štvrtok 1. februára 2018

Vianočné darčeky 2017 od Klárky


Aby som mohla oficiálne uzatvoriť vianočné darčeky, ktoré som na vlaňajšie Vianoce dostala, musím Vám ukázať ešte jeden balíčiek z Čiech. Zjavne český Ježiško ma veľmí miluje a je mi už súdený.Smějící se


Pred vyše rokom som spoznala a neskôr virtuálne skamarátila so zberateľkou Klárou z Prahy (asi) v našej naznámejšej československej facebookovskej skupine o rôznych druhoch bábik, ktorú vedie zberateľ Renda .
Klárka je veľmi milá a úplne skvelá baba. Má nádhernú zbierku špecializujúcu sa najmä na Integrity Toys bábiky a Mattel zberateľské bábiky, ktorú ja samozrejme veľmi obdivujem. Spoločne sme si všimli, že máme dosť podobný vkus. Obidve z detstva milujeme Disneyho rozprávku o Pocahontas, takže sme si našli ďalšiu spoločnú vec.Usmívající se
Klárka hľadala 3 týždne pred Vianocami nejaké oblečenie vo vianočnom štýle pre bábiky. Aj ona na Facebooku sledovala v decembri náš projekt advetný kalendár s bábikami a zaujali ju moje vianočné roláky, spýtala sa ma, či jej jeden nepredám.
Ja nie som vyučená krajčírka, šitie pre bábiky je súčasťou mojej tvorby pre bábiky, s každým rokom sa síce zdokonaľujem, ale predsa sa mám stále čo učiť.
Keďže sú tvorené z ponožiek, tak z vnútornej strany majú také niťky, preto sa ťažšie na rukávoch obliekajú na bábiky. Našťastie pri IT bábikách, ktoré majú vyťahovacie ruky to nie je vôbec žiadny problém.Usmívající se
Od Klárky a samozrejme od iných kamarátiek by som žiadne peniažky nepýtala, pokiaľ ešte nerobím veľkovýrobu.
Preto som jej odpísala, že jej jeden rolák ušijem a trvala som na tom, že jej vyrobím vianočnú pohľadnicu.
Nakoniec súhlasila, len si pýtala, nech na balíček napíšem aj moju adresu.
Našťastie do Vianoc som stíhala ušiť cez jeden advetný víkend rolák (ostali mi ešte zbytkové časti ponožiek po mojich rolákoch), pohľadnicu som mala vyrobenú a zdalo sa mi to málo a najmä som ju chcela ešte niečím pekným prekvapiť, tak mami vyrobila vianočný svietnik, ja miniatúrne časopisy, náhrdelník v podobe obojku a čižmy z filcu. Posledné dve menované veci sú novinky z mojej dielničky.Úžasný Tie dúfam, že uvidíte ešte aj na mojich bábikách, keď ich tým svojim dokončím. Napr. veľa zberateliek už odo mňa dostalo časopisy a sama pre svoje bábiky som si zatiaľ spravila len dva. Takže väčšinou skôr myslím na druhých a potom na seba.
Slovenská i česká pošta sa pri týchto Vianociach tiež veľmi vyznamenala, keď som prvý rok konečne stihla podať o dva dni skôr balíčky, tak mi nakoniec do Vianoc do Čiech neprišli.Zamračený Našťastie Katke/zmrzlinke a Kláre prišli včas.
Tá sa veľmi i so svojim priateľom darčekom potešila, mala veľkú radosť, čo je pre mňa vždy najväčším potešením, keď má obdarovaný radosť.
Napísala mi, že Ježiško od nej príde až v januári, no ja som to za spätného Ježiška ozaj nerobila, rada rozdávam darčeky a prekvapujem druhých, keď mám možnosť. Sama som tento pocit vlani dvakrát zažila, ale o tom si napíšeme inokedy. Súvisí si to tiež s bábikovským svetom.Úžasný

A teraz sa dostávame k samotnému darčeku. Takže začiatkom januára som vďaka Klárke prežila ďalšie Vianoce a veľkú radosť zároveň ako malé dieťa.Usmívající se

Tu je v poradí 14 vianočná pohľadnica pre rok 2017. Nevedela som, že mi ešte jedna i v januári pribudne.Smějící se


A darček pozostával s nádherne rozprávkové outfitu podobe Červenej Čiapočky. Ten sa chystám v najbližšom mesiaci nafotiť a potom si o ňom povieme i trošku viacej.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára