sety/sady/doplnky Mattela od 90.rokov dosť dobre naštudované. Dokonca som si raz v jednej eufórii už ako zberateľka našla, zhromaždila a nakoniec vytlačila úplne všetky sady nábytkov, ktoré tvoria kolekciu Fashion Fever. Dokonca i tie, ktoré sa u nás nedostali do predaja. Som proste fanúšička. Aj keď si s mami vieme všelijaké nábytky urobiť, najradšej zariaďujeme izby/diorámy v štýle niečo hotové, či polohotové kúpim a niečo si dotvorím sama.Smějící se
A presne pred rokom sa stala ďalšia objavná vec. Na Bazošovi sa objavil inzerát, v ktorom pani predávala celý tento set nábytku, ale s bábikou Barbie blondínkou. Lenže za 8€ to nekúp aj s bábikou, ktorú vôbec nepotrebuješ.Smějící se
Najmä pre tie časti, ktoré Ti pri v prvom tak chýbali. Vedela som, že na bábike nebudem nič tratiť, že ju predám a nábytok si nechám.
Aj sa tak stalo. Ľubo mi Barbie vtedy i identifikoval na takú playlinku myslím z roku 2003, ktorá sa predávala s rôznymi topánkami. Nebola špatná, vlasy mala celkom zachovalé, len na ofinke bolo vidieť troška opotrebenie.
Bábiku som síce predala až nedávno, ale investícia sa mi vrátila, predala som ju dokonca o euro drahšie, s čím mi zaplatila viac-menej i poštovné, síce v iných šatách a s balíčkom doplnkov. Možno raz šaty, v ktorých prišla na blogu i uvidíte. Na nohách mala veľké baganče/nohy od nejakej Barbie My Scene.
Tak to je celý príbeh. Som prešťastná, pretože i druhý gauč, lampu a stolík som si nechala 2 krát a duplicitný nábytok sme použili do diorámy detskej izby.Usmívající se
Tento gauč sa mi veľmi zapáčil a vlastne celý set, viac som ho teraz konečne pofotila, takže ho budete i viackrát vidieť i v iných článkoch netýkajúcich sa nábytkov.Smějící se

Čo je božské na kolekcii nábytkov FF je, že gauč je realistický, potiahnutý takou fialovou chlpatou látkou. Kedy už uvidíte takýto reálny gauč v súčasnej dobe?
Má i na ňom vyšitý vzor špirály.Usmívající se Strieborné 4 nozičky.


Zadná strana gauča.


Vzorovaný vankúš v tvare hviezdy, ktorý mám len jedenkrát.Zamračený


Zeleno-strieborný malý konferenčný stolík.


I biely chlpatý koberček mám len rza. Ten mi tak nechýba.


Trojfarebná lampa, ktorú mám tiež dvakrát. Kvetinky sme už vymenili za realistickejšie. TIe sú pre mňa najslabším článkom v tomto nábykovom sete.


Pohľad na kvety samostatne, že sa dajú i vybrať. Sú spolu spojené/zaliate.


Moja najobľúbnejšia časť tohto setu je tento paraván. Nedá sa zložiť, má také uchýtky, ktoré stále držia tento tvar.Smějící se Pripomína mi vzorom nejakú ázijskú kultúru.Usmívající se


Nábytok sa Vám rozhodla prísť bližšie ukázať krásna Iman. Vzala si rovnaké topánky, ale v inej farbe, ktoré tiež patria do tohto setu s nábytkom.Usmívající se















A teraz tri fotky nájdené na nete. Takto vyzeral nábytok ako originál zabalený.


Jeho zadná strana balenia ukazuje ako sa dajú jednotlivé sety nábytkov spolu spájať a dopĺňať.Usmívající se Veľmi dobrý nápad. Zobrala by som všetky tieto sety pre seba,problém by som s tým veru nemala.S vyplazeným jazykem



A jedna promo fotka, na ktorej môžete vidieť i zvyšné veci,č o k tomtu setu mi chýbajú. Čiže len topánky a kabelka s časopismi.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára