štvrtok 8. februára 2018

10.kolo - Red Carpet - finále


A konečne je tu záverečné kolo súťaže u Nikol - My Sweet Love 2017 a s ním 10.téma - Red Carpet (červený koberec).
Pravdupovediac ma ani výber tejto poslednej témy vôbec neprekvapil. Čakala som ju síce skorej, ale ako záverečné kolo na ukončenie celkovej tejto veľkolepej súťaže sa určite najviac hodí.Usmívající se


Priznám sa, táto téma bola pre mňa ľahká, ale menej inšpirujúca, keďže som v marci 2017 fotila na túto tému vlastných Oscarov, nemala som už takú inšpiráciu opäť fotiť rovnakú scénu, ak by sa dalo, prijala by som určite nejakú inú tému, keďže táto sa mi v rôznych bodoch zdala aj podobná s predchádzaujúcou Ladies, ale pre ostatné súťažiace to bola určite pekná téma na fotky a aj nová skúsenosť.Usmívající se

V skratke pravidlá pre toto záverečné kolo súťaže:

- dobré svetelné podmienky (denné svetlo, bez blesku), fotografia môžu byť upravené
- v tomto kole sme mali fotiť fotografie dve - jednu z diaľky, kde mala byť celá postava, druhú zblízka cca po pás/boky
- fotografia musela byť farebná, mohla byť i upravená
- fotografia mala byť fotená na výšku
- outfit: na červenom koberci nosia dámy vždycky róbu, ak už sa pokúšajú o klasickú eleganciu alebo extravaganciu - všetko bolo na červenom koberci vítané. Bábiky museli mať dlhé šaty alebo sukňu, je to udalosť, kde krátke šaty nie sú akceptované (samozrejme veľké a dlhé výstrihy či rozparky nevadili, naopak :-)). Na červenom koberci sa dámy pýšia svojimi šperkami, sladenosťou a dokonalosťou - od rúžu po kabelku až po topánky
- bábiku sme mali fotiť s jednoduchým pozadím, ak sme mali doma tiež pozadie ála Oscar, Fashion Royalty a pod., mohli sme ich využiť.:-)
- no a čo nesmelo chýbať na červenom koberci? Predsa červený koberec! Pokiaľ taký doma sme nemali, nemali sme zúfať. Bohato nám postačilo miesto neho obrus, záves, návlek na vankúš, tričko, nohavice, aj... :-)
- fotografia musela byť z domáceho prostredia, nie zvonka a bábika sa musela pozerať do objektívu
- bábika musela byť na fotografii sama, bez doprovodu či ďalších bábik (v inšpiráci síce sme pár takých fotiek našli, ale to bolo len pre inšpiráciu ohľadne celkovej vizáže bábiky :-))

Vedela som, že použijem sošku Oscara, ktorá nám zdobí "hollywoodsky kútik" v kuchyni, taktiež som vedela, že použijem i nápisy "The Oscars", ktoré som si vlani pred fotením svojich Oscarov urobila a samozrejme i ten červený koberec, ktorý som si pred týmto fotením tiež našla. Je to kus plyšovej látky, ktorý mi ostal po babke, ktorá ho mala z čias, keď si dala pretiahnuť nejaký nábytok alebo niečo podobné.Usmívající se
Základnou vecou, ktrú sme nakoniec s mami riešili bola akú večernú róbu použiť. Keďže som sa nechela opakovať a nechela som použiť večerné šaty z tých spomínaných marcových Oscarov, ale nechcela som použiť ani svoju šitú róbu v rovnakom strihe, v síce v strieborno-čiernej farbe, ale bolo mi to trápne, keďže som "sesterské" šaty použila do predchádzajúcej témy - Ladies.Nerozhodný
Preto som sa dostala do blúdneho kruhu. Vyzeralo to tak, že budem opäť šiť, čo sa mi vôbec nechcelo. Vtedy moju mamu napadol jeden veľký kreatívny nápad. Zobrala šaty, ktoré som pôvodne zamýšľala použiť do predchádzaujúcej témy Ladies, ale kvôli výraznej farbe som ich nakoniec nepoužila.
Sú to šaty od zberateľskej Barbie z kolekcie Birthday Beauties vo farbe granátu.
Náhodou sme mali doma i tylovú látku v takmer totožnej farbe, ktorú mami prehla na pás a prešla cez ňu tenkým, ale tvarovateľným drôtom. Takto vytvorenú sukňu mami vytvarovala na Sorayi a vznikla s tým taká vlečka.Usmívající se
Vzadu nikto predsa nepozeral, či tam trčí nejaký drôt.Smějící se
K outfitu som doplnila strieborné diamantové šperky od Katky/zmrzlinky.
Striebornú kabelku mám z outfitu od Barbie Look Red Carpet Aphrodité (blond vlasy a ofina).
K tomuto looku som doplnila výraznejšie strieborné topánky na platforme, ktoré mi ostali po playline Barbie Fashionistas Raquelle.
V každom kole sme sa s mami snažili, aby Soraya mala iný účes a ani vo finállovom kole sa to nezmenilo. Mami sa snažila opäť napodobniť nejaký vlasový návod, ktorý videla na internete.

Keďže sa už blížil jesenný čas, slnko nebolo postavené na lódžii podľa mojich prdstáv. pokúsila som sa fotiť túto scénu i v interiéri, ale fotky boli dosť tmavé. Tak som ostala pri balkónovom "štúdiu". Nevedela som aké použiť pozadie, pretože moja obľúbená tehlová biela stena sa do tejto témy rozhodne nehodila.Smějící se
Dlhšie trvalo, kým mami napadlo použiť ako pozadie šedé dosky (len jednu), ktoré nám ostali z novej kuchynskej linky, ktorú sme v roku 2014 montovali, len my sme si však dokúpili novú pracovnú dosku v celku do kuchyni a dve šedé časti, ktoré boli pôvodne súčasťou linky nám ostali.
Ako dve súťažné fotky som vybrala prvú v tomto článku - celkovú postavu a druhú - do pásu. Chcela som nafotiť ešte dve iné pózy, ale slnko mi odišlo preč, tým pádom i celé posledné fotenie skončilo.
Myslela som, že sa pokúsim prefotiť scénu (neľúbili sa mi tiene), ale už som si nenašla viac čas. Tejto téme som sa venovala celkovo najmenej, som však rada, že som absolvovala nakonie celú súťaž. Pri poslednom kole som bola rada, že už končí, lebo časove je každá takáto súťaž pre mňa náročná, keď nechem fotiť na rýchlo a bez nápadu.

Ešte Vás čaká jeden záverečný článok s rekapituláciou celkovej súťaže.Úžasný






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára