štvrtok 15. júna 2017

Barbie accessories pack - black and purple (2016)



Po článku o sete nábytku pridávam článok do rubriky doplnkov pre bábiky. Dnes si ukážeme niečo novšie. Tento doplnkový fashion set som si kúpila vo februári tohto roka hlavne kvôli jednej veci, ktorá sa mi už dlhší čas veľmi páčila.Usmívající se

Jedná sa konkrétne o vysoké otvorené čižmy, ktorým sa v módnom svete hovorí "gladiátorky".
Keďže príchodom tiel Made to Move a dvoch tiel od bábik Style v šatníku mojich bábik začali rozširovať ploché nôžky., ktoré si vyžadujú i svoju obuv. V botníku preto chýbali topánky vhodné pre tento typ tiel. Dva páry pribudli s bábikami Barbie Style a doma som mala len jedny vyhovujúce topánky z mojich detských čias, preto som sa rozhodla investovať do nových topánok.Usmívající se Zistila som, že topánky špeciálne pre plochonohé Barbie obuje i moja Poppy Parker Corrie. Nie všetky jej sedia na 100%, ale takto si rozšírila možnosť výmeny topánok na rozličné príležitosti.
I z tohto dôvodu ma lákalo kúpiť takýto doplnkový set.
Vo februári tohto roka, keď sa u nás začali objavovať nové Fashion sady oblečenia a doplnkov mi padol do oka jeden set viac ako ostatné, ktorý je v mojom obľúbenom Boho štýle. Lenže suma, za ktorú sa u nás predáva sa mi už dvakrát tak nepozdáva. Odmietam kúpiť veľký pack so štyrmi kúskami, kabelkou a topánkami za 16€ i keď sa mi páči. Veď za to mám pár pomaly aj samotnú Barbie Made to Move. V tomto boho sete ma zaujali hlavne hnedé gladiátorky.
A tak som si povedala, že nakoniec kúpim len doplnkový set z roku 2015, kde jedny gladiátorky sú len v čiernej farbe.Usmívající se Tento fakt mi až tak neprekáža, aj keď viem, že by som uživila aj tie v hnedej farbe.
Ostatné doplnky ma veľmi nezaujali.

Tento doplnkový set v modro-čierno-fialových tónoch sa skladá:
fialová kabelka, čierne otvorené čižmy, fialové topánky, strieborný náhrdelník, bledomodrý náramok a šedé slnečné okuliare

Fialová kabelka, zaujímavá, taká letná, len ja som už skoro všetky plastové kabelky pre bábiky dala preč a inak to nie je ani s touto fialovou kabelkou.Smějící se


Tu sú moje vytúžené čierne bohovské gladiátorky.Usmívající se


Fialové otvorené topánky s vysokým opätkom si tiež zatiaľ nechávam, najmä kvôli ich farbe, ktorú v botníku moje kočky nemajú.Usmívající se


Strieborný náhrdelník ten určite ide ďalej, rovnako ako pri kabelkách som maximálne znížila počet i plastových náhrdelníkov na minimum, keďže svojim kočkám už vyrábam reálne šperky a Katka/zmrzlinka je ich dvorná šperkárka.Smějící se


Naopak pri náramkoch rada uvitam i tie plastové. Predsa len sú prirodzenejšie ako náhrdelníky a tento bledomodrý sa mi obzvlášť veľmi páči, lebo tento typ som ešte nemala.Usmívající se


A ako šiesty kus sú to slnečné okuliare. Taká klasika v šedých tňonoch. Podobné mi už ostali po jednej Barbie Style, takže pôjdu ďalej i oni.Usmívající se


A set samozrejme musel byť i odskúšaný na modelkách. Vybrala som Megan (Barbie Hunger Games Katniss), ku ktorej sa mi tri doplnky ťažšie ladili a ako druhú Keiko na Made to Move tele (Barbie Basic 1.0 Kayla). ktorá ukázala druhú polovicu doplnkov.Usmívající se Dievčatá sa predvádzali na už známom fialovom gauči Fashion Fever. Môžete vidieť na fotkách, že som vymenila umelohmotné kvetiny v lampe za fialovú kvetinovú guľu.Úžasný

















A posledné tri roky si Mattel vymyslel nové balenie doplnkov i oblečenia. Balí ich do sáčkou, ktoré majú mini vešiak na zavesenie. Pri niektorých veciach ako sú napr. tieto doplnkové sety mi to pripadá horšie, pretože sa podľa mňa dajú ľahšie doplnky či oblečenie poškodiť, keďže nemajú balenie s hrubou plastovou fóliou, ale len tenký sáčok.Nerozhodný
Dizajnovo je balenie inak krásne.Usmívající se



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára