sobota 3. februára 2018

Adventný kalendár 2017 - výsledky ankety


Síce som Vám už písala, že s Vianocami 2017 definitívne končím, ale ešte som sa pozabudla s jedným d§ležitým článkom. Musím Vám vyhodnotiť výsledy ankety - "Ktorý adventný deň sa Ti z adventného kalendára pre bábiky najviac páčil?"
Plánovala som anketu ukončiť po prvom januárovom týždni, ale po prvé hlasovanie bolo už vtedy veľmi vyrovnané a taktiež som nemala čas na tvorbu nového článku, preto som anketu nechala ešte voľne plynúť.Usmívající se


Celkovo hlasovalo len 12 čitateľov alebo návštevníkov blogu.
Z tohto počtu sa do záverečného finále prebojovalo 7 bábik.
Môžem zhodnotiť, že máte radi skôr elegantný štýl Vianoc a stále obľubujete i klasiku v červeno-zelených farbách.Usmívající se
A teraz sa poďme na to detailnejšie pozrieť.
Konkrétne nevyhral ani jeden adventný deň s bábikou, pretože 5 adventných dní dostalo po dvoch hlasoch a 2 adventné dni dostali po 1 hlase.

Po dvoch hlasoch získali:

1.adventný deň - Amanda

5.adventný deň - Sanaya

17.adventný deň - Diane

21. adventný deň - Shakira

24. adventný deň - Corrie


Po jednom hlase získali:

18.deň - Keiko

22.deň - Deborah


S Vaším hlasovaním som celkovo spokojná. Vybrali ste určite tú dokonalejšiu polovicu dní, s ktoré sa nám s mami podarilo ešte krajšie vymyslieť a spracovať ako scénu. Ale predsa tu jeden nádherný deň chýba, ktorého je uričte škoda. Je to i pre mňa ťažké vybrať len jeden adventný deň. Mám ku každému vlastný "citový" vzťah, preto pridávam ešte deň, ktorý aspoň pre mňa určite patrí do top 3. Má totiž pre mňa dokonalú kompozíciu a harmonické zladenie, čo niektorým dňom chýbalo a nie je pregýčovaný ako 14.adventný deň, v ktorom sme s mamou chceli proste ukázať všetko. Od hojdacieho koňa po sobie uši.Smějící se
A tým, ktorý som vybrala ja je:

8.adventný deň s Tris


Pre veľký úspech i vo svete Vám môžem prezradiť, že chystáme s mami pokračovanie adventného kalendára, ale vymysleli sme si jeden "záchytný bod", ktorého sa budeme v každom adventnom dni držať. Viac Vám nepoviem a vidíme sa až v 01.12. s adventným kalendárom 2018 s bábikami! Máte sa za necelý rok na čo tešiť.
Dúfam, že všetko teraz stihnem nafotiť predstihu cez letné obdobie.Úžasný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára